Gerçək İslama dəvət
4 posters
1 səhifə (Cəmi 5 səhifə)
1 səhifə (Cəmi 5 səhifə) • 1, 2, 3, 4, 5
Gerçək İslama dəvət
İsmi ilə Allahın, Rəhmanın , Rəhimin!
Qardaşlar, bu mövzuda sizlərə inşaAllah gerçək İslam haqqında məlumatlar verəcəyik. Bu barədə İslam alimlərinin , elm tələbələrinin çıxışlarını Allahın izni ilə sizə təqdim edəcəyik.
Birinci videomuz İslam alimi Şeyx Cavid ( ALlah onu hifz eləsin! ) ağanın çıxışıdır.
ALlah qapısını açsın! Amin!
Çıxışın mövzusu :
"İslam beş şey üzərində qurulub"
Qardaşlar, bu mövzuda sizlərə inşaAllah gerçək İslam haqqında məlumatlar verəcəyik. Bu barədə İslam alimlərinin , elm tələbələrinin çıxışlarını Allahın izni ilə sizə təqdim edəcəyik.
Birinci videomuz İslam alimi Şeyx Cavid ( ALlah onu hifz eləsin! ) ağanın çıxışıdır.
ALlah qapısını açsın! Amin!
Çıxışın mövzusu :
"İslam beş şey üzərində qurulub"
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
Sizə bu gün təqdim edəcəyimiz kitab böyük İslam alimi Şeyx Nasir Məkarim əş-Şirazinin (Həfəzahullahu təala ) "Bizim dini əqidəmiz" adlı kitabıdır.
Bu Kitabda siz gerçək islam əqidəsi ilə tanış ola bilərsiz inşaAllah!
Kitabı hissə-hissə yerləşdirəcəyik ki, yorucu olmasın!
Müəllif sözü
Müasir əsrimizdə dünyada böyük bir dəyişiklik və irəliləyişə sahibik. Bu dəyişiklik ən möhtəşəm və səmavi dinlərdən olan İslam dinindən qaynaqlanır.
İslam dini hazırki əsrdə yeni bir dirçəliş və tərəqqiyə qədəm qoymuşdur. Dünya müsəlmanları ayılaraq, öz əslinə, kökünə qayıdıb, cavabsız qalmış problemlərin həllini İslam təlimlərində axtarırlar.
Bəs bu dəyişikliklərin səbəbi nədir? Bu sualı ayrıca bir bəhsdə, müstəqil şəkildə araşdırmaq lazımdır. Ən əhəmiyyətlisi budur ki, biz İslamda yaranan bu qığılcımları, dəyişiklikləri bütün müsəlman ölkələrində müşahidə edirik. Elə bu səbəbdən də, dünya xalqları İslamın nə dediyini, nə kimi yeniliklər bəxş etdiyini anlamaq istəyirlər. Belə bir əhəmiyyətli və həssas bir zamanda bizim vəzifəmiz İslamı olduğu kimi, sadə ibarələrlə xalqa çatdırmaq, olduqca ali elmi terminlər və başa düşülməsi çətin olan kəlmələrdən istifadə etmədən, İslamı insanlara öyrətməkdir.
Bu yolla biz, İslamdan düzgün məlumatı olmayan digər şəxslərin bizim əvəzimizdə, dini əqidəmiz barəsində qərəzli şəkildə söz söyləməsinə, yanlış fikir yürütməsinə mane ola bilərik.
İnkar ediləsi deyildir ki, İslam dini digər dinlər kimi müxtəlif məzhəblərə bölünmüşdür. Və bu məzhəblər bir sıra əqidəvi və əməli məsələlərdə bir-birindən fərqli xüsusiyyətlərə malikdirlər. Amma bu təfavötlərin heç birisi müsəlmanların vəhdətinə mane olacaq həddə deyildir. Doğrusu, müsəlmanlar qarşılıqlı anlaşma və səmimiyyət yolunu seçərək, vahid bir ümmət şəklində Şərq və Qərbdən gələn qorxunc tufanların müqabilində dayana bilərlər.
Birlik və qardaşlıq yolunu seçən müsəlman xalqı öz müştərək müxaliflərinə çirkin niyyətlərini yerinə yetirməsinə yol verməməlidir.
Bütün bu söylədiklərimiz yalnız bir sıra qanunların riayət olunması ilə sıx bağlıdır. Onların ən əhəmiyyətlisi isə İslam məzhəblərinin bir-birini yaxşı tanıması, onların hər birinin hansı xüsusiyyətlərə malik olduğunu, olduğu kimi dərk etməsidir. Çünki müsəlman firqələri arasında qarşılıqlı anlaşma və etimad yalnız narahatlıqlara son qoyduqdan, bir-birlərini olduğu kimi tanıyaraq müxtəlif anlaşılmazlıqları aradan qaldırdıqdan sonra mümkündür. Deməli, bu məqdəs uğrunda ən doğru seçim, hər bir məzhəbin İslam dinindin əsli və fəri məsələlərində olan əqidəsini, yalnız və yalnız onların tanınmış, məşhur alimlərindən öyrənməkdir. Çünki hər hansı bir məzhəbin əqidəsini yanlış anlayan kəslərdən, yaxud onların müxaliflərindən və səlahiyyətsiz şəxslərdən öyrəniriksə bir-birimizi düzgün tanımayaraq, nəticədə yersiz düşmənçilik və dostluqla üzləşərək xoşagəlməz sonluğa düçar ola bilərik. Və bu da, ayrılıq, təfriqə, çəkişmə və şübhəsiz narahatlıqlara gətirib çıxara bilər. Bütün bunlara əsasən biz bu kitabda müxtəsər olaraq sizi İslam məzhəblərindən biri olan şiə məzhəbinin İslamın əsli və fəri məsələlərində malik olduğu xüsusiyyətlərlə tanış edəcəyik. Beləliklə “BİZİM DİNİ ƏQİDƏMİZ” kitabı aşağıdakı xüsusiyyətlərə malikdir:
1. Lazım olan mətləblərin qısa və müxtəsər şəkildə bəyanı, əziz oxucuları müxtəlif kitabları araşdırmaq zəhmətindən xilas etmişdir.
2. Bəhslərin aydın və sadə şəkildə açıqlanması, yalnız elmi hövzə mühitlərində yararlı olan kəlmələrin işlədilməməsi, bununla belə lazımi midarda bəhslərin dərinliyi qorunub saxlanılmışdır.
3. Təqdim olunan kitabda məqsəd, yalnız sizi şiə əqidəsilə tanış etməkdir. Elə bu səbəbdən də, bir çox sübut və dəlillərdən istifadə olunmamışdır. Yalnız bir neçə yerdə imkan dairəsində Qurani-kərimdən bəzi ayələr, sünnə və əqli dəlillərə olduqca məhdud şəkildə yer verilmişdir.
4. Əqidələr olduğu kimi əsk etdirilmişdir. Heç bir tərəfkeşliyə, gözəl cilvələndirməyə və qapalılığa yol verilməmişdir. Bir sözlə məqsəd həqiqətləri olduğu kimi bəyan etməkdir.
5. Digər məzhəblərə son dərəcədə hörmət və ehtiramla yanaşılmışdır.
Əziz oxucu, gördüyünüz kitab, yuxarıda qeyd olunan nöqtələrə riayət edilməklə, Müqəddəs Həcc səfərində, ruhların ilahi eşqi ilə cəlalandığı səfalı bir ziyarət zamanı hazırlanmışdır. Sonra isə müxtəlif iclaslarda bir qrup alimlərin bəhs və araşdırması ilə təkmil edilərək tamamlanmışdır. Ümidvarıq ki, bu xeyirxah əməl söylənilən hədəflərə yetişməklə birgə, bizim üçün qiyamət gününün azuqəsi hesab olunsun. Elə buradaca əllərimizi uca və qüdrətli Xaliqin dərgahına qaldıraraq belə dua edirik:
“İlahi, biz sənin bizləri imana dəvət edən nidanı eşitdik ki: Öz Allahınıza iman gətirin! Və biz də iman gətirdik. İlahi, bizim günahlarımızı bağışla! Pis əməllərimizi ört! Bizi yaxşılarla birgə bu dünyadan apar!”
Məhərrəm ayı-1417 hicri qəməri.
Qum-“Əmirəl-möminin” mədrəsəsi Ayətullah Nasir Məkarim Şirazi.
Bu Kitabda siz gerçək islam əqidəsi ilə tanış ola bilərsiz inşaAllah!
Kitabı hissə-hissə yerləşdirəcəyik ki, yorucu olmasın!
Müəllif sözü
Müasir əsrimizdə dünyada böyük bir dəyişiklik və irəliləyişə sahibik. Bu dəyişiklik ən möhtəşəm və səmavi dinlərdən olan İslam dinindən qaynaqlanır.
İslam dini hazırki əsrdə yeni bir dirçəliş və tərəqqiyə qədəm qoymuşdur. Dünya müsəlmanları ayılaraq, öz əslinə, kökünə qayıdıb, cavabsız qalmış problemlərin həllini İslam təlimlərində axtarırlar.
Bəs bu dəyişikliklərin səbəbi nədir? Bu sualı ayrıca bir bəhsdə, müstəqil şəkildə araşdırmaq lazımdır. Ən əhəmiyyətlisi budur ki, biz İslamda yaranan bu qığılcımları, dəyişiklikləri bütün müsəlman ölkələrində müşahidə edirik. Elə bu səbəbdən də, dünya xalqları İslamın nə dediyini, nə kimi yeniliklər bəxş etdiyini anlamaq istəyirlər. Belə bir əhəmiyyətli və həssas bir zamanda bizim vəzifəmiz İslamı olduğu kimi, sadə ibarələrlə xalqa çatdırmaq, olduqca ali elmi terminlər və başa düşülməsi çətin olan kəlmələrdən istifadə etmədən, İslamı insanlara öyrətməkdir.
