Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
+2
Muheqqiq
N_ن_N
6 posters
2 səhifə (Cəmi 5 səhifə)
2 səhifə (Cəmi 5 səhifə) • 1, 2, 3, 4, 5
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
N_ن_N yazıb:Muheqqiq yazıb:Guvenirik Allah ile weytandan, muraciet etmiwden. Ismi ile Allahin, Rahmenin, Rahimin. Allahin sonsuz sayda sulhu, rehmeti, bereketi, emin-amanligi olsun uzerinize teslimnen. Allahin leneti olsun muselmanlarin duwmenlerinin uzerine bu gunden axiretedek. Amma, sonra. Qardaw mumkundur sen deyen olsun ) Hetta mumkundur ki bu vehabi henbeli_84 mehz eleskerin teessubunu cekir. Cun Elesker ozu de kecmiw vehabi olub bu henbeliye de onun kecmiw exisini ittiham etmeyimiz lezet elemir ve bu sebebden oz sapiq fikirlerini bize qarwi seslendirir ) Bunlardan ne desen gozlemek olar )N_ن_N yazıb:Muheqqiq yazıb:henbeli_84. Gorursen ki burda edir sohbet boyukler. Get bawqa yerde oyna balaca ) Ya da ki get elmde boyuk hesab etdiyin kimdirse ona de gelsin daniwaq. Cunki deyil senlik bizimle etmek muzakire ))
Qardaşım, razıyam sizinlə tamamilə....))
Bəlkə də bu vahabiyə ağır gəlib əxiləri Əlixan Musayevin əmisinin - Ələsgərin ardıcıllarını pisləməyimiz ))
Guvenirik Allah ile weytandan, muraciet etmiwden. Ismi ile Allahin, Rahmenin, Rahimin. Allahin sonsuz sayda sulhu, rehmeti, bereketi, emin-amanligi olsun uzerinize teslimnen. Allahin leneti olsun muselmanlarin duwmenlerinin uzerine bu gunden axiretedek. Amma, sonra.
Qardaşım, həm də əxiləri Əlixan Musayevin əmisidi axı. Nə də olmasa onların da "əmisi" sayılır ))
Nun, müsəlmana belə ədalərsizlik etmək yaraşmaz.
1) Mən sənin onlar haqqında dediklərini təsdiqləmişəm. Demişəm ki, bu məsələlərdə doğru buyurursan.
2) Başqa 2 mövzuda onlara sual vermişəm. Cavab gözləyirəm.
hənbəli_84- İsmarıc sayı : 71
Kayıt tarihi : 04/09/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Muheqqiq, sən yalandan and ilə bağlı dediyivə dəlil gətirə bilmədin. Yenə dediyində inad edirsən.Muheqqiq yazıb:henbeli_84. Evvela nezerine catdirim ki sen menim ucun Allahdan hidayet isteme. Cunki senin kimi sapiq muwriklerin duasina menim ehtiyacim yoxdur. Mene lazim olan haqq ehlinin duasidir senin kimilerin yox. Kecek metlebe. Nun qardawim sizlerden ferqli olaraq hec vaxt batile senin tebirince desek malades demir. Eger menim yazilarimda duzgun olmayan meqam olarsa birinci Nun kimi qardawlarimin menim sehvime irad bildirmesini isterem ve irad bildireceklerine de eminem. Cunki Nun haqq eqidede olmaqla yanawi ele Insanlari e.s. ozune numune secib ki Allah ricsi hemin Insanlardan e.s.uzaq qerar verib ve Onlarin e.s. Nun kimi ardicillarinin batile goz yummasi mumkun deyil. Beli men fitreten selefim Peygemberin s.a.v.a.s.eqidesinde olmuwam ve ele indide heqiqi saleh selefler olan Emmar r.a. Ebuzer r.a. Salman r.a. Miqdad r.a.ve bunlar kimi haqq uzre olanlarin eqidesindeyem. Daha ebu hureyra, temimi dari, kabul ehbar kimi yehudilerin, xacperestlerin, omer ebubekr muaviye kimi butperest munafiqlerin eqidesini qebul edib kafir olmamiwam. Beli vehabiler yalandan vallahi deyib and icirler ve bu haqda men mehz sizin menbelerde hedis oxumuwam. Bundan bawqa. Hec uzaq goruw de deyil o qeder heyatda sizin yalandan Allaha and icdiyinize ve yalandan Qurana istinadiniza wahid olmuwam. Kulli ummet arasinda vehabiler yalanci kimi mewhurdurlar. Odur ki burda qabaqdangelmiwlik eleme )))
Müsəlman dəlil olmadan kimlərisə ittiham etmək yaraşmaz.
Tövhidin şərtlərindən biri də təkcə Allahın adına and içməkdir. Allahdan başqa bir şeyə and içmək şirk hesab olunur.
hənbəli_84- İsmarıc sayı : 71
Kayıt tarihi : 04/09/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
[quote="N_ن_N"]
mövzu aç müzakirə edək, ancaq burada yox
Muheqqiq yazıb:henbeli_84. Evvela nezerine catdirim ki sen menim ucun Allahdan hidayet isteme. Cunki senin kimi sapiq muwriklerin duasina menim ehtiyacim yoxdur. Mene lazim olan haqq ehlinin duasidir senin kimilerin yox. Kecek metlebe. Nun qardawim sizlerden ferqli olaraq hec vaxt batile senin tebirince desek malades demir. Eger menim yazilarimda duzgun olmayan meqam olarsa birinci Nun kimi qardawlarimin menim sehvime irad bildirmesini isterem ve irad bildireceklerine de eminem. Cunki Nun haqq eqidede olmaqla yanawi ele Insanlari e.s. ozune numune secib ki Allah ricsi hemin Insanlardan e.s.uzaq qerar verib ve Onlarin e.s. Nun kimi ardicillarinin batile goz yummasi mumkun deyil. Beli men fitreten selefim Peygemberin s.a.v.a.s.eqidesinde olmuwam ve ele indide heqiqi saleh selefler olan Emmar r.a. Ebuzer r.a. Salman r.a. Miqdad r.a.ve bunlar kimi haqq uzre olanlarin eqidesindeyem. Daha ebu hureyra, temimi dari, kabul ehbar kimi yehudilerin, xacperestlerin, omer ebubekr muaviye kimi butperest munafiqlerin eqidesini qebul edib kafir olmamiwam. Beli vehabiler yalandan vallahi deyib and icirler ve bu haqda men mehz sizin menbelerde hedis oxumuwam. Bundan bawqa. Hec uzaq goruw de deyil o qeder heyatda sizin yalandan Allaha and icdiyinize ve yalandan Qurana istinadiniza wahid olmuwam. Kulli ummet arasinda vehabiler yalanci kimi mewhurdurlar. Odur ki burda qabaqdangelmiwlik eleme )))[/quo
Qardaşım, bizi Allahın, rəsulunun (s.a.s) əhli-beytinin (ə) , şərafətli səhabələrinin (r.a) yolunda qərar verən ALlaha şükürlər olsun! )
Sən buna nə qədər də desən onsuz da başa düşməyəcək, başa düşsə də qəbul etməyəcək.
