Zəlalət əhli ilə mücadilə
+2
Hacı Kazım Ibrahimoğlu
Qələm
6 posters
2 səhifə (Cəmi 3 səhifə)
2 səhifə (Cəmi 3 səhifə) • 1, 2, 3
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:qısa olaraq soruşmaq istəyirəm
Quran oxumaqın öhdəsindən gələ bilməyən Ələsgər Quranın ayələrinin izahını düzgün etməsinin öhdəsindən gələ bilərmi?
Bu insan Quran ayələrini özünün rəsul olması yönümündən izah edir.Siz onun bu izahinin doqru olmasina nece etibar ede bilersiniz ki onun Quranı düzgün oxumaq qədər savadı yoxdur?
Əgər yaşınız çatırsa, keçmiş SSRİ dövründə bir çirk klounu var idi ləqəbi də. "Karandaş" idi! Ə, "karandaş", sizə nə qədər izah etmək olar ki, Quran musiqi əsəri deyil ki. onu oxumağı bacarasan!Onu şeirə, musiqiyə çevirən cahil ərəblərdir ki. öz cahil adətlərindən əl çəkə bilməyiblər! ALLAH Taala buyuurur :Yə sin - (69).Biz öyrətmədik ona şer və yaraşığı yoxdur onun üçün. Həqiqətən, o, ancaq zikrdir və aşkar Qur’andır, (70) nəzərə çatdırması üçün kim ki, diri oldu və haqq olsun söz üzərində kafirlərin.
Zikrdr və aşkar Qurandır- qiraət olunandır! ALLAH-ın rəsuluna etibar etmək elə ALLAH-a etibar etməkdir, çünki Ələsgər A.S. Allahın ayələrini tilavat edir və nəyi ki. biz bimirik, ALLAH-ın izni ilə bizlərə öyrədir!Və bizim əlimizdə Furqan var, biz Haqqı batildən oonun köməyi ilə ayırırıq! Biz laaap çoxdan ayrıd etmişik ki, Ələsgər A.S. ALLAH-ın rəsuludur!
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:Rasim pedantlıq eləmə
pedantlıq pis işdirsə, siz camaatı nə üçün boğaza yığmısınız öz. xırdaçı suallarınızla, bu hərfi niyə düz oxumadınız, niyə başınızı qırxdırırsınız və s.
Sizə sual verirlər ki, başqasının gözündə tük axtarırsınız, əgər içərisində " tir olan göz sizindirsə", onu niyə görmürsünüz?Əgər sizin deyilsə, deyin ki mənim "gözüm" deyil!
2-ci surə(44).Ə, əmr edirsiniz insanlara yaxşılıqla və unudursunuzmu öz nəfsinizi və siz tilavat edirsiniz kitabı? Ə, məgər əql etməzsinizmi?
أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ ۚ أَفَلَا تَعْقِلُونَ
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Kazım görürsən necə suallarımın qarşısında acizsən
Sənin xoşuna gəlir ki bəhsin arenasından kənar olan söhbətlərə can atıb pedantlıq edəsən.Axı yuxarıda 5 bəndən ibarət gül kimi suallar vermişəm sənə cavab ver də.
Sənin xoşuna gəlir ki bəhsin arenasından kənar olan söhbətlərə can atıb pedantlıq edəsən.Axı yuxarıda 5 bəndən ibarət gül kimi suallar vermişəm sənə cavab ver də.
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:Kazım görürsən necə suallarımın qarşısında acizsən
Sənin xoşuna gəlir ki bəhsin arenasından kənar olan söhbətlərə can atıb pedantlıq edəsən.Axı yuxarıda 5 bəndən ibarət gül kimi suallar vermişəm sənə cavab ver də.
Karandaş, Kazım A.S. ALLAH rəsuludur!O nəinki sizin suallarınızın qarşısında aciz qalmaz, hətta sizin imamınızın(alim, böyük və s.) sualları qarşısında Alimlər Alimi ALLAH-ın öyrətməsi ilə nur saçar!Siz sual vermirsiniz, siz şeytanın öyrətməsi ilə mücadilə edirsiniz!"Həqiqətən şeytan öz dostlarına sizinlə mücadilə etməyi öyrədir" Anlamaq istəmirsiniz ki, zəkatı əlinizə gələn qənimətdən, hədiyyədən, gəlirdən, xəzinədən və s., və s. ALLAH-ın rizqləndirdiyi şeylərdən vermək lazımdır!Miqdarının nə qədər olmasını isə ALLAH bir ayədə göstərir: beşdə bir!!!Əgər siz bunu görməzlikdən və başa düşməzlikdən gəlirsinizsə, günah sizin özünüzdədir!