Bu yolla biz, İslamdan düzgün məlumatı olmayan digər şəxslərin bizim əvəzimizdə, dini əqidəmiz barəsində qərəzli şəkildə söz söyləməsinə, yanlış fikir yürütməsinə mane ola bilərik.
İnkar ediləsi deyildir ki, İslam dini digər dinlər kimi müxtəlif məzhəblərə bölünmüşdür. Və bu məzhəblər bir sıra əqidəvi və əməli məsələlərdə bir-birindən fərqli xüsusiyyətlərə malikdirlər. Amma bu təfavötlərin heç birisi müsəlmanların vəhdətinə mane olacaq həddə deyildir. Doğrusu, müsəlmanlar qarşılıqlı anlaşma və səmimiyyət yolunu seçərək, vahid bir ümmət şəklində Şərq və Qərbdən gələn qorxunc tufanların müqabilində dayana bilərlər.
Birlik və qardaşlıq yolunu seçən müsəlman xalqı öz müştərək müxaliflərinə çirkin niyyətlərini yerinə yetirməsinə yol verməməlidir.
Bütün bu söylədiklərimiz yalnız bir sıra qanunların riayət olunması ilə sıx bağlıdır. Onların ən əhəmiyyətlisi isə İslam məzhəblərinin bir-birini yaxşı tanıması, onların hər birinin hansı xüsusiyyətlərə malik olduğunu, olduğu kimi dərk etməsidir. Çünki müsəlman firqələri arasında qarşılıqlı anlaşma və etimad yalnız narahatlıqlara son qoyduqdan, bir-birlərini olduğu kimi tanıyaraq müxtəlif anlaşılmazlıqları aradan qaldırdıqdan sonra mümkündür. Deməli, bu məqdəs uğrunda ən doğru seçim, hər bir məzhəbin İslam dinindin əsli və fəri məsələlərində olan əqidəsini, yalnız və yalnız onların tanınmış, məşhur alimlərindən öyrənməkdir. Çünki hər hansı bir məzhəbin əqidəsini yanlış anlayan kəslərdən, yaxud onların müxaliflərindən və səlahiyyətsiz şəxslərdən öyrəniriksə bir-birimizi düzgün tanımayaraq, nəticədə yersiz düşmənçilik və dostluqla üzləşərək xoşagəlməz sonluğa düçar ola bilərik. Və bu da, ayrılıq, təfriqə, çəkişmə və şübhəsiz narahatlıqlara gətirib çıxara bilər. Bütün bunlara əsasən biz bu kitabda müxtəsər olaraq sizi İslam məzhəblərindən biri olan şiə məzhəbinin İslamın əsli və fəri məsələlərində malik olduğu xüsusiyyətlərlə tanış edəcəyik. Beləliklə “BİZİM DİNİ ƏQİDƏMİZ” kitabı aşağıdakı xüsusiyyətlərə malikdir:
1. Lazım olan mətləblərin qısa və müxtəsər şəkildə bəyanı, əziz oxucuları müxtəlif kitabları araşdırmaq zəhmətindən xilas etmişdir.
2. Bəhslərin aydın və sadə şəkildə açıqlanması, yalnız elmi hövzə mühitlərində yararlı olan kəlmələrin işlədilməməsi, bununla belə lazımi midarda bəhslərin dərinliyi qorunub saxlanılmışdır.
3. Təqdim olunan kitabda məqsəd, yalnız sizi şiə əqidəsilə tanış etməkdir. Elə bu səbəbdən də, bir çox sübut və dəlillərdən istifadə olunmamışdır. Yalnız bir neçə yerdə imkan dairəsində Qurani-kərimdən bəzi ayələr, sünnə və əqli dəlillərə olduqca məhdud şəkildə yer verilmişdir.
4. Əqidələr olduğu kimi əsk etdirilmişdir. Heç bir tərəfkeşliyə, gözəl cilvələndirməyə və qapalılığa yol verilməmişdir. Bir sözlə məqsəd həqiqətləri olduğu kimi bəyan etməkdir.
5. Digər məzhəblərə son dərəcədə hörmət və ehtiramla yanaşılmışdır.
Əziz oxucu, gördüyünüz kitab, yuxarıda qeyd olunan nöqtələrə riayət edilməklə, Müqəddəs Həcc səfərində, ruhların ilahi eşqi ilə cəlalandığı səfalı bir ziyarət zamanı hazırlanmışdır. Sonra isə müxtəlif iclaslarda bir qrup alimlərin bəhs və araşdırması ilə təkmil edilərək tamamlanmışdır. Ümidvarıq ki, bu xeyirxah əməl söylənilən hədəflərə yetişməklə birgə, bizim üçün qiyamət gününün azuqəsi hesab olunsun. Elə buradaca əllərimizi uca və qüdrətli Xaliqin dərgahına qaldıraraq belə dua edirik:
“İlahi, biz sənin bizləri imana dəvət edən nidanı eşitdik ki: Öz Allahınıza iman gətirin! Və biz də iman gətirdik. İlahi, bizim günahlarımızı bağışla! Pis əməllərimizi ört! Bizi yaxşılarla birgə bu dünyadan apar!”
Məhərrəm ayı-1417 hicri qəməri.
Qum-“Əmirəl-möminin” mədrəsəsi Ayətullah Nasir Məkarim Şirazi.
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
Muhtərəm qardaşlar, bu sayt da mömin qardaşların saytıdır. Gerçək İSlam əqidəsi rus dilində anlatılır.
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:
Zümər--(23).Allah nazil etdi yaxşı hədis kitabını – oxşar, təkrar olunan hissələrlə. Ondan hansı ki, titrəyir cildləri o kəslərin ki, çəkinirlər Rəblərindən. Sonra yüngülləşir cildləri və qəlbləri zikrinə tərəf Allahın. Bu, hidayətidir Allahın, hidayət edir onunla kimi istəsə və kimi tərk edərsə Allah zəlalətdə, onun üçün hidayət edən olmaz!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:
Ali-İmran--(19).Həqiqətən, din Allah yanında təslim olmadır. Və ixtilaf edirlər iyrənclikdən öz aralarında o kəslər ki, əta olunmuşdu kitab, ancaq ardından ki, gəldi onlara elm. Kim küfr edərsə ayətilə Allahın və həqiqətən, Allah sürətlidir hesaba. (20).Və əgər höccət edərlərsə səninlə və onda de: «Mən təslim etdim vəchimi Allah üçün və kim ki, mənə tabedir» Və de o kəslər üçün ki, əta olunub kitab və ümmilərə: «Ə, siz də təslim oldunuzmu?» Əgər təslim olsalar, fəqət hidayət taparlar. Və əgər üz döndərsələr, onda sənin üzərində olan ancaq təbliğdir və Allah Bəsirdir bəndələrilə!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:
Zümər--(3). Ə, məgər yoxmu? Xalis din Allah üçündür. Və o kəslər ki, Ondan başqasını dost götürürlər: «Biz ibadət edirik onlara ancaq ondan ötrü ki, onlar yaxınlaşdırsınlar bizi Allahın tərəfinə yaxınlıqla». Həqiqətən, Allah hökm edəcək onların arasında, nədə ki, ixtilaf etdilər! Həqiqətən, Allah hidayət etməz kim ki, yalançı və kafirdir.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:
Həcc--(73).Ay insanlar! Bir məsəl vurulur ki, onu eşidin. Həqiqətən, o kəsləri ki, Allahın əvəzinə çağırırsınız, xəlq edə bilməzlər bir milçəyi, əgər onun üçün onlar cəm olsalar da. Və əgər milçək bir şey qoparıb apa۽ onlardan, onu geri ala bilməzlər ondan. Tələb edən də zəifdir və tələb olunan da!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
İsmi ilə ALlahın , Rəhmanın , RƏhimin.
Kazım, salam.
Bizim yerləşdirdiyimiz hər materialı bir Quran ayəsi ilə bəzəmisən. Əhsən! ) Təşəkkür edirəm.
Amma, bilirsənsə heç, bilmirsənsə biləsən ki, Quran qatiyyus-sudurdu. Yəni, qəti şəkildə gəldiyi Allahdan bilinir. Amma, dəlaləti zənnidir. Yəni, sənin kimilər də ayələri götürüb kiməsə aid edirlər. Amma, təbii ki, alınmır və sən cavab vermiş sayılmırsan )
Amma, mövzumuz bu deyil ! )
SƏnə başqa bir sualım var. Siz "lə ilahə illəllah, Muhəmmədun rasulullah" kəliməteynini qəbul edirsiz ?
Kazım, salam.
Bizim yerləşdirdiyimiz hər materialı bir Quran ayəsi ilə bəzəmisən. Əhsən! ) Təşəkkür edirəm.
Amma, bilirsənsə heç, bilmirsənsə biləsən ki, Quran qatiyyus-sudurdu. Yəni, qəti şəkildə gəldiyi Allahdan bilinir. Amma, dəlaləti zənnidir. Yəni, sənin kimilər də ayələri götürüb kiməsə aid edirlər. Amma, təbii ki, alınmır və sən cavab vermiş sayılmırsan )
Amma, mövzumuz bu deyil ! )
SƏnə başqa bir sualım var. Siz "lə ilahə illəllah, Muhəmmədun rasulullah" kəliməteynini qəbul edirsiz ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:İsmi ilə ALlahın , Rəhmanın , RƏhimin.