Əslində elə bunlar özləri Məkkə müşrikləri ilə oxşar psixlogiyada olan adamlardılar. Həqiqət onlara aşkar ola-ola inadkarlıq edirlər. )
Əli (ə) özü Əbu BƏkri, Öməri yalançı, xain və s. bilib, biz də bunu dəfələrlə forumlarda yazmışıq, böyük ehtimalla özləri də görüblər )
AMma, bu gün bu vahabinin verdiyi sualı görürsənmi ? ))
"Sübut edə bilərsən" ? )
Yaxşı, ay HƏNBƏLİ, mən canla-başla həmin hədisi sənə yazaram )
Hədisi Muslim öz səhihində yazıb, Hədisdə məsələnin belə olduğunu ÖMər özü təsdiq edir ) Amma, sən bu gün utanmadan sual verirsən ki , "sübut edə bilərsən ?" )
Yaxşı, HƏNBƏLİ, əgər hədisi yazsaq, onda nə edəcəksən ? ) Necə fırladacaqsan söhbəti ? )
Muhəqqiq qardaşım, Əli (ə) Əbu BƏkri, Öməri yalançı, xain adlandırır, bunlar "Siddiq", "Faruq" adlandırırlar. Yalandan bu işi peyğəmbərə də nisbət verirlər. Guya ki, bunlar peyğəmbəri (s.a.s) Əlidən (ə) yaxşı tanıyırlar )
YezİT Kərbəla hadisəsini törədir, bunlar yezİTİ "beyəti şəriətə uyğun olan xəlifə" , Huseyni (ə) "ictihad edib xəta edən" adlandırırlar. Guya ki, bunlar şəriəti Huseyndən (ə) yaxşı bilirlər )
Alla və rəsulu (s.a.s) qəbirləri ziyarəti, təvəssülü caiz bilirlər, bunlar isə onu şirk adlandırırlar. Guya ki, bunlar əqidəni Allah və rəsulundan (s.a.s) yaxşı bilirlər )
Hələ bir utanmadan burda elə arxayınlıqla danışıb öz sapıq əqidələrində inadkarlıq edirlər ki, guya bunlar doğru yoldadır.
Sapıqlıqlarında təkid etməklə də elə fəxr edirlər ki, guya ki, bunlar peyğəmbər (s.a.s) yolunu gedirlər ))
mövzu aç müzakirə edək, ancaq burada yox
hənbəli_84- İsmarıc sayı : 71
Kayıt tarihi : 04/09/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
yalanchiya Allah lenet elesin[/quote]hənbəli_84 yazıb:N_ن_N yazıb:Shielerin eqidesi haqq oldugu ucun eqidelerinde emindirler. Devetde tekid dogru eqidenin gostericisi deyil yalan daniwma )hənbəli_84 yazıb:N_ن_N yazıb:
Hənbəli, siz vahabilər niyə görə tez-tez mənasız suallar verməkdə təkid edirsiz ? )Çünki Peyğəmbərin (s) yolunu gedirik, O (s) da öz dəvətində təkid edirdi.
Sənə sual verirəm ki, niyə görə mənasız suallar verməkdə təkid edirsiz, deyirsən ki, çünki, peyğəmbərin (s.a.s) yolunu gedirik. Nəuzubilləh , peyğəmbər (s.a.s) məgər mənasız suallar verməkdə təkid edirdi ki, onun ylunu getdiyini iddia edəsən ?
Mən sənə "niyə görə təkid edirsən" sualını verməmişəm ki, "peyğəmbərin yolunu gedirik, ona görə " cavabını verəsəsən )
Mənasız suallar verdiyin kimi cavabların da mənasızdı. Elə bu özü də sübutdur ki, siz peyğəmbərin (s.a.s) yolunu getmirsiz )
Mən yazmışam ki, Peyğəmbərin (s) yolunu gedirik, O (s) da öz dəvətində təkid edirdi. Biz də öz dəvətimizdə təkid edirik.
Suallara qalınca isə onlar mənasız deyil. Peyğəmbərin (s) dəvəti də müşriklərə mənasız gəlirdi.[/quote ]
Peygember s.a.v.a.s.haqqin uzerinde tekid edirdi,siz ise batilin uzerinde tekid edirsiz. Suallarin menasizdir ve haqq ehline de menasiz gorunur. Beli Peygemberin s.a.v.a.s.deveti mushriklere menasiz gelirdi nece ki bizim devetimiz siz vehabi muwriklere menasiz gelir )Çünki öz əqidəmizdə əminik. İnsanları da haqq bildiyimiz yola dəvət etmək istəyirik, oddan çəkindirmək istəyirik.Şiələr də özlərini əqidələrində əmin hesab edirlər.
əLƏsgərilər də öz əqidələrinə əmindilər. Xəvariclər də öz əqidələrinə əmin idilər.
Ələsgərilər də , müsəlmanları "təhlükədən" çəkindirib haqq bildikləri yola dəvət etmək istəyirlər.
Xəvaric də , hətta, həzrət Əlini (ə) belə haqq bildikləri yola dəvət etmək istəyirdilər. Məgər bütün bunlar onların haqq yolda olmaqlarının göstəricisi idi ki, sizin də bu batil əqidəvizdə inadkarlığınız sizin haqq olmağınızın göstəricisi olsun ? )
Doğru əqidənin göstəricilərindən biri də dəvətdə təkiddir.N_ن_N yazıb:
Əslində siz vahabilərlə ələsgərilər arasında elə də böyük fərq yoxdur. Əksinə, bəzi hallarda onlar sizdən yaxşıdılar )Mən də çəkdiyim misalla göstərdim ki, siz şiələrlə bu ələsgərilər arasında oxşar cəhətlər var.
Bəzi hallarda onlar sizdən yaxşıdır (Allahdan kömək istəyəndə qəbirləri vasitəşi tutmurlar)Tevessulun ne oldugunu oyren sonra daniw ))
Bu bizim dediyimiz sözün əvəzində sənin də çıxılmaz vəziyyətdə qalıb dediyin sözdür. )
Heç biz də qəbirləri vasitə tutmuruq. Sİzin ələsgərilərlə oxşar cəhətlərinizdən biri də budur ki, həyasızcasına yalan danışmağı bacarırsız )
Təvəssül nədir? Vasitəçi tutmaq deyil?
Bizim qəbirləri ziyarətimiz , təvəssül və s. -sünni, şiə - bütün müsəlmanların Quran və sünnəyə əsasən etdiyi şeydir. Bunu yalnız vahabilər "şirk" adlandırıb, müsəlmanları şirkdə ittiham etdikləri üçün kafirdilər )
Xristianların əksəriyyəti İsa (ə) Allahın oğlu hesab edir. Əksəriyyət heç nə ifadə etmir.
Biz şirk edən müsəlmanları müşrik adlandırmırıq, cahil müsəlman adlandırırıq.
Biz cahil müsəlmanları şirkdən çəkindiririk, Peyğəmbər (s) də həm müşrikləri, həm də cahil müsəlmanları şirkdən çəkindirib.
Bu çıxartdığın hökm Peyğəmbərə (s) də aiddir?[/quote] siz sunneni wirk hesab edib kafir olursuz
1)Bu ayədə imam sözü yoxdur.[/quote] emr sahibi ele imam demekdir[/quote]
2. ALlah təala Quranı "SƏN DEDİYİN ŞƏKİLDƏ " endirməyib ki, imamət də "DEDİYİN ŞƏKİLDƏ" bildirilsən. Qaldı ki, imamət məsələsinə... İmamət məsələsi , Qurani-Kərimdə açıq-aşkar şəkildə bildirilib.
4:59 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ ۖ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا
Ey iman gətirənlər! Allaha və Elçisinə itaət edin, həm də özünüzdən olan rəhbərlərə (şəriətə uyğun şəkildə itaət edin). Əgər bir şey haqqında mübahisə etsəniz, Allaha və Axirət gününə inanır-sınızsa, Allaha və (Onun) Elçisinə müraciət edin. Bu, (sizin üçün) daha xeyirli və nəticə etibarilə daha yaxşıdır.