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Keçəl bu naqılları kimdən öyrənmisənsə ona danışarsan!
Allah Ənfalın(انفال -döyüşdə zor gücünə əldə olunmuş malın) beşdə birini özünə və rasuluna aid etmişdir.Sənin gün ərzində əlinə gələn malın hədiyyənin ənfal ilə nə əlaqəsi var?
Harda yazılıb ki Əlinizə gələn malın beşdə bir hissəsini xüms (beşdə bir ) olaraq rəsula verin?
Allah Ənfalın(انفال -döyüşdə zor gücünə əldə olunmuş malın) beşdə birini özünə və rasuluna aid etmişdir.Sənin gün ərzində əlinə gələn malın hədiyyənin ənfal ilə nə əlaqəsi var?
Harda yazılıb ki Əlinizə gələn malın beşdə bir hissəsini xüms (beşdə bir ) olaraq rəsula verin?
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:Kazım görürsən necə suallarımın qarşısında acizsən
Sənin xoşuna gəlir ki bəhsin arenasından kənar olan söhbətlərə can atıb pedantlıq edəsən.Axı yuxarıda 5 bəndən ibarət gül kimi suallar vermişəm sənə cavab ver də.
Furqan surəsi--(33).Və gətirməzlər sənə elə bir məsəl ki, gətirməyək sənə haqq olanı və yaxşı təfsiri.
Furqan--(63).Və bəndələri Rəhmanın o kəslərdir ki, ərz üzərində təvazökar halda gəzirlər. Və onda ki, xitab edir onlara cahillər, deyirlər: «Salam!».
mənə etdiyin təhqirin qabağında məndən cavab istəyirsən?
verdiyin sualların sənə nə dəxli var axı?
onsuz da sən Allaha inanmırsan-cavab versəm də,cavab verməsəm də..
çünki,sən nəcis və davarsan...
Salam.
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:Keçəl bu naqılları kimdən öyrənmisənsə ona danışarsan!
Allah Ənfalın(انفال -döyüşdə zor gücünə əldə olunmuş malın) beşdə birini özünə və rasuluna aid etmişdir.Sənin gün ərzində əlinə gələn malın hədiyyənin ənfal ilə nə əlaqəsi var?
Harda yazılıb ki Əlinizə gələn malın beşdə bir hissəsini xüms (beşdə bir ) olaraq rəsula verin?
Ə,nə sırtıq insansan ə..
Ə,get bir özünə bax,ailənə bax,dostlarına bax,alimlərinə bax,gör nə gündəsiniz..
yalan danışırsınız,haram yeyirsiniz,Allahdan başqalarından qorxursunuz və Allahdan başqaları ilə qorxudursunuz,zəkat vermirsiniz,rəsula itaət etmirsiniz,söyüş söyürsünüz,batil kitablarla-hədislərlə hökm edirsiniz,kişiləriniz zinakarlıq edir-qadınlarınız görməməzlik edir,ərəblərə-farslara Allahdan artıq inanaraq dininizi oyun-əyləncəyə çevirmisiniz
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Kazım zadnı skorusa atma !Söhbəti başlamısan axıracan elə.Artıq hiss etdin ki mənim qarşımda dayana bilməyəcəksən.Çünki sən nə desən Quran ayələri ilə ağzının üstündən vuracam.Sən nə küfr etsən Quran ilə cavabını verəcəm.
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Xahiş edirəm meni bagislayin- bir qeletdide elemisem...
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Bu forumda nə müzakirə olundu və Ələsgərin tayfasına nələr isbat edildi?Qısa olaraq belə yekunlaşdıra bilərəm.
1)Ələsgər dini dərk etmək üçün şərii savadın olmasını əsas saymır bunun üçün Allahın ona öyrətməsini və ona gələn "vəhyin2 kifayət olduqunu deyir.Amma Allahın bu öyrətməsi ilə Quranı üzündən belə düzgün qiraət etməyi bacarmır.
2)Ələsgər islamı dərk etmək üçün alimlərinin elmi əməyini inkar edir və alimin elmindən istifadə edəni müşrik və kafir adlandırır.Amma özü Kraçkovskinin elmindən istifadə edir.Və yaxud Quran oxuyarkən Xəlil bin Əhmədin hərflərin üzərinə qoyduqu hərəkələrdən istifadə edir.Və yaxud İmam Asimin qiraəti üzrə işarələnmiş Qurani kərimi oxuyur.Məgər Ələsgər Quranı işarəsiz və hərəkəsiz oxumalı deyilmiydi ki hətta özü öz sözünə görə müşrik olmasın?