Kazım, salam.
Bizim yerləşdirdiyimiz hər materialı bir Quran ayəsi ilə bəzəmisən. Əhsən! ) Təşəkkür edirəm.
Amma, bilirsənsə heç, bilmirsənsə biləsən ki, Quran qatiyyus-sudurdu. Yəni, qəti şəkildə gəldiyi Allahdan bilinir. Amma, dəlaləti zənnidir. Yəni, sənin kimilər də ayələri götürüb kiməsə aid edirlər. Amma, təbii ki, alınmır və sən cavab vermiş sayılmırsan )
Amma, mövzumuz bu deyil ! )
SƏnə başqa bir sualım var. Siz "lə ilahə illəllah, Muhəmmədun rasulullah" kəliməteynini qəbul edirsiz ?
Ismi ilə Allahın!
Biz sizdən fərqli olaraq təkcə Muhəmmədin yox,bütün Allah rəsullarının haqq olduğuna şəhadət veririk.
Beləliklə:Şəhadət veririk ki,Allahdan başqa ilah yoxdur və Allahın bütün zamanlarda göndərdiyi rəsulları və nəbiləri haqdır!
Həmd Allah üçündür!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
Hacı Kazım Ibrahimoğlu yazıb:N_ن_N yazıb:İsmi ilə ALlahın , Rəhmanın , RƏhimin.
Kazım, salam.
Bizim yerləşdirdiyimiz hər materialı bir Quran ayəsi ilə bəzəmisən. Əhsən! ) Təşəkkür edirəm.
Amma, bilirsənsə heç, bilmirsənsə biləsən ki, Quran qatiyyus-sudurdu. Yəni, qəti şəkildə gəldiyi Allahdan bilinir. Amma, dəlaləti zənnidir. Yəni, sənin kimilər də ayələri götürüb kiməsə aid edirlər. Amma, təbii ki, alınmır və sən cavab vermiş sayılmırsan )
Amma, mövzumuz bu deyil ! )
SƏnə başqa bir sualım var. Siz "lə ilahə illəllah, Muhəmmədun rasulullah" kəliməteynini qəbul edirsiz ?
Ismi ilə Allahın!
Biz sizdən fərqli olaraq təkcə Muhəmmədin yox,bütün Allah rəsullarının haqq olduğuna şəhadət veririk.
Beləliklə:Şəhadət veririk ki,Allahdan başqa ilah yoxdur və Allahın bütün zamanlarda göndərdiyi rəsulları və nəbiləri haqdır!
Həmd Allah üçündür!
Peyğəmbərlər gərək iftira atmasınlar, haqq söyləsinlər. Peyğəmbərliyin şərtlərindən biri də budur.
Sən isə deyirsən ki, "Biz sizdən fərqli olaraq təkcə Muhəmmədin yox,bütün Allah rəsullarının haqq olduğuna şəhadət veririk.". Guya ki, biz sonuncu peyğəmbərdən (s.a.s) başqa heç bir peyğəmbərin haqq olduğuna şəhadət vermirik. Nə Nuhu , nə İsanı ( əleyhimussələm ) nə də digər peyğəmbərlərin haqq olduğuna şəhadət vermirik, qəbul etmirik. BU isə açıq - aşkar iftira, yalandır. Bu sözü bizim haqqımızda söyləyən normal ədalətli kimsə deyil, kəzzəb, yalançı, fitnəçi, hətta, axmaq kimsədən başqa deyil, o ki, qaldı peyğəmbər ola )
.Yox əgər sənin "bütün peyğəmbərlərdən" məqsədin həm də özünüzsüzsə, SƏİN HAQLI OLDUĞUNU hesab etsək belə, ( ki, əslində yalançının "dal ayağısız" ) sən bizi BÜTÜN peyğəmbərlərin haqq olduğunu qəbul etməməkdə ittiham edə bilməzdin.
SƏn yalnız "biz sizdən fərqli olaraq , Muhəmməddən (s.a.s) sonrakı "peyğəmbərləri" də qəbul edirik" deyə bilərdin ki, bundan artığını deməyin iftiradır.
Halbuki, bu fikir də açıq - aşkar iftiradan başqa bir şey deyildir .
Sizin ALlahın Quranda "eşşək" adlandırdığı özünüz və Ələsgər kimilər üçün "rəsul" sözünü seçməyiniz təbii ki, mənasızdır. Siz və sizin kimilər haqqında Allah Quranda nəinki "rəsul" ibarəsini işlətmir, heç "adam" , "insan" sözünü də işlətməyib "eşşək" deyir. Biz bunu müzakirə etmirik.
Bunu özünüzə təhqir hesab edirsizsə, bu təhqiri siz özünüz özünüzə etmisiz ki, Allah da bu əməlinizə görə siz və sizin kimiləri "eşşək" adlandırıb.
BUna heç bir şəkk-şübhə yoxdur.
Amma, məsələnin maraqlı tərəfi bilirsən nədi Kazım ? )
Siz bu vahabilərin əqidəsinə görə müsəlmansız )
Niyə ?
Çünki, ALlahı, kitablarını, mələklərini, peyğəmbərini qəbul edirsiz )
Yəni, əgər onlar yezidi müsəlman sayırlarsa , sizinlə mübahisə etməklərinə heç bir haqq qazandırmaq olmaz )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
BUndan əlavə Kazım.
1.Siz necə rəsulsuz ki, mənim sizə verdiyim nə qədər sualı və iradı cavabsız qoymusuz ?
2. Sizin möcüzəniz nədir ? Axı, "möcüzəni kafirlər istəyərlər" deməklə siz vəziyyətdən çıxa bilməzsiz. Biz sizə sübut etdik ki, möcüzəni hətta peyğəmbərlər də istəyər. Siz isə bunu da fırlatdız , tutarlı cavab vermədiz. Yaxşı tutaq ki, biz kafirik və sizdən möcüzə istəyirik. Əgər siz rəsulsuzsa niyə görə allah sizi kafirlərin qarşısında möcüzəsiz qoymaqla çıxılmaz vəziyyətə salıb ?
Nədi sizin möcüzəniz ?
"ibrahimi.biz" saytı ?
Şəxsi "skype" adresləriniz ?
Youtube kanalında Pənah HUseynlə , bir iki "dənə" vahabi ilə "cırışma" ?
1.Siz necə rəsulsuz ki, mənim sizə verdiyim nə qədər sualı və iradı cavabsız qoymusuz ?
2. Sizin möcüzəniz nədir ? Axı, "möcüzəni kafirlər istəyərlər" deməklə siz vəziyyətdən çıxa bilməzsiz. Biz sizə sübut etdik ki, möcüzəni hətta peyğəmbərlər də istəyər. Siz isə bunu da fırlatdız , tutarlı cavab vermədiz. Yaxşı tutaq ki, biz kafirik və sizdən möcüzə istəyirik. Əgər siz rəsulsuzsa niyə görə allah sizi kafirlərin qarşısında möcüzəsiz qoymaqla çıxılmaz vəziyyətə salıb ?
Nədi sizin möcüzəniz ?
"ibrahimi.biz" saytı ?
Şəxsi "skype" adresləriniz ?
Youtube kanalında Pənah HUseynlə , bir iki "dənə" vahabi ilə "cırışma" ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:Hacı Kazım Ibrahimoğlu yazıb:N_ن_N yazıb:İsmi ilə ALlahın , Rəhmanın , RƏhimin.
Kazım, salam.
Bizim yerləşdirdiyimiz hər materialı bir Quran ayəsi ilə bəzəmisən. Əhsən! ) Təşəkkür edirəm.
Amma, bilirsənsə heç, bilmirsənsə biləsən ki, Quran qatiyyus-sudurdu. Yəni, qəti şəkildə gəldiyi Allahdan bilinir. Amma, dəlaləti zənnidir. Yəni, sənin kimilər də ayələri götürüb kiməsə aid edirlər. Amma, təbii ki, alınmır və sən cavab vermiş sayılmırsan )
Amma, mövzumuz bu deyil ! )
SƏnə başqa bir sualım var. Siz "lə ilahə illəllah, Muhəmmədun rasulullah" kəliməteynini qəbul edirsiz ?
Ismi ilə Allahın!
Biz sizdən fərqli olaraq təkcə Muhəmmədin yox,bütün Allah rəsullarının haqq olduğuna şəhadət veririk.
Beləliklə:Şəhadət veririk ki,Allahdan başqa ilah yoxdur və Allahın bütün zamanlarda göndərdiyi rəsulları və nəbiləri haqdır!
Həmd Allah üçündür!
Peyğəmbərlər gərək iftira atmasınlar, haqq söyləsinlər. Peyğəmbərliyin şərtlərindən biri də budur.
Sən isə deyirsən ki, "Biz sizdən fərqli olaraq təkcə Muhəmmədin yox,bütün Allah rəsullarının haqq olduğuna şəhadət veririk.". Guya ki, biz sonuncu peyğəmbərdən (s.a.s) başqa heç bir peyğəmbərin haqq olduğuna şəhadət vermirik. Nə Nuhu , nə İsanı ( əleyhimussələm ) nə də digər peyğəmbərlərin haqq olduğuna şəhadət vermirik, qəbul etmirik. BU isə açıq - aşkar iftira, yalandır. Bu sözü bizim haqqımızda söyləyən normal ədalətli kimsə deyil, kəzzəb, yalançı, fitnəçi, hətta, axmaq kimsədən başqa deyil, o ki, qaldı peyğəmbər ola )
.Yox əgər sənin "bütün peyğəmbərlərdən" məqsədin həm də özünüzsüzsə, SƏİN HAQLI OLDUĞUNU hesab etsək belə, ( ki, əslində yalançının "dal ayağısız" ) sən bizi BÜTÜN peyğəmbərlərin haqq olduğunu qəbul etməməkdə ittiham edə bilməzdin.