2) Bu ayəyə sizin əqidəyə ziddir. Çünki Əbu Bəkr (r), Ömər (r), Osman (r) müsəlmanlardan olan rəhbərlər olub. Siz isə onlara qarşı çıxırsınız.[/quote] Onlar zelalet imamlari olub. fakt budur ki Ehli beyt e.s onlari l.e. qebul etmeyib.[/quote]
3)Bu ayənin ikinci hissəsinə bax.
"Əgər bir şey haqqında mübahisə etsəniz, Allaha və Axirət gününə inanır-sınızsa, Allaha və (Onun) Elçisinə müraciət edin."
Həmin hissədə "özünüzdən olan rəhbərlər" ifadəsi yoxdur. Əgər özünüzdən olan rəhbərləri imam qəbul etsək. Onda Burdan nəticə çıxır ki, müsəlmanlar arasında mübahisə olsa imamlara müraciət etmək olmaz))). Bu da "özünüzdən olan rəhbərlər" ifadəsinin imamlara aid olmadığını sübut edir.[/quote] sen ayeden oz aglina muvafiq netice almisan)))) ayenin ardi eksine evvelini quvvetlendirir. eger bu gun emr sahibleri haqda mubahise edirikse bu meselenin helli ucun de Allaha ve Resuluna muraciet edib emr sahiblerinin kimliyini mueyyenlewdirmeliyik. Imamet ise Quran ve sunneyle, yeni ki Allah ve Resulunun s gosteriwiyle sabitdir.[/quote]
4) Eyni ələsgərilər "elçilər" sözünü Ələsgərilər ilə bağladığı kimi siz də "özünüzdən olan rəhbərlər" ifadəsini imamlar bağladığınız.[/quote] onlar esassiz olaraq resul sozunu eleskere baglayirlar. biz ise Qurandan elave sunneyle de imameti isbat edirik. odur ki axmaqlardan bawqa hec kes sen etdiyin kimi qiyas etmez
Quranda ayə var ki,
Bu qətiyyən şübhə doğurmayan mütəqqilərə doğru yol göstərən bir kitabdır.
Sən Quran vasitəsilə "qəti sünnəti" müəyyənləşdirə bilərsən?
Bəli! Quran qətiyyən şübhə doğurmayan , müttəqilərə doğru yol göstərən bir kitab olduğu üçün zatən sünnədə gələn hədislər əsasən Qurana müvafiq olub-olmaması ilə təyin edilir. Amma, sizin əqidədə Qurana müxalif olsa belə hansısa hədislər səhih kimi qəbul edilə bilir.
Deməli, sizin üçün DİLDƏ NƏ QƏDƏR DESƏZ DƏ, ƏN ƏSAS MEYAR QURAN deyil.
Bunu ayrıca müzakirə etmək lazımdır.[/quote]
edek))
Kafirlər haqqında ayəni də mənə aid edirsən? Allah sənə hidayət versin
kafirlər haqqında olan ayəni elə kafir haqqında da işlətmişəm. Siz müsəlmanları müşrik bildiyiniz üçün kafirsiz ) [/quote]
Səni aldadıblar. Biz müsəlmanları müşrik bilmirik. Allah sənə hidayət versin[/quote]
sen nece de yalancisan )
Dediklərini sübut edə bilərsən?
Bununla bağlı ayrı mövzu açaq. Ancaq bu forumda yox.[/quote] niye bu forumda yox?) qorxursan omerin munafiq oldugunu eleskeriler de tesdiq eder? ))
Biz məgər vahabiyik ki, dediklərimizi sübut edə bilməyək ? )
Amma, sən əvvəlcə de görüm sən etiraz edirsən ki, belə hədis Səhihi - Muslimdə var ya yox ? )
Yəni, qəbul edirsən ya yox ? )
Çünki, indiki mərhələdə mənə çox maraqlıdır ki, sənin SƏhihi-MUslimdən xəbərin var ya yox ? )
Muheqqiq- İsmarıc sayı : 46
Kayıt tarihi : 15/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
sapiq vehabi eqidesini tovbe edib muselman olsan sene de malades deyerler ))hənbəli_84 yazıb:N_ن_N yazıb:Muheqqiq yazıb:Yusif yazdigin ayeler haqqdir lakin teessuf ki hemiweki kimi haqq sozden batil meqsedle istifade etmisen. Siz ne qeder ki Qurandan Eleskerin, Hamletin, Yalcinin ve diger ozlerini resul hesab edenlerin heqiqeten resul oldugunu gostere bilmirsiz, o qeder de yalanci hesab olunacaqsiz ve yazdiqlariniz oz eleyhinize istifade olunacaq. Ya gerek bu adlarini sadaladigim wexslerin heqiqeten resul oldugunu Quranla isbat edesiz, ya da bu sapiq eqidenizden tovbe edib haqqa qayidasiz. Eks halda yalanci ve fitnekar oldugunuz ucun dediyim kimi butun yazdiqlariniz oz eleyhinize istifade olunacaq. Cunki Quran ayeleri haqqdir ve haqq sozden haqq ehline qarwi batil meqsedle istifade etmeyiniz mumkun deyil. Bundan elave. Sen bu forum Allahin zikri ucundur demekle iw tamamlanmir. Cunki biz bura gelenedek bu forumda Allah zikr olunmurdu. Sadece Allahin ayelerinden batil ve weytani meqsedler ucun istifade ederek yalancilari zorla resul kimi teqdim etmeye cehd edirdiz. Biz bura geldikden sonra burda Allahin zikri tilavet olundu ve haqqin qarwisinda batil peren-peren oldu. Odur ki sen wexsi fikirlerinle, oz tebirince desek nagillarinla burda kimise ittiiam ede bilmezsen. Bu qeder menasiz nagillar yazmaqdansa eleskerin resul oldugunu Quranla isbat et ya da Allaha iftira atdigin ucun tovbe et ki yanacagi dawlardan ve insanlardan olan Cehennemin odununa cevrilmeyesen. Sonra gec olacaq Yusif..
Səninlə tamamilə razıyam qardaşım. Nə lazımdısa nəzərdə tutduğumdan da gözəl şəkildə demisən maşaAllah.
Nundan bir dənə malades aldın. Afərin.
Muheqqiq- İsmarıc sayı : 46
Kayıt tarihi : 15/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
ALLAH-ın Salamı olsun, bir-birinə haqq ilə səbrlə tövsiyyə edənlərin və ALLAH-a təslimolma dinində olanların üzərində!
Ələsgərilər adında bir şey yoxdur!Özünüzdən uydurmayın! ALLAH-a təslimolma dinində olan, Hənif İbrahimin millətinə tabe olan İbrahimoğulları var.
Ələsgərilər adında bir şey yoxdur!Özünüzdən uydurmayın! ALLAH-a təslimolma dinində olan, Hənif İbrahimin millətinə tabe olan İbrahimoğulları var.