3)Ələsgər insanları alladır ki ənfal surəsinin 1 ci və41-ci ayəsinə əsasən gün ərzində əlinizə gələn malın beşdə bir hissəsini mənə verməlisiniz.Amma onun dediyi ənfal 1 və 41 ci ayələrində Allah təalə yalnız döyüşdə əldə olunmuş malın beşdə birinin Allah və rasuluna aid olması yazılıb.Daha gün ərzində qazanılan malın yox.İnsanın gün ərzində əldə olunan malı ilə döyüşdə əldə olunan qənimətin nə əlaqəsi var ki?
4)Ələsgər iddia edir ki insanlar mütləq zəkatı Peyqəmbərə verməlidirlər və zəkatı peyqəmbərə verməyənlər kafirdirlər.Buna görə də Allah Muhamməd(sas) eyqəmbərdən sonra da belə hər dövrdə Rəsullar göndərmişdir ki insanlar kafir və müşrik olmamaq üçün zəkatlarını həmin rəsullara versinlər .Ələsgərin bu iddiasına qarşı ona sual verildi ki əgər sən deyən doğrudursa onda Allahın razı qaldıqı mühacirlər və ənsarlar (9-100) Muhamməd (sas) vəfat etdikdən sonra kafir və müşrik olmamaq üçün öz zəkatlarını hansı rəsula verirdilər?Ələsgər hələ də bu sualın ətrafında düşünür.
5)Ələsgər iddia edir ki Quranda Muhammədə(sas) müraciət olaraq xəbər şəklində gəlmiş "sən" kəliməsi həmdə ona (Ələsgərə) aiddir.Buna görə də biz də ona sual verdik ki زوجناكها -biz səni onun (zeydin arvadı ilə) evləndirdik ayəsindəki "sən " kəliməsi sən Ələsgərə da aid olmalıdır çünki sən Quranda Muhammədə olanan xitabları həmdə özünə şamil edirsən.Buna görə də sən gərək indi Zeydin arvadı ilə evli olmalıydın.
6)Ələsgər ardıcıllarına öyrədir ki Muhamməd (sas) xitabən -- biz səni Aləmlərə rəhmət olaraq göndərmişik---- ayəsindəki Aləm sözü alimlər deməkdir.Ələsgərin sözündən belə çıxır ki الحمد لله رب العالمين (fatihə-2) ayənin mənası Allah alimlərin rəbbidir alim olmayan avamların yox.
7)Ələsgər hesab edir ki Quranda Bəkkə dedyildikdə Bakı şəhəri nəzərdə tutulur.Amma bilməyənlər üçün biz izah etdik Qurandakı Bəkkə sözü Məkkə sözündəki mim hərfinin bə hərfi ilə dəyişməsindən əmələ gəlmiş və buna ərəb fonetikasında dodaq hərflərinin dəyişməsi (تغيير شفوي) deyirlər.
Ardı var inşəAllah
1)Ələsgər dini dərk etmək üçün şərii savadın olmasını əsas saymır bunun üçün Allahın ona öyrətməsini və ona gələn "vəhyin2 kifayət olduqunu deyir.Amma Allahın bu öyrətməsi ilə Quranı üzündən belə düzgün qiraət etməyi bacarmır.
2)Ələsgər islamı dərk etmək üçün alimlərinin elmi əməyini inkar edir və alimin elmindən istifadə edəni müşrik və kafir adlandırır.Amma özü Kraçkovskinin elmindən istifadə edir.Və yaxud Quran oxuyarkən Xəlil bin Əhmədin hərflərin üzərinə qoyduqu hərəkələrdən istifadə edir.Və yaxud İmam Asimin qiraəti üzrə işarələnmiş Qurani kərimi oxuyur.Məgər Ələsgər Quranı işarəsiz və hərəkəsiz oxumalı deyilmiydi ki hətta özü öz sözünə görə müşrik olmasın?