SƏn yalnız "biz sizdən fərqli olaraq , Muhəmməddən (s.a.s) sonrakı "peyğəmbərləri" də qəbul edirik" deyə bilərdin ki, bundan artığını deməyin iftiradır.
Halbuki, bu fikir də açıq - aşkar iftiradan başqa bir şey deyildir .
Sizin ALlahın Quranda "eşşək" adlandırdığı özünüz və Ələsgər kimilər üçün "rəsul" sözünü seçməyiniz təbii ki, mənasızdır. Siz və sizin kimilər haqqında Allah Quranda nəinki "rəsul" ibarəsini işlətmir, heç "adam" , "insan" sözünü də işlətməyib "eşşək" deyir. Biz bunu müzakirə etmirik.
Bunu özünüzə təhqir hesab edirsizsə, bu təhqiri siz özünüz özünüzə etmisiz ki, Allah da bu əməlinizə görə siz və sizin kimiləri "eşşək" adlandırıb.
BUna heç bir şəkk-şübhə yoxdur.
Amma, məsələnin maraqlı tərəfi bilirsən nədi Kazım ? )
Siz bu vahabilərin əqidəsinə görə müsəlmansız )
Niyə ?
Çünki, ALlahı, kitablarını, mələklərini, peyğəmbərini qəbul edirsiz )
Yəni, əgər onlar yezidi müsəlman sayırlarsa , sizinlə mübahisə etməklərinə heç bir haqq qazandırmaq olmaz )
Ay "musurman",əgər Quranda adı çəkilən rəsulların hamısını qəbul edirsinizsə,niyə şəhadətinizdə təkcə Muhəmmədin adını çəkirsiniz?
axı,Muhəmməd kimi,İsanı,Musanı,İbrahimi də görməmisiniz..(Allahın hamısına salamı olsun)
bizə eşşək deməyinə təəccüb etmirəm,çünki sən nadan,cahil,tərbiyəsiz canlısan...
əksinə,o ayədəki himar sözü sənə aiddir ki,məğlub olduğuna görə biz qaliblərdən qaçırsan və təhqirə əl atırsan...
yezidi tanımıram,ancaq səni "müsəlman" bilirəm.
Vəhhabilər isə səndən imanlı və əxlaqlıdırlar.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
N_ن_N yazıb:BUndan əlavə Kazım.
1.Siz necə rəsulsuz ki, mənim sizə verdiyim nə qədər sualı və iradı cavabsız qoymusuz ?
2. Sizin möcüzəniz nədir ? Axı, "möcüzəni kafirlər istəyərlər" deməklə siz vəziyyətdən çıxa bilməzsiz. Biz sizə sübut etdik ki, möcüzəni hətta peyğəmbərlər də istəyər. Siz isə bunu da fırlatdız , tutarlı cavab vermədiz. Yaxşı tutaq ki, biz kafirik və sizdən möcüzə istəyirik. Əgər siz rəsulsuzsa niyə görə allah sizi kafirlərin qarşısında möcüzəsiz qoymaqla çıxılmaz vəziyyətə salıb ?
Nədi sizin möcüzəniz ?
"ibrahimi.biz" saytı ?
Şəxsi "skype" adresləriniz ?
Youtube kanalında Pənah HUseynlə , bir iki "dənə" vahabi ilə "cırışma" ?
Ay müşrik,Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstəribsə,mən də eynisini sənə göstərməyə hazıram.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
[quote="Hacı Kazım Ibrahimoğlu"]
Bu sözü sən yazmısan. Yəni ki, bu təhqirdi )
Sonra da yazmısan
Sizi kim qalib elan elədi ki ? )) Özünüz özünüzü qalib elan eləmyə qalsa, özünüzü nə qədər qalib elan eləyirsiz eləyin. Bunun mətləbə dəxli yoxdur )
2. Deməli, təhqir etmək məğlub olmağın göstəricisidirsə, sən özün boynuna alırsan ki, məlub olmusan mənə ) Çünki , sən məni təhqir edirsən)
Yox, əgər "sən təhqirə layiqsen deyə təhqir edirəm. Əslində bu məğlub olmağımın göstəricisi deyil" deyirsənsə, mən də sənin haqqında eyni fikirdəyəm . İki dənə fikir yazırsan, o fikirdə özün özünü təkzib etməklə sübut edirsən ki, Qurandakı "eşşək" sözü siz və sizin kimilər üçündür )
Bunun mətləbə nə dəxli var ki ? )))
1.Əgər sən İbrahimdən başqa Nuhu da , Adəmi də öz atan hesab eləyirsənsə, niyə məhz İbrahimin oğlu olduğunu iddia edirsən ?
2. Əgər sən İbrahimdən başqa peyğəmbərləri də qəbul edirsənsə, niyə görə saytınızın adı İbrahimidir ? Məsələn, nəyə görə İsəvi, Musəvi, yaxud, yəqubi deyil ? )
Əgər İbrahimi deməkdə xüsusi bir səbəb varsa və bu digərlərini inkar etmək demək deyilsə, bizim də bu işimizdə xüsusi bir səbəb var və bu digərlərini inkar etmək deyil.
Sənin bu mənasız məntiqinin batilliyi bir daha sübut edir ki, Qurandakı "eşşək" sözü sən və sənin kimilərə şamil olunur )
Görməmək təsdiq etməməyə dəlil deyil. Axı, sən heç Allahı da görməmisən niyə görə təsdiq edirsən ? )
BUndan əlavə, axı heç sən də onları görməmisən, görmədiyin kimsələri necə təsdiq edirsən ?
1. Əvvəla, siz və sizin kimilərə "eşşək" sözünü mən yox, Allah deyib. Dəlilim də Qurandandır. Allah isə nadan, cahil, tərbiyəsiz canlı deyil. Sən isə Allaha bu cür sifətləri şamil etməklə bir daha sübut edirsən ki, həqiqətən "eşşək" sözü sizə şamildir )
2. Əgər desən ki, niyə məhz "eşşək" sözünü bizə aid edirsən, o zaman sən gərək əvvəlcə izah edəsən görək niyə məhz "rəsul" sözünü özünüzə aid edirsiz ? )
İNdi burda sən də mənə himar deyirsən )
Demək, sən özün təhqir etməklə öz sözünlə sübut edirsən ki, cahil, nadan, tərbiyəsiz canlısan ) Çünki, sənə görə bu belədir )
YOx əgər desən ki, "biz sənə eşşək deməklə təhqir etmədik Allahın sözünü dedik" , o zaman mən də sizə "eşşək" deməklə sizi təhqir etmədim , ALlahin sözünü dedim )
Yenə də öz sözlərinlə özünü təkzib etdiyin üçün bir daha sübut eleyirsən ki, həqiqətən də Allah sizin haqqınızda "eşşək" təbirini nahaq yerə çəkməyib )
Bu məsələ məntiqsizliyini göstərib, nahaq yerə ALlahın sizin haqqınızda "eşşək" təbiri işlətmədiyini yuxarıda sübut elədik )
Sənin məni nə bilməyin mənim üçün maraqı deyil ) Zatən sən məni yaxşı tanısan, yaxud, tərifləsən, mən o an düşünərəm ki, görəsən mən hansı günahı etmişəm ki, şeytanın ardıcılı olan Kazım məni tərifləyir ? )
Şeytanın ardıcılının digər şeytan ardıcılını tərifləməsi isə təəccüblü deyil ))
Vahabilərlə siz fikir ayrılığında müxtəlif olsanız da, zəlalətdə müştərəksiz )
Ay "musurman",
Bu sözü sən yazmısan. Yəni ki, bu təhqirdi )
Sonra da yazmısan
məğlub olduğuna görə biz qaliblərdən qaçırsan və təhqirə əl atırsan...
Sizi kim qalib elan elədi ki ? )) Özünüz özünüzü qalib elan eləmyə qalsa, özünüzü nə qədər qalib elan eləyirsiz eləyin. Bunun mətləbə dəxli yoxdur )
2. Deməli, təhqir etmək məğlub olmağın göstəricisidirsə, sən özün boynuna alırsan ki, məlub olmusan mənə ) Çünki , sən məni təhqir edirsən)
Yox, əgər "sən təhqirə layiqsen deyə təhqir edirəm. Əslində bu məğlub olmağımın göstəricisi deyil" deyirsənsə, mən də sənin haqqında eyni fikirdəyəm . İki dənə fikir yazırsan, o fikirdə özün özünü təkzib etməklə sübut edirsən ki, Qurandakı "eşşək" sözü siz və sizin kimilər üçündür )
əgər Quranda adı çəkilən rəsulların hamısını qəbul edirsinizsə,niyə şəhadətinizdə təkcə Muhəmmədin adını çəkirsiniz?
Bunun mətləbə nə dəxli var ki ? )))
1.Əgər sən İbrahimdən başqa Nuhu da , Adəmi də öz atan hesab eləyirsənsə, niyə məhz İbrahimin oğlu olduğunu iddia edirsən ?