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
men onu mubahise zamani size iddia kimi yazmamiwdim ki delil teleb edesen. menbeni unutdugum ucun bunu sadece Nun qardawima xatirlatmiwdim ki bunlarda bele bir wey var. oz aramizda olan sohbete gore vehabiler ucun delil getirmeliyem yoxsa? ))[/quote] Yenə dediyində inad edirsən.hənbəli_84 yazıb:Muheqqiq, sən yalandan and ilə bağlı dediyivə dəlil gətirə bilmədin.Muheqqiq yazıb:henbeli_84. Evvela nezerine catdirim ki sen menim ucun Allahdan hidayet isteme. Cunki senin kimi sapiq muwriklerin duasina menim ehtiyacim yoxdur. Mene lazim olan haqq ehlinin duasidir senin kimilerin yox. Kecek metlebe. Nun qardawim sizlerden ferqli olaraq hec vaxt batile senin tebirince desek malades demir. Eger menim yazilarimda duzgun olmayan meqam olarsa birinci Nun kimi qardawlarimin menim sehvime irad bildirmesini isterem ve irad bildireceklerine de eminem. Cunki Nun haqq eqidede olmaqla yanawi ele Insanlari e.s. ozune numune secib ki Allah ricsi hemin Insanlardan e.s.uzaq qerar verib ve Onlarin e.s. Nun kimi ardicillarinin batile goz yummasi mumkun deyil. Beli men fitreten selefim Peygemberin s.a.v.a.s.eqidesinde olmuwam ve ele indide heqiqi saleh selefler olan Emmar r.a. Ebuzer r.a. Salman r.a. Miqdad r.a.ve bunlar kimi haqq uzre olanlarin eqidesindeyem. Daha ebu hureyra, temimi dari, kabul ehbar kimi yehudilerin, xacperestlerin, omer ebubekr muaviye kimi butperest munafiqlerin eqidesini qebul edib kafir olmamiwam. Beli vehabiler yalandan vallahi deyib and icirler ve bu haqda men mehz sizin menbelerde hedis oxumuwam. Bundan bawqa. Hec uzaq goruw de deyil o qeder heyatda sizin yalandan Allaha and icdiyinize ve yalandan Qurana istinadiniza wahid olmuwam. Kulli ummet arasinda vehabiler yalanci kimi mewhurdurlar. Odur ki burda qabaqdangelmiwlik eleme )))
Müsəlman dəlil olmadan kimlərisə ittiham etmək yaraşmaz.[/quote]
dedim ki gozumle o hedisi oxumuwam. istesen bu haqda mubahile ede bilerik[/quote] Tövhidin şərtlərindən biri də təkcə Allahın adına and içməkdir. Allahdan başqa bir şeyə and içmək şirk hesab olunur.[/quote] j sen ol yalan deyirsen ) cunki Peygember s de Allahdan bawqasina and icib.
Muheqqiq- İsmarıc sayı : 46
Kayıt tarihi : 15/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Allahin momin bendelerine Salam olsun! Yusif! Elesgeriler sizsiz ki varsiz ) Quranda harada yazilib ki ozunuzu Ibrahimogullari adlandirib mexsusi firqe yaradin? Var bele bir aye ki orda deyilsin ozunuzu Ibrahimogullari adlandirin?Yusif_Kazim_İbrahimoglu yazıb:ALLAH-ın Salamı olsun, bir-birinə haqq ilə səbrlə tövsiyyə edənlərin və ALLAH-a təslimolma dinində olanların üzərində!
Ələsgərilər adında bir şey yoxdur!Özünüzdən uydurmayın! ALLAH-a təslimolma dinində olan, Hənif İbrahimin millətinə tabe olan İbrahimoğulları var.
Muheqqiq- İsmarıc sayı : 46
Kayıt tarihi : 15/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Muheqqiq yazıb:Allahin momin bendelerine Salam olsun! Yusif! Elesgeriler sizsiz ki varsiz ) Quranda harada yazilib ki ozunuzu Ibrahimogullari adlandirib mexsusi firqe yaradin? Var bele bir aye ki orda deyilsin ozunuzu Ibrahimogullari adlandirin?Yusif_Kazim_İbrahimoglu yazıb:ALLAH-ın Salamı olsun, bir-birinə haqq ilə səbrlə tövsiyyə edənlərin və ALLAH-a təslimolma dinində olanların üzərində!
Ələsgərilər adında bir şey yoxdur!Özünüzdən uydurmayın! ALLAH-a təslimolma dinində olan, Hənif İbrahimin millətinə tabe olan İbrahimoğulları var.
Həcc surəsi--(78).Və cəhd edin Allahda Ona haqq cihadla. O seçdi sizi və etmədi sizin üzərinizə dində çətinlik – atanız İbrahimin millətidir. O adlandırdı sizi bundan qabaq müslim və bu da, olsun rəsul şahid üzərinizdə və olasınız şahidlər insanlar üzərində. Və qalxın ayağa islahata və əta edin zəkatı və yapışın Allah ilə - O Mövlanızdır sizin. Və gözəl Mövla və gözəl Nəsirdir!
Əhzab surəsi--(40).Olmadı Muhəmməd sizin kişilərinizdən birinin atası və lakin rəsuludur Allahın və xatəm-ən-nəbiyyinə, yəni xətmidir nəbilərin və oldu Allah küllisi ilə şeyin Alim!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Kazim. Menim sualimi diqqetle oxu ve duz cavab ver. Quranin hansi ayesinde yazilib ki ozunuzu firqeye mensub edib adini da Ibrahimogullari adlandirin? Yazdigin ayede menim sualimin cavabi yoxdur. Bundan bawqa. Eraf suresi 27de Allah bizleri Adem ovladi adlandirir ve valideynlerimizin cennetden qovulmasindan behs edir. Eger ayeye sizin mentiqle yanawsaq gerek ozumuzu Adem ovladlari adlandiraq, neinki Ibrahimogullari. Cunki Ibrahimogullari deye bir muraciet Quranda yoxdur, lakin Adem ovladlari var ve ustelik Adem bizim valideynimiz adlandirir. Bundan elave. Eger dininizi Ibrahimin dini adlandirib ozunuzu milleti Ibrahim hesab edirsizse gerek adinizi Nuhun wiesi qoyasiz, cunki Quran buyurur Ibrahim Nuhun wiesi idi! Kazim gorursen nefsimizle Qurana yanawdiqda ne hoqqalar cixarda bilerik? ) Odur ki sohbeti firlatmaga hec caliwma da. Konkret yuxarida Yusife unvanladigim suala cavab vere bilirsense buyur ver. Cavab vere bilmirsense sakit dayan )
Muheqqiq- İsmarıc sayı : 46
Kayıt tarihi : 15/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Muheqqiq yazıb: cunki Peygember s de Allahdan bawqasina and icib.
Sən deməmişdən Allahdan başqasının da yalan içilən andlara görə cəzalandırmaq qüdrəti var. Əstəğfrullah. Sən nə əqidədəsən. Allah sənə hidayət versin.
Yaxşı sənə bir dənə sual:
Təkcə Allaha and içən səhv yoldadır?
hənbəli_84- İsmarıc sayı : 71
Kayıt tarihi : 04/09/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Muheqqiq yazıb: niye bu forumda yox?) qorxursan omerin munafiq oldugunu eleskeriler de tesdiq eder? ))
Sizin üçün din elə ondan ibarətdir Ömər münafiqdir ya deyil. Hakimiyyətə Əli (r) gəlməli idi.və s.
Başa düşmürsünüz ki, onlar nə edib, edib. Kimin günahı var ona görə cəzasını çəkəcək.
Bizə düşən özümüzü islah etməkdir.
Dinin mənası keçmişdəkilərin səhvlərini tapmaq deyil. Dinin mənası Allahın göstərdiyi yol ilə getməkdir, Allaha itaət etməkdir, tövhidə əməl etmək və yaşamaqdır.
Bu forum onların forumudur. Öz əqidələrini müzakirə etmək üçün bu forumu açıblar. Müstəqil forumda müzakirə etmək daha yaxşıdır, inşəAllah.
hənbəli_84- İsmarıc sayı : 71
Kayıt tarihi : 04/09/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
hənbəli_84 yazıb:Muheqqiq yazıb: niye bu forumda yox?) qorxursan omerin munafiq oldugunu eleskeriler de tesdiq eder? ))
Sizin üçün din elə ondan ibarətdir Ömər münafiqdir ya deyil. Hakimiyyətə Əli (r) gəlməli idi.və s.