3)Ələsgər insanları alladır ki ənfal surəsinin 1 ci və41-ci ayəsinə əsasən gün ərzində əlinizə gələn malın beşdə bir hissəsini mənə verməlisiniz.Amma onun dediyi ənfal 1 və 41 ci ayələrində Allah təalə yalnız döyüşdə əldə olunmuş malın beşdə birinin Allah və rasuluna aid olması yazılıb.Daha gün ərzində qazanılan malın yox.İnsanın gün ərzində əldə olunan malı ilə döyüşdə əldə olunan qənimətin nə əlaqəsi var ki?
4)Ələsgər iddia edir ki insanlar mütləq zəkatı Peyqəmbərə verməlidirlər və zəkatı peyqəmbərə verməyənlər kafirdirlər.Buna görə də Allah Muhamməd(sas) eyqəmbərdən sonra da belə hər dövrdə Rəsullar göndərmişdir ki insanlar kafir və müşrik olmamaq üçün zəkatlarını həmin rəsullara versinlər .Ələsgərin bu iddiasına qarşı ona sual verildi ki əgər sən deyən doğrudursa onda Allahın razı qaldıqı mühacirlər və ənsarlar (9-100) Muhamməd (sas) vəfat etdikdən sonra kafir və müşrik olmamaq üçün öz zəkatlarını hansı rəsula verirdilər?Ələsgər hələ də bu sualın ətrafında düşünür.
5)Ələsgər iddia edir ki Quranda Muhammədə(sas) müraciət olaraq xəbər şəklində gəlmiş "sən" kəliməsi həmdə ona (Ələsgərə) aiddir.Buna görə də biz də ona sual verdik ki زوجناكها -biz səni onun (zeydin arvadı ilə) evləndirdik ayəsindəki "sən " kəliməsi sən Ələsgərə da aid olmalıdır çünki sən Quranda Muhammədə olanan xitabları həmdə özünə şamil edirsən.Buna görə də sən gərək indi Zeydin arvadı ilə evli olmalıydın.
6)Ələsgər ardıcıllarına öyrədir ki Muhamməd (sas) xitabən -- biz səni Aləmlərə rəhmət olaraq göndərmişik---- ayəsindəki Aləm sözü alimlər deməkdir.Ələsgərin sözündən belə çıxır ki الحمد لله رب العالمين (fatihə-2) ayənin mənası Allah alimlərin rəbbidir alim olmayan avamların yox.
7)Ələsgər hesab edir ki Quranda Bəkkə dedyildikdə Bakı şəhəri nəzərdə tutulur.Amma bilməyənlər üçün biz izah etdik Qurandakı Bəkkə sözü Məkkə sözündəki mim hərfinin bə hərfi ilə dəyişməsindən əmələ gəlmiş və buna ərəb fonetikasında dodaq hərflərinin dəyişməsi (تغيير شفوي) deyirlər.
Ardı var inşəAllah
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Xülasə Ələsgər yeni bir qeyri islami fundamental təriqət qurmaq istədi.Amma Ələsgər bir şeyi unutdu ki bünövrəsi insan şuuruna əsaslanan sektanın nümayəndələri heç vaxt bu yolda ortodoksal ola bilməzlər.Amma Ələsgəri maraqlandıran bu deyil idi.Bu sektanın qurulmasında ancaq iki şey onu maraqlandırdı. Şöhrət və Pul.
Özü demişkən "Mən 130 manat pensiya ilə bu boyda mülkü necə əldə bilərdim axı"
Ayılın ay yatanlar .Yox əgər Ələsgər yıqdıqı"zəkatdan" sizin də ağzınıza beş-on manat atırsa onda siz ondan çətin ayrılasınız.Çünki onu inkar edib ondan ayrılsanız bilirsiniz ki Ələsgər payokunuzu kəsəcək və daha sizə zəkatdan havayı pul gəlməyəcək.Hətta aranızda pulun bölüşdürülməsindən narazı qalan kimsələr də var .Bunu da bilirəm
Özü demişkən "Mən 130 manat pensiya ilə bu boyda mülkü necə əldə bilərdim axı"
Ayılın ay yatanlar .Yox əgər Ələsgər yıqdıqı"zəkatdan" sizin də ağzınıza beş-on manat atırsa onda siz ondan çətin ayrılasınız.Çünki onu inkar edib ondan ayrılsanız bilirsiniz ki Ələsgər payokunuzu kəsəcək və daha sizə zəkatdan havayı pul gəlməyəcək.Hətta aranızda pulun bölüşdürülməsindən narazı qalan kimsələr də var .Bunu da bilirəm
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Allaha həmd olsun ki o mənə Quranı və onun dilini öyrənməyi qismət etmişdir.Təbii ki bu öyrəndiyim elm Ələsgər məlunun iddia etdiyi kimi vəhy yolu ilə deyil zəhmət və dini və dünyəvi kitabların oxunması bahasına əldə olunmuşdur.