2. Əgər sən İbrahimdən başqa peyğəmbərləri də qəbul edirsənsə, niyə görə saytınızın adı İbrahimidir ? Məsələn, nəyə görə İsəvi, Musəvi, yaxud, yəqubi deyil ? )
Əgər İbrahimi deməkdə xüsusi bir səbəb varsa və bu digərlərini inkar etmək demək deyilsə, bizim də bu işimizdə xüsusi bir səbəb var və bu digərlərini inkar etmək deyil.
Sənin bu mənasız məntiqinin batilliyi bir daha sübut edir ki, Qurandakı "eşşək" sözü sən və sənin kimilərə şamil olunur )
axı,Muhəmməd kimi,İsanı,Musanı,İbrahimi də görməmisiniz..(Allahın hamısına salamı olsun)
Görməmək təsdiq etməməyə dəlil deyil. Axı, sən heç Allahı da görməmisən niyə görə təsdiq edirsən ? )
BUndan əlavə, axı heç sən də onları görməmisən, görmədiyin kimsələri necə təsdiq edirsən ?
bizə eşşək deməyinə təəccüb etmirəm,çünki sən nadan,cahil,tərbiyəsiz canlısan...
1. Əvvəla, siz və sizin kimilərə "eşşək" sözünü mən yox, Allah deyib. Dəlilim də Qurandandır. Allah isə nadan, cahil, tərbiyəsiz canlı deyil. Sən isə Allaha bu cür sifətləri şamil etməklə bir daha sübut edirsən ki, həqiqətən "eşşək" sözü sizə şamildir )
2. Əgər desən ki, niyə məhz "eşşək" sözünü bizə aid edirsən, o zaman sən gərək əvvəlcə izah edəsən görək niyə məhz "rəsul" sözünü özünüzə aid edirsiz ? )
əksinə,o ayədəki himar sözü sənə aiddir ki,
İNdi burda sən də mənə himar deyirsən )
Demək, sən özün təhqir etməklə öz sözünlə sübut edirsən ki, cahil, nadan, tərbiyəsiz canlısan ) Çünki, sənə görə bu belədir )
YOx əgər desən ki, "biz sənə eşşək deməklə təhqir etmədik Allahın sözünü dedik" , o zaman mən də sizə "eşşək" deməklə sizi təhqir etmədim , ALlahin sözünü dedim )
Yenə də öz sözlərinlə özünü təkzib etdiyin üçün bir daha sübut eleyirsən ki, həqiqətən də Allah sizin haqqınızda "eşşək" təbirini nahaq yerə çəkməyib )
məğlub olduğuna görə biz qaliblərdən qaçırsan və təhqirə əl atırsan...
Bu məsələ məntiqsizliyini göstərib, nahaq yerə ALlahın sizin haqqınızda "eşşək" təbiri işlətmədiyini yuxarıda sübut elədik )
yezidi tanımıram,ancaq səni "müsəlman" bilirəm.
Sənin məni nə bilməyin mənim üçün maraqı deyil ) Zatən sən məni yaxşı tanısan, yaxud, tərifləsən, mən o an düşünərəm ki, görəsən mən hansı günahı etmişəm ki, şeytanın ardıcılı olan Kazım məni tərifləyir ? )
Vəhhabilər isə səndən imanlı və əxlaqlıdırlar.
Şeytanın ardıcılının digər şeytan ardıcılını tərifləməsi isə təəccüblü deyil ))
Vahabilərlə siz fikir ayrılığında müxtəlif olsanız da, zəlalətdə müştərəksiz )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
[quote="Hacı Kazım Ibrahimoğlu"]
Muşrik- istilahda Allaha şərik qoşana deyirlər ) Halbuki, mən Allaha şərik qoşmuram )
Sən necə "peyğəmbər"sən ki, yalan danışıb iftira atırsan ? )
Kazım, sənin başunçun deyil, Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi möcüzəni göstərə biləsən )
2. Muhəmmədin (s.a.s) ən böyük möcüzəsi Qurandı. Sən də onun kimi bir möcüzə göstərə bilərsən ? )
O elə bir möcüzədir ki, Muhəmməd (s.a.s) özü dünyasını dəyişsə də, möcüzəsi aradan getməyib.
Sən də belə bir kitab göstərə bilərsən ki, sən gedəndən sonra bu möcüzə aradan getməsin ? )
3. Əgər desən ki, "peyğəmbər birbaşa sənə göstərməyib, sən sənə başqa vasitələrlə çatan bir kitaba iman gətirirsən", o zaman , sən də sənə "nazil olan vəhyləri " bir kitaba yığ, heç olmasa səndən 14 il sonra da bu kitabı oxuyub onun ecazkarlığına heyran qalsınlar )
4. Əgər desən ki, "14 il sonraya faydalı olan hadisəni , möcüzəni, kitabı indi niyə istəyirsən" bu zaman bir neçə cəhətdən mənasız sual vermiş olarsan. Əvvəla, Muhəmmədə (s.a.s) elə biir möcüzə (Quran ) verilmişdi ki, o öz dövründə də möcüzə idi. İNdi sən də Muhəmmədin (s.a.s) eləyə bildiyini eləyə bilirsənsə, o zaman buyur elə bir kitab ortalığa çıxart ki, sənin dövründə də möcüzə olsun )
Yox əgər desən ki, "o o vaxt möcüzə deyildi, ondan sonra möcüzə kimi tanındı" o zaman sən də elə bir kitab göstər ki, səndən sonra , heç olmasa - tekrar edirəm- 14 il sonra möcüzə kimi tanınsın və içində də heç bir cümlə , heç bir fikir bir biri ilə zidd olmasın və Qurandakı eyni bəlağət sənin kitabında da olsun ...
5. Məlumdur ki, peyğəmbərə (s.a.s) nazil olan kitabda bir-birinə zidd fikirlər olmadığı kimi, danışıqlarında da bir-birinə zidd fikirlər yox idi. BİR-BİRİNƏ ZİDD hədislərin olması, hamısının peyğəmbərə (s.a.s) aid olması demək deyil ) Əgər sən bu fərqi başa düşməsən, deyərsən izah edərəm . Bu özü möcüzədir ya möcüzə deyil, biz bunu müzakirə etmirik. Deyək ki, bu heç möcüzə deyil, möcüzədən aşağı mərtəbədə bir şeydi ) SƏn əgər Muhəmmədin (s.a.s) etdiyi şeyi edə bilərsənsə, deməli, onun etdiyi şeydən aşağı mərtəbədə olan bir şeyi lap asanlıqla edə bilərsən )
Sən elə sözlər söyləyə bilərsən ki, içində yalan, təhqir, iftira olmasın və sözlərin bir-birinə zidd olmasın ? )
Həəə... Bu məsələdə sən özünü çoxdan yandırmısan Kazım ))
Muhəmmədin (s.a.s) ən böyük möcüzəsində ALlah buyurur ki :
O, kefi istəyəni (havadan) danışmır.
Bu, ancaq (Allah dərgahından) nazil olan bir vəhydir.
Onu (Muhəmməd əleyhissəlama) çox qüvvətli olan (Cəbrail) öyrətdi.
Deməli, peyğəmbərimiz (s.a.s) kefi istəyəni danışmır, vəhy əsasında danışır . Amma, sən oooooo qədər ağzına gələni danışıb Ələsgərin üstünə qaçıb bağışlanma diləmisən ki ...
Yox əgər desən ki, "bu söz Qurana aiddir ki, kefi istəyəni havadan danışmır", bu da onun möcüzəsidir. Odur ki, məsələ əvvəla qayıdır və sən elə bir kitab gətirməlisən ki, hər Quran kimi möcüzə olsun, həm də içində sübut olsun ki, sən həqiqətən də havadan danışmırsan ) "Kazım havadan danışmır" sözünün həqiqətən də doğru olması üçün gərək əvvəlcə, sənə "nazil olan" kitabın HƏƏƏƏR tərəfli möcüzə olması sübuta yetsinaaa )
Odur ki, sən əvvəlcə gərək belə möcüzəvi kitab gətirəsən )
2. MƏn isə səndən fərqli olaraq deyirəm ki, nəinki, QURANDANKI VƏHYLƏRİ ÇATDIRARKƏN, heç ümumiyyətlə, peyğəmbər öz kefinə uyğun olaraq havadan söz deməyib ) ... Bu özü də bir möcüzədir. Sən belə bir möcüzə göstərə bilərsən ? Halbuki, sən dəfələrlə ağzına gələni danışıb, yalan, təhqir, iftiraya əl atmısan )
3. Yox əgər desən ki, "peyğəmbər Qurandan başqa söz danışarkən öz kefinə uyğun havadan söz danışıb" o zaman gərək sən bunu sübut eləmək üçün Qurandan kənar bir dəlil ( hədis ) gətirəsən. ))
Sənin isə əlində belə bir dəlil yoxdur və ümumiyyətlə mümkün də deyil ki, olsun ))) Çünki, sənə görə hədis etibarsızdır.
Bir sözlə Kazım !
Sən "başundan böyük "qələt ( ərəbcə- səhv ) eləyib "Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstəribsə,mən də eynisini sənə göstərməyə hazıram." dedin, biz də səndən bunu tələb etdik. İnid buyur Yuxarıda səndən istədiyimiz , Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi həmin möcüzələri göstər )
Əgər eləyə bilməsən , NÖVBƏTİ dəfə Qurandakı "rəsul" sözünün sənə aid olmadığını, əksinə Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu sübut eləmiş olacaqsan )
Həmçinin bu tələb özünü "rəsul" adlandıran digər - ALlahın sizin üçün seçdiyi təbirlə desək - "eşşək"lərə də aiddir )
Ay müşrik,
Muşrik- istilahda Allaha şərik qoşana deyirlər ) Halbuki, mən Allaha şərik qoşmuram )
Sən necə "peyğəmbər"sən ki, yalan danışıb iftira atırsan ? )
Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstəribsə,mən də eynisini sənə göstərməyə hazıram.