Başa düşmürsünüz ki, onlar nə edib, edib. Kimin günahı var ona görə cəzasını çəkəcək.
Bizə düşən özümüzü islah etməkdir.
Dinin mənası keçmişdəkilərin səhvlərini tapmaq deyil. Dinin mənası Allahın göstərdiyi yol ilə getməkdir, Allaha itaət etməkdir, tövhidə əməl etmək və yaşamaqdır.
Bu forum onların forumudur. Öz əqidələrini müzakirə etmək üçün bu forumu açıblar. Müstəqil forumda müzakirə etmək daha yaxşıdır, inşəAllah.
Bu fikirlıərinizlə tamamilə razıyam.
Allah da belə buyurur:
Bəqərə surəsi--(134).Bu ümmət, əlbəttə xalidir. Onun üçündür nə kəsb etdi və sizin üçündür nə kəsb etdiniz və sual olunmazsınız nədən ki, oldular əməl edənlər.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
hənbəli_84 yazıb:
Səni aldadıblar. Biz müsəlmanları müşrik bilmirik. Allah sənə hidayət versin
Aldatmağı gözəl şəkildə bacaranlar vahabilərdi ki, sən də onlardan birisən. Amma, burda artistlik edib "Allah hidayət versin" kimi kəlmələrlə bizi aldada bilməzsən. Bəli! Siz sapıq vahabilər müsəlmanları müşrik hesab edirsiz ) Bu bir həqiqətdir. ) Odur ki, sən bunu inkar eləməklə həm də yalançılığıvı sübut eləmiş olursan. Allah siz vahabilərin hamısını hidayət eləsin! )
Bununla bağlı ayrı mövzu açaq. Ancaq bu forumda yox.
Biz sənin əmrlərinlə oturub durmuruq əzizim. O sənsən ki, bu foruma girib yekə-yekə danışmısan. Buyur ayrıca mövzu aç! Özü də bu forumda ! )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
[quote="hənbəli_84"]
Necə ki, alimlərimiz , məsələn, İbn Teymiyyə ,Bin Baz və s. yalançıdırlar, eləcə də siz yalançısız ) Çünki, bizim üçün din ondan ibarət deyildir ki, Ömər münafiqdir ya yox, hakimiyyətə Əli (ə) gəlməli idi ya yox )
Bu yalanı bizə nisbət verən yalançının ədalətli olmasına necə inanmaq olar ki ? )
Əvvəla, qanmaz sizsiz , biz yox )
İkincisi, biz demirik ki, biz özümüzü islah etməyək. Bəli! Onlar nə ediblər, ediblər. ) İNdi biz özümüzü islah etməliyik. Amma, siz həyasızcasına münafiqləri mudafiə edəndə, əhli-beyti (ə) məqamını aşağı görəndə, bu "nə ediblər ediblər, biz özümüzü islah edək" sözü ilə düz gəlmir. )
Bəli! səhvlərini də, düzlərini də etiraf edəndən sonra haqqınız var ki, deyəsiz nə ediblər ediblər. Yoxsa, sən dur qırmızı-qırmızı qəsbkarları, yalançıları, xainləri müdafiə elə, sonra da gəl burda artistlik elə ? )
Yox, əzizim ) Sizin bu variantıvızın da mənası yoxdur )
Dinin mənası keçmişdiki münafiqlərin pisliklərini ört-basdır edib onlar haqqında təsəvvürlərdə gözəl obrazlar yaratmaq deyildir ) Dinin mənası o deyildir ki, Əli (ə) -nin düşmənlərini dost tutasan )
Dinin mənası o deyildir ki, Huseynin (ə) düşmənləri haqqında "ona beyət şəriətə uyğun idi" deyəsən )
Dinin mənası o deyildir ki, Əlinin (ə) yalançı bildiyini sən "Siddiq" biləsən! )
Dinin mənası o deyildir ki, batilə haqq donu geyindirəsən ) Dinin mənası ALlahın göstərdiyi yol ilə getmək, Allaha itaət etmək, rəsuluna itaət etmək, əmr sahiblərinə itaət etməkdir. Munafiqləri, xainləri əmr sahibi bilmək dinin mənası deyildir. Əgər Allaha itaət edirsənsə, gərək əmr sahiblərinə də itaət edəsən. Çünki, bu ALlahın əmridir. Yalnız, onlara itaət edəndə Allaha itaət etdiyivi sübut eləmiş olarsan. Əmr sahiblərinə- yəni, 12 imama (ə) itaət etməyəndən sonra, boş-boşuna tut ağzıvı göyə, hey qışqır ki, "mən Allaha itaət edirəm" faydası yoxdur.
Necə ki, xəvaric ALlaha "itaət" edirdi, eləcə də siz Allaha "itaət" edirsiz )
Əlhəmdu lilləh, biz tovhidə əməl edirik və tovhidi yaşayırıq da. Siz isə müsəlmanları şirkdə ittiham edirsiz , onları müşrik bilirsiz . Buan görə də kafirsiz )
Sən bu artistlikləri bir kənara qoy )
Əgər müstəqil forumda müzakirə etməyi istəsəydin, niyə görə gəlib onların forumunda müsəlmanlara ilişirsən ? )
Elə bir yolunu tapıb bizi müstəqil foruma dəvət edərdin də ) Yoxsa, xoşuvuz gəlir artistlik eləməkdən ? )
Muheqqiq yazıb: niye bu forumda yox?) qorxursan omerin munafiq oldugunu eleskeriler de tesdiq eder? ))
Sizin üçün din elə ondan ibarətdir Ömər münafiqdir ya deyil. Hakimiyyətə Əli (r) gəlməli idi.və s.
Necə ki, alimlərimiz , məsələn, İbn Teymiyyə ,Bin Baz və s. yalançıdırlar, eləcə də siz yalançısız ) Çünki, bizim üçün din ondan ibarət deyildir ki, Ömər münafiqdir ya yox, hakimiyyətə Əli (ə) gəlməli idi ya yox )
Bu yalanı bizə nisbət verən yalançının ədalətli olmasına necə inanmaq olar ki ? )
Başa düşmürsünüz ki, onlar nə edib, edib. Kimin günahı var ona görə cəzasını çəkəcək.
Bizə düşən özümüzü islah etməkdir.
Əvvəla, qanmaz sizsiz , biz yox )
İkincisi, biz demirik ki, biz özümüzü islah etməyək. Bəli! Onlar nə ediblər, ediblər. ) İNdi biz özümüzü islah etməliyik. Amma, siz həyasızcasına münafiqləri mudafiə edəndə, əhli-beyti (ə) məqamını aşağı görəndə, bu "nə ediblər ediblər, biz özümüzü islah edək" sözü ilə düz gəlmir. )
Bəli! səhvlərini də, düzlərini də etiraf edəndən sonra haqqınız var ki, deyəsiz nə ediblər ediblər. Yoxsa, sən dur qırmızı-qırmızı qəsbkarları, yalançıları, xainləri müdafiə elə, sonra da gəl burda artistlik elə ? )
Yox, əzizim ) Sizin bu variantıvızın da mənası yoxdur )
Dinin mənası keçmişdəkilərin səhvlərini tapmaq deyil. Dinin mənası Allahın göstərdiyi yol ilə getməkdir, Allaha itaət etməkdir, tövhidə əməl etmək və yaşamaqdır.