Mən qısa olaraq bir daha Ənfal surəsinin 1-ci və 41 ci ayələrinə qayıtmaq istəyirəm.Düşünürəm ki belə etsəm Ələsgərin biznesinə daha çox ziyan vurmuş olaram.Qısa olaraq ayənin izahı.
Ənfal surəsi 1-ci ayəsinin izahı
İlk öncə qeyd etmək istəyirəm ki Ələsgər hədisi və tarixi inkar edə bilər.Amma Ərəb dilçiliyini və Quranın dilini inkar edə bilməz.Ona görə də mən söhbətə Ələsgərin ən yaralı yerindən yəni ərəb dilinin imkanları daxilində Quranın izahından başlayacam ki onun üçün bahanəyə heç bir yer qalmasın.Konkret olaraq 8-1 və 8-41 ci ayələrdəki işlənmiş kəlimələrin ərəb dilində hansı anlamda istifadəsindən söz açacam ki onun bünövrəsi cəhalət üzərində qurulmuş sapıq yolu təməlindən çöksün.Beləliklə ayədə deyilir.
يسألونك عن الأنفال قل الانفال لله والرسول فاتقوا الله و اصلحوا بينكم وأطيعوا الله و رسوله إن كنتم مؤمنين
يسألون -sual edirlər
ك -sənə
عن -barəsində
الانفال - döyüşdə əldə olunmuş qənimətlərin
قل - de
الانفال -döyüşdə əldə olunmuş qənimətlərin(bölüşdürülməsi hökmü)
ل -aiddir
الله - Allahın (hökmünə)
و - və
الرسول -(onun) rəsuluna (nazil etdiyi hökmə)
ف -və
فاتقوا - qorxun
الله - Allahdan
و - və
أصلحوا - düzəldin
بين -aranızı
كم - öz
و أطيعوا -(qənimətin bölüşdürülməsi barəsində) əməl edin istəklərinə
الله - Allahın
و - və
رسول - rasulunun
ه - onun
إن -əgər
كنتم - sinizsə
مؤمنين - mömünlər
"Sənə döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər barəsində sual edirlər de ki de ki qənimətin " bölüşdürülməsi barəsində hökm vermək " Allaha və onun rəsuluna aiddir."
İndi gəlin Ələsgərin ayənin mənasına dair verdiyi izaha baxaq.Ələsgər bu ayəni ətrafındakı sadəlövh insanlara belə izah edib.--- "Ay Ələsgər səndən gün ərzində qazandıqları pul və aldıqları maaş barəsində soruşarlar de ki pulun və maaşın çox hissəsinin xərclənməsi Ələsgərə və Hamletə aiddir."--- Guya ki insanlar bütün günü bazarlarda iş yerlərində döyüşüb pul əldə edirlər onu da aparıb Hamletə verməlidirlər ki ala sən yenən qoy biraz da qarnın yekəlsin biz yeyə bilmirik .Yaxşı onda sual oluna bilər Ələsgərə .Ay Ələsgər ! Sən ki ayəni "pulunuzu rəsula (Ələsgərə) verin rəsul da xərcləsin" kimi izah edirsən bəs onda ayədə rəsul sözündən öncə Allah sözü də işlənib axı .Sənin bu izahından belə çıxır ki həm də pulunuzu Allaha verin xərcləsin.Sən məcbursan bu sözü deməyə .Çünki ayədə təkcə rəsul kəliməsi yox onun ilə yanaşı Allah kəliməsi də işlənib.Aha.Deməli burda işlər korlanır.Ələsgərin ayəyə verdiyi " pulunuzu rəsula verin " izahı uyğun gəlmir.Çünki onda gərək Allaha da pulu təqdim edək.Baxın mən yuxarıda ayənin tərcüməsində dırnaq içərsində bəzi izahlı sözlər əlavə etmişəm.Sual verə bilrəsiniz ki bu sözləri niyə əlavə etmisən.Cavab odur ki Ərəb dilində həzf (حذف) deyilən bir qayda var .Ayənin mənasını tamamlayan sözlərin ayədən ləfzən(لفظا) düşməsi təqdirən (تقديرا)isə nəzərdə saxlanılması.Misal olaraq bir ayəni sizə misal çəkim. واسأل القرية - Kənddən soruş (Yusuf-82) .Məlum məsələdir ki kənddən soruşmaq mümkün deyil .Çünki kəndin danışan dili yoxdur.Ancaq kəndin əhlindən soruşmaq olar kəndin özündən yox.Deməli ayədə əhl sözü ( أهل ) ayədən lafzən həzf (düşüb) olunub amma təqdirən isə nəzərdə "kənddən yox onun əhlindən soruş " tutulub.Necə ki Ənfal surəsinin brinci ayəsində الحكم في تقسيمها (onun barəsində hökm vermək) kəlimələri həzf olunub.