Kazım, sənin başunçun deyil, Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi möcüzəni göstərə biləsən )
2. Muhəmmədin (s.a.s) ən böyük möcüzəsi Qurandı. Sən də onun kimi bir möcüzə göstərə bilərsən ? )
O elə bir möcüzədir ki, Muhəmməd (s.a.s) özü dünyasını dəyişsə də, möcüzəsi aradan getməyib.
Sən də belə bir kitab göstərə bilərsən ki, sən gedəndən sonra bu möcüzə aradan getməsin ? )
3. Əgər desən ki, "peyğəmbər birbaşa sənə göstərməyib, sən sənə başqa vasitələrlə çatan bir kitaba iman gətirirsən", o zaman , sən də sənə "nazil olan vəhyləri " bir kitaba yığ, heç olmasa səndən 14 il sonra da bu kitabı oxuyub onun ecazkarlığına heyran qalsınlar )
4. Əgər desən ki, "14 il sonraya faydalı olan hadisəni , möcüzəni, kitabı indi niyə istəyirsən" bu zaman bir neçə cəhətdən mənasız sual vermiş olarsan. Əvvəla, Muhəmmədə (s.a.s) elə biir möcüzə (Quran ) verilmişdi ki, o öz dövründə də möcüzə idi. İNdi sən də Muhəmmədin (s.a.s) eləyə bildiyini eləyə bilirsənsə, o zaman buyur elə bir kitab ortalığa çıxart ki, sənin dövründə də möcüzə olsun )
Yox əgər desən ki, "o o vaxt möcüzə deyildi, ondan sonra möcüzə kimi tanındı" o zaman sən də elə bir kitab göstər ki, səndən sonra , heç olmasa - tekrar edirəm- 14 il sonra möcüzə kimi tanınsın və içində də heç bir cümlə , heç bir fikir bir biri ilə zidd olmasın və Qurandakı eyni bəlağət sənin kitabında da olsun ...
5. Məlumdur ki, peyğəmbərə (s.a.s) nazil olan kitabda bir-birinə zidd fikirlər olmadığı kimi, danışıqlarında da bir-birinə zidd fikirlər yox idi. BİR-BİRİNƏ ZİDD hədislərin olması, hamısının peyğəmbərə (s.a.s) aid olması demək deyil ) Əgər sən bu fərqi başa düşməsən, deyərsən izah edərəm . Bu özü möcüzədir ya möcüzə deyil, biz bunu müzakirə etmirik. Deyək ki, bu heç möcüzə deyil, möcüzədən aşağı mərtəbədə bir şeydi ) SƏn əgər Muhəmmədin (s.a.s) etdiyi şeyi edə bilərsənsə, deməli, onun etdiyi şeydən aşağı mərtəbədə olan bir şeyi lap asanlıqla edə bilərsən )
Sən elə sözlər söyləyə bilərsən ki, içində yalan, təhqir, iftira olmasın və sözlərin bir-birinə zidd olmasın ? )
Həəə... Bu məsələdə sən özünü çoxdan yandırmısan Kazım ))
Muhəmmədin (s.a.s) ən böyük möcüzəsində ALlah buyurur ki :
O, kefi istəyəni (havadan) danışmır.
Bu, ancaq (Allah dərgahından) nazil olan bir vəhydir.
Onu (Muhəmməd əleyhissəlama) çox qüvvətli olan (Cəbrail) öyrətdi.
Deməli, peyğəmbərimiz (s.a.s) kefi istəyəni danışmır, vəhy əsasında danışır . Amma, sən oooooo qədər ağzına gələni danışıb Ələsgərin üstünə qaçıb bağışlanma diləmisən ki ...
Yox əgər desən ki, "bu söz Qurana aiddir ki, kefi istəyəni havadan danışmır", bu da onun möcüzəsidir. Odur ki, məsələ əvvəla qayıdır və sən elə bir kitab gətirməlisən ki, hər Quran kimi möcüzə olsun, həm də içində sübut olsun ki, sən həqiqətən də havadan danışmırsan ) "Kazım havadan danışmır" sözünün həqiqətən də doğru olması üçün gərək əvvəlcə, sənə "nazil olan" kitabın HƏƏƏƏR tərəfli möcüzə olması sübuta yetsinaaa )
Odur ki, sən əvvəlcə gərək belə möcüzəvi kitab gətirəsən )
2. MƏn isə səndən fərqli olaraq deyirəm ki, nəinki, QURANDANKI VƏHYLƏRİ ÇATDIRARKƏN, heç ümumiyyətlə, peyğəmbər öz kefinə uyğun olaraq havadan söz deməyib ) ... Bu özü də bir möcüzədir. Sən belə bir möcüzə göstərə bilərsən ? Halbuki, sən dəfələrlə ağzına gələni danışıb, yalan, təhqir, iftiraya əl atmısan )
3. Yox əgər desən ki, "peyğəmbər Qurandan başqa söz danışarkən öz kefinə uyğun havadan söz danışıb" o zaman gərək sən bunu sübut eləmək üçün Qurandan kənar bir dəlil ( hədis ) gətirəsən. ))
Sənin isə əlində belə bir dəlil yoxdur və ümumiyyətlə mümkün də deyil ki, olsun ))) Çünki, sənə görə hədis etibarsızdır.
Bir sözlə Kazım !
Sən "başundan böyük "qələt ( ərəbcə- səhv ) eləyib "Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstəribsə,mən də eynisini sənə göstərməyə hazıram." dedin, biz də səndən bunu tələb etdik. İnid buyur Yuxarıda səndən istədiyimiz , Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi həmin möcüzələri göstər )
Əgər eləyə bilməsən , NÖVBƏTİ dəfə Qurandakı "rəsul" sözünün sənə aid olmadığını, əksinə Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu sübut eləmiş olacaqsan )
Həmçinin bu tələb özünü "rəsul" adlandıran digər - ALlahın sizin üçün seçdiyi təbirlə desək - "eşşək"lərə də aiddir )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
Kazım , bundan əlavə, Quranda ALlah Muhəmməd (s.a.s) üçün "Xatəmun-nəbiyyin" sözünü işlədib. Bu da "peyğəmbərlərin" sonuncusu deməkdir . Hansı əsasla bunu inkar edirsən ? )
Siz "xatəmun-nəbiyyin" sözünü necə izah edirsiz və hansı əsasla ? )
Amma, fırlatmadan cavab ver )
Siz "xatəmun-nəbiyyin" sözünü necə izah edirsiz və hansı əsasla ? )
Amma, fırlatmadan cavab ver )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Gerçək İslama dəvət
[quote="N_ن_N"]
Ay cahillər,əsrlərdir bir-birinizi təkrar edirsiniz.Bir başıboş aliminiz bir fikir deyir,hamınız onu analiz etmədən təkrarlayırsınız.
Allahın bu mübarək,hidayət olan Quranı Muhəmməd ə.s-n möcüzəsi deyil.
bu kitab Muhəmməd ə.s-ın deyil!!!---Allahındır!
Allah bu Quranı indi mənə,gələcəkdə isə kimə istəsə nazil edəcək-get Quranı yaxşı oxu.Boş-boş suallar vermə-özünü ifşa edirsən.
Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstərib-buyur.
Sonda:-heç Muhəmməd ə.s-a nazil olan bu Qurana(sizin fikrinizcə-"mözücəyə") inanırsınız?
inansaydınız bu gündə olmazdınız....
Hacı Kazım Ibrahimoğlu yazıb:Ay müşrik,
Muşrik- istilahda Allaha şərik qoşana deyirlər ) Halbuki, mən Allaha şərik qoşmuram )
Sən necə "peyğəmbər"sən ki, yalan danışıb iftira atırsan ? )Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstəribsə,mən də eynisini sənə göstərməyə hazıram.
Kazım, sənin başunçun deyil, Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi möcüzəni göstərə biləsən )
2. Muhəmmədin (s.a.s) ən böyük möcüzəsi Qurandı. Sən də onun kimi bir möcüzə göstərə bilərsən ? )
O elə bir möcüzədir ki, Muhəmməd (s.a.s) özü dünyasını dəyişsə də, möcüzəsi aradan getməyib.
Sən də belə bir kitab göstərə bilərsən ki, sən gedəndən sonra bu möcüzə aradan getməsin ? )
3. Əgər desən ki, "peyğəmbər birbaşa sənə göstərməyib, sən sənə başqa vasitələrlə çatan bir kitaba iman gətirirsən", o zaman , sən də sənə "nazil olan vəhyləri " bir kitaba yığ, heç olmasa səndən 14 il sonra da bu kitabı oxuyub onun ecazkarlığına heyran qalsınlar )
4. Əgər desən ki, "14 il sonraya faydalı olan hadisəni , möcüzəni, kitabı indi niyə istəyirsən" bu zaman bir neçə cəhətdən mənasız sual vermiş olarsan. Əvvəla, Muhəmmədə (s.a.s) elə biir möcüzə (Quran ) verilmişdi ki, o öz dövründə də möcüzə idi. İNdi sən də Muhəmmədin (s.a.s) eləyə bildiyini eləyə bilirsənsə, o zaman buyur elə bir kitab ortalığa çıxart ki, sənin dövründə də möcüzə olsun )
Yox əgər desən ki, "o o vaxt möcüzə deyildi, ondan sonra möcüzə kimi tanındı" o zaman sən də elə bir kitab göstər ki, səndən sonra , heç olmasa - tekrar edirəm- 14 il sonra möcüzə kimi tanınsın və içində də heç bir cümlə , heç bir fikir bir biri ilə zidd olmasın və Qurandakı eyni bəlağət sənin kitabında da olsun ...