Dinin mənası keçmişdiki münafiqlərin pisliklərini ört-basdır edib onlar haqqında təsəvvürlərdə gözəl obrazlar yaratmaq deyildir ) Dinin mənası o deyildir ki, Əli (ə) -nin düşmənlərini dost tutasan )
Dinin mənası o deyildir ki, Huseynin (ə) düşmənləri haqqında "ona beyət şəriətə uyğun idi" deyəsən )
Dinin mənası o deyildir ki, Əlinin (ə) yalançı bildiyini sən "Siddiq" biləsən! )
Dinin mənası o deyildir ki, batilə haqq donu geyindirəsən ) Dinin mənası ALlahın göstərdiyi yol ilə getmək, Allaha itaət etmək, rəsuluna itaət etmək, əmr sahiblərinə itaət etməkdir. Munafiqləri, xainləri əmr sahibi bilmək dinin mənası deyildir. Əgər Allaha itaət edirsənsə, gərək əmr sahiblərinə də itaət edəsən. Çünki, bu ALlahın əmridir. Yalnız, onlara itaət edəndə Allaha itaət etdiyivi sübut eləmiş olarsan. Əmr sahiblərinə- yəni, 12 imama (ə) itaət etməyəndən sonra, boş-boşuna tut ağzıvı göyə, hey qışqır ki, "mən Allaha itaət edirəm" faydası yoxdur.
Necə ki, xəvaric ALlaha "itaət" edirdi, eləcə də siz Allaha "itaət" edirsiz )
Əlhəmdu lilləh, biz tovhidə əməl edirik və tovhidi yaşayırıq da. Siz isə müsəlmanları şirkdə ittiham edirsiz , onları müşrik bilirsiz . Buan görə də kafirsiz )
Bu forum onların forumudur. Öz əqidələrini müzakirə etmək üçün bu forumu açıblar. Müstəqil forumda müzakirə etmək daha yaxşıdır, inşəAllah.
Sən bu artistlikləri bir kənara qoy )
Əgər müstəqil forumda müzakirə etməyi istəsəydin, niyə görə gəlib onların forumunda müsəlmanlara ilişirsən ? )
Elə bir yolunu tapıb bizi müstəqil foruma dəvət edərdin də ) Yoxsa, xoşuvuz gəlir artistlik eləməkdən ? )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
hənbəli_84 yazıb:Muheqqiq yazıb: cunki Peygember s de Allahdan bawqasina and icib.
Sən deməmişdən Allahdan başqasının da yalan içilən andlara görə cəzalandırmaq qüdrəti var. Əstəğfrullah. Sən nə əqidədəsən. Allah sənə hidayət versin.
Yaxşı sənə bir dənə sual:
Təkcə Allaha and içən səhv yoldadır?
Sənin ixtiyarın yoxdu ki, özüvü müsəlmanlardan irəli bilib istədiyin vaxt sual verib, istədiyin vaxt cavab tələb edəsən ) Çünki, sən kafirsən! ) Odur ki, buyur əvvəlcə sən suala cavab ver )
Allahdan başqasına and içən səhv yoldadı ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
[quote="hənbəli_84"][quote="N_ن_N"][quote="hənbəli_84"][quote="N_ن_N"]
Sən çox şey yazmısan. Siz peyğəmbərin (s.a.s) yolunu yox, Muaviyənin yolunu gedirsiz ) Onların yolu isə ayrı idi )
Muaviyə də öz dəvətində təkid edirdi )
2. Müşriklərə PEYĞƏMBƏRİN dəvəti mənasız gəlirdi, sapıq Bin bazın, İbn Teymiyyənin, Bin bazın yox ) Odur ki, sən BİZİM SİZİ İNKAR ETMƏYİMİZİ, müşriklərin peyğəmbəri (s.a.s) inkar etməsi ilə bir edə bilməzsən ) Çünki, müşrikləri haqqı inkar edirdilər, biz müsəlmanlar isə batili )
Sizin təkidiniz isə, müşriklərin öz sapıq əqidələrində təkid etməsi kimidir, nəinki peyğəmbərin (s.a.s) öz dəvətində təkid etməsi kimi )
Siz müsəlmanları ŞİRK EDƏN adnaldırırsız. Amma, sən bədbəxt başa düşmürsən ki, "ŞİRK EDƏN" sözünün ərəbcə qarşılığı elə MÜŞRİK-dir )
2. Sizin ən böyük bədbəxtçiliyiniz elə budur ki, siz müsəlmanları MÜŞRİK adlandırıb, amma, MÜŞRİK olmaqlarını cahilliklərindən hesab edirsiz )
Necə olur ki, bir adamı həm MÜŞRİK adlandırasan həm də cahil MÜSƏLMAN ? )
YƏni, bir insan həm MÜŞRİK, həm də MÜSƏLMAN necə ola bilir ? )
Sİz müsəlmanların etdiyi , lakin, ŞİRK olmayan şeyi ŞİRK adlandırırsız. Özünüz cahil ola-ola camaatı necə cahil adlandıra bilərsiz ki ? )
Xəvaric də sizin kimi haqq yolda olanları kafir hesab edirdilər. ONlar da öz missiyalarının peyğəmbər (s.a.s) missiyası ilə üst-üstə düşdüyünü hesab edirdilər.
2. Xeyr! Bu çıxartdığımız hökm peyğəmbərə (s.a.s) o zaman aid olardı ki, peyğəmbər (s.a.s) siz edəni etmiş olardı. Bir halda ki, peyğəmbərin (s.a.s) əqidəsi ilə sizin əqidəniz ayrı-ayrıdır, bu hökm ona (s.a.s) şamil olmur )
Bu ayədə imam sözünün olması şərt deyil! )
Xeyr əzizim ) Bu ayənin bizim əqidəyə ziddi olmamasının sübutu Huseynin (ə) yezİTƏ etdiyi etirazdı )
Çünki, əgər bu ayə bizim əqidəmizə zidd olseydi, bu ayə onu bildirseydi ki, qəsbkarlar da ayədə nəzərdə tutulan əmr sahibləridi, o zaman gərək Huseyn (ə) yezİTə qarşı çıxmıyeydi . Çünki, Allah Huseynə (ə) əmr sahibinə itaət etməyi əmr etmişdi )
2. Əgər Əbu Bəkr, Ömər və Osman əmr sahibi olseydi, Əli (ə) bir an belə olsun , onlara itaət etməkdən geri durmazdı ) Sənin məntiqindən belə çıxır ki, Əli (ə) altı ay bu Quran ayəsinə riayət etməyib ) Çünki, Əli (ə ) altı ay ( sünni mənbələrinə görə ) bu munafiqlərə beyət etməyib )
3. Əgər bu qəsbkarlar ayədə nəzərdə tutulan əmr sahibləridirlərsə, o zaman Xanım ZƏhra (s.a) ilk iki qəsbkardan inciyib onlardan qəzəbli şəkildə dünyasını dəyişməzdi )
Sizin sözünüzdən belə çıxır ki. Xanım Zəhra (s.a) ömrünün sonuna kimi bu Quran ayəsinə əhəmiyyət vermədi )
4. Əgər adını çəkdiklərin ayədə deyilən əmr sahibləri olseydilər, Əli onları yalançı , xain və s. adlandırmazdı ) BUnu ki, Muslim təsdiq edir , səhih bilir. Özü də Ömərin dilindən ))
Bu o hədisdi ki, sən qorxursan o hədisi müzakirə edəsən. Çünki, sapıq əqidəviz ifşa olar )
5. Xülasə, bu üç şəxsiyyətin - Əlinin (ə) , Fatimənin (ə), Huseynin (ə) adı kifayətdir ki, dediyin munafiqlərə qarşı muxalifət ediblər ) Deməli, sizin məntiqinizlə belə çıxır ki, bu şəxslər (ə) ya bir müddət, ya da həmişə "əmr sahibləri" ilə müxalifət ediblər və deməli, öz nəfslərinə tabe olub , Quranla, Allahla müxalifət ediblər. Deməli, siz Quranı onlardan daha yaxşı başa düşürsüz ) Allah sizi hidayət eləsiN! ) Hər kim ki, dübya və axirətdə bədbəxt olmaq istəyir, o zaman gərək sizin əqidəni seçib , ağzı köpüklənə =köpüklənə " biz peyğəmbər (s.a.s) yolunu gedirik " desin! )
Bu fikrini əvvəlcə özün başa düş! Sonra bizim üçün də açıqla zəhmət olmasa. De görək sən nə demək istəmisən ?