Ənfal surəsi 41 ci ayəsinin izahı
واعلموا أنما غنمتم من شيء فأن لله خمسه وللرسول ولذي القربى واليتامى والمساكن وابن السبيل إن كنتم آمنتم بالله وما أنزلنا على عبدنا يوم الفرقان يوم التقى الجمعان والله على كل شىء قدير
Əgər siz Allaha və haqla batilin ayırd edildiyi gün – iki dəstənin bir-birilə qarşılaşdığı gün bəndəmizə (Muhəmmədə) nazil etdiyimizə iman gətirmisinizsə, bilin ki, ələ keçirdiyiniz qənimətin beşdə biri Allahın, Peyğəmbərin, qohum-əqrəbanın, yetimlərin, yoxsulların və müsafirlərindir. Allah hər şeyə qadirdir!
Qısa olaraq bu ayədə keçmiş غنم kəliməsi barəsində yazmaq istəyirəm ki insanlara məlum olsun ki Ələsgər camaatı necə barmaqına sarıyır.Çünki Ələsgər bu ayədən belə fətva verib ki gün ərzində qazandıqın pulun aldıqın maaşı beş hissəyə böl gətir mənə .Yoxsa müşrik olacaqsan.Ələsgər bilir ki onun ətrafındakıların onun sözünü Qurandan araşdırıb analiz etmək üçün kifayət qədər savadları yoxdur.Amma ölməmişəm mən .Bəs illər uzunu nə üçün oxudum ?Allahın dinini Ələsgər kimilərdən mühafizə etmək üçün onun saxtakarlıqını ona allananlara bəyan etmək üçün.Demək olar ki ayədə əsas məsələ غنم felinin üzərində cəmləşib.Bu feilin verdiyi leksik mənaya əsasən Ələsgərin doğru və ya yalan söylədiyi ortaya çıxacaq.Çünki ələsgərə görə غنم normal şəraitdə aldıqın maaş və ya qazandıqın pul deməkdir.Gəlin bu sözün verdiyi mənaya birlikdə nəzər salıb Ələsgərin necə yalançı olduquna şahid olaq.
أصاب غنيمة في الحرب والغنيمة هي ما يؤخذ من المحاربين في الحرب بالقوة Bu sözün mənası hərbdə qənimət əldə etməkdir. Qənimət isə hərbiçilərdən zor gücünə götürülən şeydir.
İndi ey Ələsgərə allanmışlar ! Sizin Ələsgərə verdiyiniz pulunuzun maaşınızın döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər ilə nə əlaqəsi var ki gün ərzində qazandıqınız malın beşdə birini bu saxtakar yalançı Quranı tərsə-mayallaq oxuyan və özünə vəhy gəldiyini iddia edən Allahın düşməninə verirsiniz?(Ənam-93)Axı Quranda beşdə bir rəqəmi ancaq döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər üçün təyin olunub daha Ələsgərin dediyi kimi gün ərzində qazandıqınız pul və ya maaş üçün yox.
Biraz düşünün .Sonra qərar verin.Allah Quranda buyurmuşdur bilmədiyinizi bilənlərdən soruşun .Daha Ələsgər kimi Quranı belə üzündən düzgün oxuya bilməyən savadsızlardan yox.
Mən qısa olaraq bir daha Ənfal surəsinin 1-ci və 41 ci ayələrinə qayıtmaq istəyirəm.Düşünürəm ki belə etsəm Ələsgərin biznesinə daha çox ziyan vurmuş olaram.Qısa olaraq ayənin izahı.