5. Məlumdur ki, peyğəmbərə (s.a.s) nazil olan kitabda bir-birinə zidd fikirlər olmadığı kimi, danışıqlarında da bir-birinə zidd fikirlər yox idi. BİR-BİRİNƏ ZİDD hədislərin olması, hamısının peyğəmbərə (s.a.s) aid olması demək deyil ) Əgər sən bu fərqi başa düşməsən, deyərsən izah edərəm . Bu özü möcüzədir ya möcüzə deyil, biz bunu müzakirə etmirik. Deyək ki, bu heç möcüzə deyil, möcüzədən aşağı mərtəbədə bir şeydi ) SƏn əgər Muhəmmədin (s.a.s) etdiyi şeyi edə bilərsənsə, deməli, onun etdiyi şeydən aşağı mərtəbədə olan bir şeyi lap asanlıqla edə bilərsən )
Sən elə sözlər söyləyə bilərsən ki, içində yalan, təhqir, iftira olmasın və sözlərin bir-birinə zidd olmasın ? )
Həəə... Bu məsələdə sən özünü çoxdan yandırmısan Kazım ))
Muhəmmədin (s.a.s) ən böyük möcüzəsində ALlah buyurur ki :
O, kefi istəyəni (havadan) danışmır.
Bu, ancaq (Allah dərgahından) nazil olan bir vəhydir.
Onu (Muhəmməd əleyhissəlama) çox qüvvətli olan (Cəbrail) öyrətdi.
Deməli, peyğəmbərimiz (s.a.s) kefi istəyəni danışmır, vəhy əsasında danışır . Amma, sən oooooo qədər ağzına gələni danışıb Ələsgərin üstünə qaçıb bağışlanma diləmisən ki ...
Yox əgər desən ki, "bu söz Qurana aiddir ki, kefi istəyəni havadan danışmır", bu da onun möcüzəsidir. Odur ki, məsələ əvvəla qayıdır və sən elə bir kitab gətirməlisən ki, hər Quran kimi möcüzə olsun, həm də içində sübut olsun ki, sən həqiqətən də havadan danışmırsan ) "Kazım havadan danışmır" sözünün həqiqətən də doğru olması üçün gərək əvvəlcə, sənə "nazil olan" kitabın HƏƏƏƏR tərəfli möcüzə olması sübuta yetsinaaa )
Odur ki, sən əvvəlcə gərək belə möcüzəvi kitab gətirəsən )
2. MƏn isə səndən fərqli olaraq deyirəm ki, nəinki, QURANDANKI VƏHYLƏRİ ÇATDIRARKƏN, heç ümumiyyətlə, peyğəmbər öz kefinə uyğun olaraq havadan söz deməyib ) ... Bu özü də bir möcüzədir. Sən belə bir möcüzə göstərə bilərsən ? Halbuki, sən dəfələrlə ağzına gələni danışıb, yalan, təhqir, iftiraya əl atmısan )
3. Yox əgər desən ki, "peyğəmbər Qurandan başqa söz danışarkən öz kefinə uyğun havadan söz danışıb" o zaman gərək sən bunu sübut eləmək üçün Qurandan kənar bir dəlil ( hədis ) gətirəsən. ))
Sənin isə əlində belə bir dəlil yoxdur və ümumiyyətlə mümkün də deyil ki, olsun ))) Çünki, sənə görə hədis etibarsızdır.
Bir sözlə Kazım !
Sən "başundan böyük "qələt ( ərəbcə- səhv ) eləyib "Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstəribsə,mən də eynisini sənə göstərməyə hazıram." dedin, biz də səndən bunu tələb etdik. İnid buyur Yuxarıda səndən istədiyimiz , Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi həmin möcüzələri göstər )
Əgər eləyə bilməsən , NÖVBƏTİ dəfə Qurandakı "rəsul" sözünün sənə aid olmadığını, əksinə Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu sübut eləmiş olacaqsan )
Həmçinin bu tələb özünü "rəsul" adlandıran digər - ALlahın sizin üçün seçdiyi təbirlə desək - "eşşək"lərə də aiddir )
Ay cahillər,əsrlərdir bir-birinizi təkrar edirsiniz.Bir başıboş aliminiz bir fikir deyir,hamınız onu analiz etmədən təkrarlayırsınız.
Allahın bu mübarək,hidayət olan Quranı Muhəmməd ə.s-n möcüzəsi deyil.
bu kitab Muhəmməd ə.s-ın deyil!!!---Allahındır!
Allah bu Quranı indi mənə,gələcəkdə isə kimə istəsə nazil edəcək-get Quranı yaxşı oxu.Boş-boş suallar vermə-özünü ifşa edirsən.
Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstərib-buyur.
Sonda:-heç Muhəmməd ə.s-a nazil olan bu Qurana(sizin fikrinizcə-"mözücəyə") inanırsınız?
inansaydınız bu gündə olmazdınız....
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Gerçək İslama dəvət
[quote="Hacı Kazım Ibrahimoğlu"]
Kazım, mən bilirdim ki, sən "başından böyük " qələt eləyib " eləyərəm" deyəcək, amma, eləyə bilməyəcəksən )) Danışırsan da özünçün )
İndi isə keçək sənin yazdığın əsassız sözlərə )
MÖCÜZƏ nə deməkdir sən bilirsən ? )
AY ALIlahın Quranında "eşşək" təbirini özündə əks etdirən kimsələrdən bir kimsə! )
Nədir möcüzə ? )
ALlahın öz rəsuluna bəxş etdiyi , başqalarının edə bilmədiyi, gətirə bilmədiyi bir şey.
Mən hələ sənə möcüzəni sadə şəkildə izah elədim.
DƏnizin yarılması Musanın (ə) möcüzəsidir ?
İbrahimin (ə) oda atılıb yanmaması İbrahimin (ə) möcüzəsidi ?
İsanın (ə) ölüləri diriltməsi İsanın (ə) möcüzəsidir ?
BUnların hamısı zatən ALlahındır ! )
Bir kənardan hərdən özün öz yazılarına bax! )
Məgər biz deyirik ki, bu kitabı sonuncu peyğəmbər (s.a.s) yazıb ? )
Xeyr! Biz deyirik ki, BU möcüzəni Allah ona (s.a.s) nazil edib. SƏnə də belə bir möcüzə nazil olub ? )
BU Quran artıq nazil olub da ) artıq bu Quranın sənə yaxud, gələcəkdə kiməsə nazil olmasının mənası nədir ? )
2. Bəs sənə nə vaxt nazil olacaq bu quran ? ))
3. Allahın bu kitabı, bu möcüzəsi sonuncu peyğəmbərimiz (s.a.s) üçündür. Allah sənin üçün də belə bir möcüzə qərar veribsə göstər də )
Bəs sən yekə-yekə danışıb deyirdin ki, göstərə bilərəm )) Hanı bəs ? )
BU söz oyunudu Kazım ) "boş-boş suallar vermə, özünü ifşa edirsən" kimi sözlər sözü olmayan adamın sayıqlamasına oxşayır ))
2. Əgər mən özümü ifşa edirəmsə bu sənin xeyrinədi. Onda məni niyə çəkindirirsən bu işdən ? )) Yox əgər səni ifşa edirəmsə, onda sənin sual verməyimi istəməməyini və qəzəblənib bu sualları "boş-boş adlandırmağını başa düşmək olar ))
MƏn artıq yuxarıda buyurmuşam və səndən də tələb eləmişəm ki, buyurub sən də o möcüzəni göstərəsən )
BU da yenə mənasız bir sual idi )
"inanırsız?" ... əlbəttə ki, inanırıq.
İNdi sən sual vermisən, ya irad tutursan ?
Sual vermisənsə cavabını niyə görə özün verirsən ?
Bir də ki, həmin iradı mən də sizin haqqınızda tuta bilərəm.
Siz Qurana inanırsız Kazım ?
İnansaydız Qurandakı "eşşək" sözü sizə şamil olmazdı )
TƏKRAR EDİRƏM :
Muhəmmədin (s.a.s) möcüzəsi - yəni, müqəddəs Quran kitabı gəlib bizə çatıb.
Bundan əlavə.... ƏGər sən bunu möcüzə hesab etmirsənsə, deməli, möcüzədən aşağı bir şey hesab edirsən. Möcüzəni təkrar edə bilərsənsə, möcüzədən aşağı bir şeyi ondan da asan icra edə bilərsən.
Buyur o zaman bir kitab göstər ki, sənə nazil olmuş olsun , Quran səviyyəsində olsun, heç bir ziddiyəti olmasın.