Hər şey göz qabağındadır!
Mən yazmışam ki, Peyğəmbərin (s) yolunu gedirik, O (s) da öz dəvətində təkid edirdi. Biz də öz dəvətimizdə təkid edirik.
Sən çox şey yazmısan. Siz peyğəmbərin (s.a.s) yolunu yox, Muaviyənin yolunu gedirsiz ) Onların yolu isə ayrı idi )
Muaviyə də öz dəvətində təkid edirdi )
1. Bəs deyirdin ki, bizi müşrik bilmirsən ? ) Bizim üçün müşrikləri niyə misal çəkirsən ? ) Bilmirsən ki, munafiqliyin gec tez üzə çıxar ? )Suallara qalınca isə onlar mənasız deyil. Peyğəmbərin (s) dəvəti də müşriklərə mənasız gəlirdi.
2. Müşriklərə PEYĞƏMBƏRİN dəvəti mənasız gəlirdi, sapıq Bin bazın, İbn Teymiyyənin, Bin bazın yox ) Odur ki, sən BİZİM SİZİ İNKAR ETMƏYİMİZİ, müşriklərin peyğəmbəri (s.a.s) inkar etməsi ilə bir edə bilməzsən ) Çünki, müşrikləri haqqı inkar edirdilər, biz müsəlmanlar isə batili )
Sizin təkidiniz isə, müşriklərin öz sapıq əqidələrində təkid etməsi kimidir, nəinki peyğəmbərin (s.a.s) öz dəvətində təkid etməsi kimi )
Biz şirk edən müsəlmanları müşrik adlandırmırıq, cahil müsəlman adlandırırıq.
Siz müsəlmanları ŞİRK EDƏN adnaldırırsız. Amma, sən bədbəxt başa düşmürsən ki, "ŞİRK EDƏN" sözünün ərəbcə qarşılığı elə MÜŞRİK-dir )
2. Sizin ən böyük bədbəxtçiliyiniz elə budur ki, siz müsəlmanları MÜŞRİK adlandırıb, amma, MÜŞRİK olmaqlarını cahilliklərindən hesab edirsiz )
Necə olur ki, bir adamı həm MÜŞRİK adlandırasan həm də cahil MÜSƏLMAN ? )
YƏni, bir insan həm MÜŞRİK, həm də MÜSƏLMAN necə ola bilir ? )
Biz cahil müsəlmanları şirkdən çəkindiririk,eyğəmbər (s) də həm müşrikləri, həm də cahil müsəlmanları şirkdən çəkindirib.
Bu çıxartdığın hökm Peyğəmbərə (s) də aiddir?
Sİz müsəlmanların etdiyi , lakin, ŞİRK olmayan şeyi ŞİRK adlandırırsız. Özünüz cahil ola-ola camaatı necə cahil adlandıra bilərsiz ki ? )
Xəvaric də sizin kimi haqq yolda olanları kafir hesab edirdilər. ONlar da öz missiyalarının peyğəmbər (s.a.s) missiyası ilə üst-üstə düşdüyünü hesab edirdilər.
2. Xeyr! Bu çıxartdığımız hökm peyğəmbərə (s.a.s) o zaman aid olardı ki, peyğəmbər (s.a.s) siz edəni etmiş olardı. Bir halda ki, peyğəmbərin (s.a.s) əqidəsi ilə sizin əqidəniz ayrı-ayrıdır, bu hökm ona (s.a.s) şamil olmur )
1)Bu ayədə imam sözü yoxdur.
Bu ayədə imam sözünün olması şərt deyil! )
2) Bu ayəyə sizin əqidəyə ziddir. Çünki Əbu Bəkr (r), Ömər (r), Osman (r) müsəlmanlardan olan rəhbərlər olub. Siz isə onlara qarşı çıxırsınız.
Xeyr əzizim ) Bu ayənin bizim əqidəyə ziddi olmamasının sübutu Huseynin (ə) yezİTƏ etdiyi etirazdı )
Çünki, əgər bu ayə bizim əqidəmizə zidd olseydi, bu ayə onu bildirseydi ki, qəsbkarlar da ayədə nəzərdə tutulan əmr sahibləridi, o zaman gərək Huseyn (ə) yezİTə qarşı çıxmıyeydi . Çünki, Allah Huseynə (ə) əmr sahibinə itaət etməyi əmr etmişdi )
2. Əgər Əbu Bəkr, Ömər və Osman əmr sahibi olseydi, Əli (ə) bir an belə olsun , onlara itaət etməkdən geri durmazdı ) Sənin məntiqindən belə çıxır ki, Əli (ə) altı ay bu Quran ayəsinə riayət etməyib ) Çünki, Əli (ə ) altı ay ( sünni mənbələrinə görə ) bu munafiqlərə beyət etməyib )
3. Əgər bu qəsbkarlar ayədə nəzərdə tutulan əmr sahibləridirlərsə, o zaman Xanım ZƏhra (s.a) ilk iki qəsbkardan inciyib onlardan qəzəbli şəkildə dünyasını dəyişməzdi )
Sizin sözünüzdən belə çıxır ki. Xanım Zəhra (s.a) ömrünün sonuna kimi bu Quran ayəsinə əhəmiyyət vermədi )
4. Əgər adını çəkdiklərin ayədə deyilən əmr sahibləri olseydilər, Əli onları yalançı , xain və s. adlandırmazdı ) BUnu ki, Muslim təsdiq edir , səhih bilir. Özü də Ömərin dilindən ))
Bu o hədisdi ki, sən qorxursan o hədisi müzakirə edəsən. Çünki, sapıq əqidəviz ifşa olar )
5. Xülasə, bu üç şəxsiyyətin - Əlinin (ə) , Fatimənin (ə), Huseynin (ə) adı kifayətdir ki, dediyin munafiqlərə qarşı muxalifət ediblər ) Deməli, sizin məntiqinizlə belə çıxır ki, bu şəxslər (ə) ya bir müddət, ya da həmişə "əmr sahibləri" ilə müxalifət ediblər və deməli, öz nəfslərinə tabe olub , Quranla, Allahla müxalifət ediblər. Deməli, siz Quranı onlardan daha yaxşı başa düşürsüz ) Allah sizi hidayət eləsiN! ) Hər kim ki, dübya və axirətdə bədbəxt olmaq istəyir, o zaman gərək sizin əqidəni seçib , ağzı köpüklənə =köpüklənə " biz peyğəmbər (s.a.s) yolunu gedirik " desin! )
3)Bu ayənin ikinci hissəsinə bax.
"Əgər bir şey haqqında mübahisə etsəniz, Allaha və Axirət gününə inanır-sınızsa, Allaha və (Onun) Elçisinə müraciət edin."
Həmin hissədə "özünüzdən olan rəhbərlər" ifadəsi yoxdur. Əgər özünüzdən olan rəhbərləri imam qəbul etsək. Onda Burdan nəticə çıxır ki, müsəlmanlar arasında mübahisə olsa imamlara müraciət etmək olmaz))). Bu da "özünüzdən olan rəhbərlər" ifadəsinin imamlara aid olmadığını sübut edir.