Ənfal surəsi 1-ci ayəsinin izahı
İlk öncə qeyd etmək istəyirəm ki Ələsgər hədisi və tarixi inkar edə bilər.Amma Ərəb dilçiliyini və Quranın dilini inkar edə bilməz.Ona görə də mən söhbətə Ələsgərin ən yaralı yerindən yəni ərəb dilinin imkanları daxilində Quranın izahından başlayacam ki onun üçün bahanəyə heç bir yer qalmasın.Konkret olaraq 8-1 və 8-41 ci ayələrdəki işlənmiş kəlimələrin ərəb dilində hansı anlamda istifadəsindən söz açacam ki onun bünövrəsi cəhalət üzərində qurulmuş sapıq yolu təməlindən çöksün.Beləliklə ayədə deyilir.
يسألونك عن الأنفال قل الانفال لله والرسول فاتقوا الله و اصلحوا بينكم وأطيعوا الله و رسوله إن كنتم مؤمنين
يسألون -sual edirlər
ك -sənə
عن -barəsində
الانفال - döyüşdə əldə olunmuş qənimətlərin
قل - de
الانفال -döyüşdə əldə olunmuş qənimətlərin(bölüşdürülməsi hökmü)
ل -aiddir
الله - Allahın (hökmünə)
و - və
الرسول -(onun) rəsuluna (nazil etdiyi hökmə)
ف -və
فاتقوا - qorxun
الله - Allahdan
و - və
أصلحوا - düzəldin
بين -aranızı
كم - öz
و أطيعوا -(qənimətin bölüşdürülməsi barəsində) əməl edin istəklərinə
الله - Allahın
و - və
رسول - rasulunun
ه - onun
إن -əgər
كنتم - sinizsə
مؤمنين - mömünlər
"Sənə döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər barəsində sual edirlər de ki de ki qənimətin " bölüşdürülməsi barəsində hökm vermək " Allaha və onun rəsuluna aiddir."
İndi gəlin Ələsgərin ayənin mənasına dair verdiyi izaha baxaq.Ələsgər bu ayəni ətrafındakı sadəlövh insanlara belə izah edib.--- "Ay Ələsgər səndən gün ərzində qazandıqları pul və aldıqları maaş barəsində soruşarlar de ki pulun və maaşın çox hissəsinin xərclənməsi Ələsgərə və Hamletə aiddir."--- Guya ki insanlar bütün günü bazarlarda iş yerlərində döyüşüb pul əldə edirlər onu da aparıb Hamletə verməlidirlər ki ala sən yenən qoy biraz da qarnın yekəlsin biz yeyə bilmirik .Yaxşı onda sual oluna bilər Ələsgərə .Ay Ələsgər ! Sən ki ayəni "pulunuzu rəsula (Ələsgərə) verin rəsul da xərcləsin" kimi izah edirsən bəs onda ayədə rəsul sözündən öncə Allah sözü də işlənib axı .Sənin bu izahından belə çıxır ki həm də pulunuzu Allaha verin xərcləsin.Sən məcbursan bu sözü deməyə .Çünki ayədə təkcə rəsul kəliməsi yox onun ilə yanaşı Allah kəliməsi də işlənib.Aha.Deməli burda işlər korlanır.Ələsgərin ayəyə verdiyi " pulunuzu rəsula verin " izahı uyğun gəlmir.Çünki onda gərək Allaha da pulu təqdim edək.Baxın mən yuxarıda ayənin tərcüməsində dırnaq içərsində bəzi izahlı sözlər əlavə etmişəm.Sual verə bilrəsiniz ki bu sözləri niyə əlavə etmisən.Cavab odur ki Ərəb dilində həzf (حذف) deyilən bir qayda var .Ayənin mənasını tamamlayan sözlərin ayədən ləfzən(لفظا) düşməsi təqdirən (تقديرا)isə nəzərdə saxlanılması.Misal olaraq bir ayəni sizə misal çəkim. واسأل القرية - Kənddən soruş (Yusuf-82) .Məlum məsələdir ki kənddən soruşmaq mümkün deyil .Çünki kəndin danışan dili yoxdur.Ancaq kəndin əhlindən soruşmaq olar kəndin özündən yox.Deməli ayədə əhl sözü ( أهل ) ayədən lafzən həzf (düşüb) olunub amma təqdirən isə nəzərdə "kənddən yox onun əhlindən soruş " tutulub.Necə ki Ənfal surəsinin brinci ayəsində الحكم في تقسيمها (onun barəsində hökm vermək) kəlimələri həzf olunub.