Sən iki kəlmə danışırsan bir -birinə zidd gəlir, belə bir kitab necə təqdim edəcəksən ? ))
SƏNƏ TUTULAN İRADLARIN HAMISI YERLİ İRADLARDI və "boş-boş danışma", "özünü ifşa edirsən" və sair kimi mənasız "söz fırlatmalara" əl atmayıb cavab vermədikcə HƏR DƏFƏ Qurandakı "eşşək" sözünün sənə şamil olduğunu təsdiq edirsən
2. BUndan əlavə yazmısan :
Sizin də aranızdan bir başıboş ( Quran təbirincə desək ) "eşşək" ( Ələsgər ) özünü rəsul elan elədi, siz də analiz eləmədən onu təkrarladız )
Mən səndən Muhəmmədə (s.a.s) bəxş edilən möcüzəni səndən tələb edirəm. Demirdin ki, göstərərəm ? Buyur göstər də hardadı ALlahın sənə endirdiyi kitab ? )
Ay Quranın "eşşək" adlandırdığı kimsə! )
Sən deməmişdin ki, "Mənə də nazil edəcək" ... Sən demişdin həmin möcüzəni göstərməyə hazıram ))
Hazıram da o deməkdir ki, bu tezliklə edə bilərəm )
Rast ki, sən Quranı möcüzə yox, möcüzədən aşağı bir şey hesab edirsən, olsun ... Buyur sən elə Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi bu kitab kimi bir kitab göstər ki, səviyyəsi Quran səviyyəsində olsun , Allahdan endirilmiş olsun! ) Demirsən möcüzə deyil ? İstəmirəm də möcüzə göstərəsən )) Mənə belə bir kitab göstər ! ) "ALlah nazil edəcək" isə nisyə söhbətdi )
Sən tələf olub gedənə qədər belə bir kitab sənə nazil olmasa , sən ölümünlə də Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu sübut eləmiş olacaqsan )
Baxaa... Tələm-tələsik , 100 vərəqli dəftəri yazıb doldurarsan birdən ki, "bunlar mənə gələn vəhylərdi", sonra yaxşı düşməz )) Otur rahat-rahat fikirləş yaz! ))
Gözləyəcəyəm.
2. Mən səndən "Xatəmun-nəbiyyin" barədə söz soruşdum. "Boş-BOŞ suallar vermə" isə bu sualın cavabı deyil ....
Əgər peyğəmbərlik tutulan iradlara "boş-boş suallar vermə" ilə hasil olsaydı, Quran əvəzinə bir kəlmə nazil olardı ki, "ey kafirlər, boş-boş suallar verməyin! )
Odur ki, lazım deyil Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu hər dəfə təsdiqləyəsən )
Ay cahillər,əsrlərdir bir-birinizi təkrar edirsiniz.Bir başıboş aliminiz bir fikir deyir,hamınız onu analiz etmədən təkrarlayırsınız.
Kazım, mən bilirdim ki, sən "başından böyük " qələt eləyib " eləyərəm" deyəcək, amma, eləyə bilməyəcəksən )) Danışırsan da özünçün )
İndi isə keçək sənin yazdığın əsassız sözlərə )
Allahın bu mübarək,hidayət olan Quranı Muhəmməd ə.s-n möcüzəsi deyil.
MÖCÜZƏ nə deməkdir sən bilirsən ? )
AY ALIlahın Quranında "eşşək" təbirini özündə əks etdirən kimsələrdən bir kimsə! )
Nədir möcüzə ? )
ALlahın öz rəsuluna bəxş etdiyi , başqalarının edə bilmədiyi, gətirə bilmədiyi bir şey.
Mən hələ sənə möcüzəni sadə şəkildə izah elədim.
DƏnizin yarılması Musanın (ə) möcüzəsidir ?
İbrahimin (ə) oda atılıb yanmaması İbrahimin (ə) möcüzəsidi ?
İsanın (ə) ölüləri diriltməsi İsanın (ə) möcüzəsidir ?
BUnların hamısı zatən ALlahındır ! )
bu kitab Muhəmməd ə.s-ın deyil!!!---Allahındır!
Bir kənardan hərdən özün öz yazılarına bax! )
Məgər biz deyirik ki, bu kitabı sonuncu peyğəmbər (s.a.s) yazıb ? )
Xeyr! Biz deyirik ki, BU möcüzəni Allah ona (s.a.s) nazil edib. SƏnə də belə bir möcüzə nazil olub ? )
Ay Allahın "eşşək" adlandırdığı kimsələrdən bir kimsə! )Allah bu Quranı indi mənə,gələcəkdə isə kimə istəsə nazil edəcək-get Quranı yaxşı oxu.
BU Quran artıq nazil olub da ) artıq bu Quranın sənə yaxud, gələcəkdə kiməsə nazil olmasının mənası nədir ? )
2. Bəs sənə nə vaxt nazil olacaq bu quran ? ))
3. Allahın bu kitabı, bu möcüzəsi sonuncu peyğəmbərimiz (s.a.s) üçündür. Allah sənin üçün də belə bir möcüzə qərar veribsə göstər də )
Bəs sən yekə-yekə danışıb deyirdin ki, göstərə bilərəm )) Hanı bəs ? )
Boş-boş suallar vermə-özünü ifşa edirsən.
BU söz oyunudu Kazım ) "boş-boş suallar vermə, özünü ifşa edirsən" kimi sözlər sözü olmayan adamın sayıqlamasına oxşayır ))
2. Əgər mən özümü ifşa edirəmsə bu sənin xeyrinədi. Onda məni niyə çəkindirirsən bu işdən ? )) Yox əgər səni ifşa edirəmsə, onda sənin sual verməyimi istəməməyini və qəzəblənib bu sualları "boş-boş adlandırmağını başa düşmək olar ))
Muhəmməd ə.s sənə hansı möcüzəni göstərib-buyur.
MƏn artıq yuxarıda buyurmuşam və səndən də tələb eləmişəm ki, buyurub sən də o möcüzəni göstərəsən )
Sonda:-heç Muhəmməd ə.s-a nazil olan bu Qurana(sizin fikrinizcə-"mözücəyə") inanırsınız?
inansaydınız bu gündə olmazdınız....
BU da yenə mənasız bir sual idi )
"inanırsız?" ... əlbəttə ki, inanırıq.
İNdi sən sual vermisən, ya irad tutursan ?
Sual vermisənsə cavabını niyə görə özün verirsən ?
Bir də ki, həmin iradı mən də sizin haqqınızda tuta bilərəm.
Siz Qurana inanırsız Kazım ?
İnansaydız Qurandakı "eşşək" sözü sizə şamil olmazdı )
TƏKRAR EDİRƏM :
Muhəmmədin (s.a.s) möcüzəsi - yəni, müqəddəs Quran kitabı gəlib bizə çatıb.
Bundan əlavə.... ƏGər sən bunu möcüzə hesab etmirsənsə, deməli, möcüzədən aşağı bir şey hesab edirsən. Möcüzəni təkrar edə bilərsənsə, möcüzədən aşağı bir şeyi ondan da asan icra edə bilərsən.
Buyur o zaman bir kitab göstər ki, sənə nazil olmuş olsun , Quran səviyyəsində olsun, heç bir ziddiyəti olmasın.
Sən iki kəlmə danışırsan bir -birinə zidd gəlir, belə bir kitab necə təqdim edəcəksən ? ))
SƏNƏ TUTULAN İRADLARIN HAMISI YERLİ İRADLARDI və "boş-boş danışma", "özünü ifşa edirsən" və sair kimi mənasız "söz fırlatmalara" əl atmayıb cavab vermədikcə HƏR DƏFƏ Qurandakı "eşşək" sözünün sənə şamil olduğunu təsdiq edirsən
2. BUndan əlavə yazmısan :
Bir başıboş aliminiz bir fikir deyir,hamınız onu analiz etmədən təkrarlayırsınız.
Sizin də aranızdan bir başıboş ( Quran təbirincə desək ) "eşşək" ( Ələsgər ) özünü rəsul elan elədi, siz də analiz eləmədən onu təkrarladız )
Mən səndən Muhəmmədə (s.a.s) bəxş edilən möcüzəni səndən tələb edirəm. Demirdin ki, göstərərəm ? Buyur göstər də hardadı ALlahın sənə endirdiyi kitab ? )
Ay Quranın "eşşək" adlandırdığı kimsə! )
Sən deməmişdin ki, "Mənə də nazil edəcək" ... Sən demişdin həmin möcüzəni göstərməyə hazıram ))
Hazıram da o deməkdir ki, bu tezliklə edə bilərəm )
Rast ki, sən Quranı möcüzə yox, möcüzədən aşağı bir şey hesab edirsən, olsun ... Buyur sən elə Muhəmmədin (s.a.s) göstərdiyi bu kitab kimi bir kitab göstər ki, səviyyəsi Quran səviyyəsində olsun , Allahdan endirilmiş olsun! ) Demirsən möcüzə deyil ? İstəmirəm də möcüzə göstərəsən )) Mənə belə bir kitab göstər ! ) "ALlah nazil edəcək" isə nisyə söhbətdi )
Sən tələf olub gedənə qədər belə bir kitab sənə nazil olmasa , sən ölümünlə də Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu sübut eləmiş olacaqsan )
Baxaa... Tələm-tələsik , 100 vərəqli dəftəri yazıb doldurarsan birdən ki, "bunlar mənə gələn vəhylərdi", sonra yaxşı düşməz )) Otur rahat-rahat fikirləş yaz! ))
Gözləyəcəyəm.
2. Mən səndən "Xatəmun-nəbiyyin" barədə söz soruşdum. "Boş-BOŞ suallar vermə" isə bu sualın cavabı deyil ....
Əgər peyğəmbərlik tutulan iradlara "boş-boş suallar vermə" ilə hasil olsaydı, Quran əvəzinə bir kəlmə nazil olardı ki, "ey kafirlər, boş-boş suallar verməyin! )
Odur ki, lazım deyil Qurandakı "eşşək" sözünün sənə aid olduğunu hər dəfə təsdiqləyəsən )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
1 səhifə (Cəmi 5 səhifə) • 1, 2, 3, 4, 5
1 səhifə (Cəmi 5 səhifə)
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.