Bu fikrini əvvəlcə özün başa düş! Sonra bizim üçün də açıqla zəhmət olmasa. De görək sən nə demək istəmisən ?
Bunu ayrıca müzakirə etmək lazımdır.
Hər şey göz qabağındadır!
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Xülasə, hənbəli_84!
Yuxarıda dediyimiz ayədən açıq-aşkar görünür ki, ayədə nəzərdə tutulanj "əmr sahibləri"-indən məqsəd imamət və 12 imamdır )
Əgər əmr sahiblərindən məqsəd Əbu Bəkr , Ömər, Osman kimi qəsbkarlar olseydi, heç zaman əhli-beyt(ə)-dən onlara etiraz edən olmazdı )
Bundan əlavə, Əbu Zərr də Osmana açıq-aşkar etiraz edib. Nədi ? ) Sən bu Quran ayəsini Əbu Zərrdən yaxşı başa düşürsən ? )))
Ya siz bu quran ayəsini əhli-beyt(ə)-dən yaxşı başa düeşürsüz ?
Quranda nəzərdə tutulan əmr sahibləri 12 imamdır (ə). Hansı ki, Əbu BƏkr, Ömər bu imamların (ə) ilkinə - ƏLiyə (ə) müxalifət ediblər )
Deməli, elə ilk rafizi elə Əbu Bəkrlə, Ömər olub )
Bunun əksini iddia etsən, gərək qəbul edəsən ki, - nəuzubilləh- Xanım Zəhra (ə) , Əli (ə) ( bir müddət, və ya həmişə- fərqi yoxdur ) rafizi olub. Gərək qəbul edəsən ki, Huseyn (ə) rafizi olub )
2. Siz vahabilərin beyni bir az robot kimi işləyir. Amma, gəl sənə izah edim ki, biləsən )
12 imam üçün nəzərdə tutulan "İmam" sözü ilə , Quranda , bu ayədə deyilən "əmr sahibi" sözünün məfhumu eynidir əzizim )
Yuxarıda dediyimiz ayədən açıq-aşkar görünür ki, ayədə nəzərdə tutulanj "əmr sahibləri"-indən məqsəd imamət və 12 imamdır )
Əgər əmr sahiblərindən məqsəd Əbu Bəkr , Ömər, Osman kimi qəsbkarlar olseydi, heç zaman əhli-beyt(ə)-dən onlara etiraz edən olmazdı )
Bundan əlavə, Əbu Zərr də Osmana açıq-aşkar etiraz edib. Nədi ? ) Sən bu Quran ayəsini Əbu Zərrdən yaxşı başa düşürsən ? )))
Ya siz bu quran ayəsini əhli-beyt(ə)-dən yaxşı başa düeşürsüz ?
Quranda nəzərdə tutulan əmr sahibləri 12 imamdır (ə). Hansı ki, Əbu BƏkr, Ömər bu imamların (ə) ilkinə - ƏLiyə (ə) müxalifət ediblər )
Deməli, elə ilk rafizi elə Əbu Bəkrlə, Ömər olub )
Bunun əksini iddia etsən, gərək qəbul edəsən ki, - nəuzubilləh- Xanım Zəhra (ə) , Əli (ə) ( bir müddət, və ya həmişə- fərqi yoxdur ) rafizi olub. Gərək qəbul edəsən ki, Huseyn (ə) rafizi olub )
2. Siz vahabilərin beyni bir az robot kimi işləyir. Amma, gəl sənə izah edim ki, biləsən )
12 imam üçün nəzərdə tutulan "İmam" sözü ilə , Quranda , bu ayədə deyilən "əmr sahibi" sözünün məfhumu eynidir əzizim )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
sapiq vehabi eqidesini tovbe edib muselman olsan sene de malades deyerler ))
Əziz Muhəqqiq qardaşım )
BU fitnəkar vahabi elə bilir ki, belə ucuz variantlarla araqmıza fitnə sala biləcək )))
Elə bilir ki, "Nun-dan malades aldın" və s. bu kimi mənasız ifadələrlə səni haqqı yazmaqdan, məni də haqqa afərin deməkdən saxlaya biləcək )))
Hənbəli_84, bizə bir-birimizdən "malades" almaq xoşdu ) Çünki, haqq əhlinin haqq əhlini təsdiq eləməsi xoş haldı )
Siz isə öz ağalarıvız olan sionistlərdən malades almaqdasuz! )
Ondansa bu yaxşıdı )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
49--(10).Həqiqətən, inananlar qardaşdır. Qardaşlarınız arasında islah edin və Allahdan qorxun, ola ki, rəhm olunasınız.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Loğman--(6).Və insanlardan var o kəs ki, elmsizlikdən satın alır mənasız hədisləri, zəlalətə salmaq üçün Allah yolundan və onu əyləncəyə tutur. Həmin onlar üçündür alçaldıcı əzab.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Həcc surəsi--(78).Və cəhd edin Allahda Ona haqq cihadla. O seçdi sizi və etmədi sizin üzərinizə dində çətinlik – atanız İbrahimin millətidir. O adlandırdı sizi bundan qabaq müslim və bu da, olsun rəsul şahid üzərinizdə və olasınız şahidlər insanlar üzərində. Və qalxın ayağa islahata və əta edin zəkatı və yapışın Allah ilə - O Mövlanızdır sizin. Və gözəl Mövla və gözəl Nəsirdir!
Əhzab surəsi--(40).Olmadı Muhəmməd sizin kişilərinizdən birinin atası və lakin rəsuludur Allahın və xatəm-ən-nəbiyyinə, yəni xətmidir nəbilərin və oldu Allah küllisi ilə şeyin Alim!
Kazım, olar sən ki, yazasan ərəbcəsini ayənin, yazasan başlı-fərli tərcüməsini ya da ?
Əgər eləsən belə, açıq-aşkar görər hamı da ki, ayələrin təhrif mənasını edirsiz necə ? )
Mümkündür , düzgün tərcümə ayələri edəsiz ? )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
Haci Kazim Ibrahimoglu yazıb:Loğman--(6).Və insanlardan var o kəs ki, elmsizlikdən satın alır mənasız hədisləri, zəlalətə salmaq üçün Allah yolundan və onu əyləncəyə tutur. Həmin onlar üçündür alçaldıcı əzab.
Fikir ver təklifimizə olmasa zəhmət Kazım!
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
N_ن_N yazıb:Haci Kazim Ibrahimoglu yazıb:Loğman--(6).Və insanlardan var o kəs ki, elmsizlikdən satın alır mənasız hədisləri, zəlalətə salmaq üçün Allah yolundan və onu əyləncəyə tutur. Həmin onlar üçündür alçaldıcı əzab.
Fikir ver təklifimizə olmasa zəhmət Kazım!
siz ərəbcə oxuyun da..
surənin və ayənin nömrəsi var.
Axı sizin rəsulunuz ərəbcə danışıb--ərəb dilini bilmirsiniz niyə?
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Məsələsi kəbin Ələsgərilərdə
siz ərəbcə oxuyun da..
surənin və ayənin nömrəsi var.
Axı sizin rəsulunuz ərəbcə danışıb--ərəb dilini bilmirsiniz niyə?
Sənə kim deyir biz ərəbcə bilmirik ?
2. Bəs sən ərəbcə bilirsənmi ? Bilmirsənsə, hansı curətlə ayəni tərcümə edirsən ?
3. Ümumiyyətlə, sən ayənin özünü yaz ki, hər kəs də görsün sən mənaları necə təhrif edirsən. Niyə görə ayələrin ərəbcəsini yazmırsan ki ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
2 səhifə (Cəmi 5 səhifə) • 1, 2, 3, 4, 5
2 səhifə (Cəmi 5 səhifə)
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.