Ənfal surəsi 41 ci ayəsinin izahı
واعلموا أنما غنمتم من شيء فأن لله خمسه وللرسول ولذي القربى واليتامى والمساكن وابن السبيل إن كنتم آمنتم بالله وما أنزلنا على عبدنا يوم الفرقان يوم التقى الجمعان والله على كل شىء قدير
Əgər siz Allaha və haqla batilin ayırd edildiyi gün – iki dəstənin bir-birilə qarşılaşdığı gün bəndəmizə (Muhəmmədə) nazil etdiyimizə iman gətirmisinizsə, bilin ki, ələ keçirdiyiniz qənimətin beşdə biri Allahın, Peyğəmbərin, qohum-əqrəbanın, yetimlərin, yoxsulların və müsafirlərindir. Allah hər şeyə qadirdir!
Qısa olaraq bu ayədə keçmiş غنم kəliməsi barəsində yazmaq istəyirəm ki insanlara məlum olsun ki Ələsgər camaatı necə barmaqına sarıyır.Çünki Ələsgər bu ayədən belə fətva verib ki gün ərzində qazandıqın pulun aldıqın maaşı beş hissəyə böl gətir mənə .Yoxsa müşrik olacaqsan.Ələsgər bilir ki onun ətrafındakıların onun sözünü Qurandan araşdırıb analiz etmək üçün kifayət qədər savadları yoxdur.Amma ölməmişəm mən .Bəs illər uzunu nə üçün oxudum ?Allahın dinini Ələsgər kimilərdən mühafizə etmək üçün onun saxtakarlıqını ona allananlara bəyan etmək üçün.Demək olar ki ayədə əsas məsələ غنم felinin üzərində cəmləşib.Bu feilin verdiyi leksik mənaya əsasən Ələsgərin doğru və ya yalan söylədiyi ortaya çıxacaq.Çünki ələsgərə görə غنم normal şəraitdə aldıqın maaş və ya qazandıqın pul deməkdir.Gəlin bu sözün verdiyi mənaya birlikdə nəzər salıb Ələsgərin necə yalançı olduquna şahid olaq.
أصاب غنيمة في الحرب والغنيمة هي ما يؤخذ من المحاربين في الحرب بالقوة Bu sözün mənası hərbdə qənimət əldə etməkdir. Qənimət isə hərbiçilərdən zor gücünə götürülən şeydir.
İndi ey Ələsgərə allanmışlar ! Sizin Ələsgərə verdiyiniz pulunuzun maaşınızın döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər ilə nə əlaqəsi var ki gün ərzində qazandıqınız malın beşdə birini bu saxtakar yalançı Quranı tərsə-mayallaq oxuyan və özünə vəhy gəldiyini iddia edən Allahın düşməninə verirsiniz?(Ənam-93)Axı Quranda beşdə bir rəqəmi ancaq döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər üçün təyin olunub daha Ələsgərin dediyi kimi gün ərzində qazandıqınız pul və ya maaş üçün yox.
Biraz düşünün .Sonra qərar verin.Allah Quranda buyurmuşdur bilmədiyinizi bilənlərdən soruşun .Daha Ələsgər kimi Quranı belə üzündən düzgün oxuya bilməyən savadsızlardan yox.
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Sual : Ələsgər nə üçün Allahın əmrini pozur?Allah təalə Quranda buyurmuşdur رتل القرآن ترتيلا Quranı mütləq tərtil ilə oxu .
Tərtil sözünün mənası-إعطاء كل حرف حقه في النطق والوقف والسكون و معرفة ما تعنيه علامات الوقف والوصل والمد واتنوين والإدغام - Tərtil hər bir hərfə nitqdə vaqfda sukunda öz haqqını vermək və vaqf vasl mədd tənvin və idğamın əlamətlərinin veirdiyi mənalarına vaqif olmaq deməkdir.
Yaxşı belə olduqu halda hanı Ələsgərin tərtili ? harda qaldı onun Quran oxuyarkən hərflərə verdiyi haqqı?Pulu alıb mədəyə ötürmək deyil ee.Amma Ələsgər bizi bəyənmir..Bəs harda qaldı Allahın ona öyrətdiyi elm? 20 ildir bu adam rəsul olduqunu sərsəmləyir.Bəs siz Ələsgərin tayfası niyə ondan Quranı tərtil ilə oxumaqı tələb etmirsiniz?Axı bu Allahın əmridir.Danışanda ağzına çullu dovşan yerləşmir.Ələsgər amma bizi bəyənmir ki biz alimlərin kitabını oxuyuruq.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün bu gün sizi bu forumda elmimiz ilə yıxıb sürüyürük.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranın dilinə və üslubuna vaqifik.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün sərsəmlər ki Aləmlərə alim Bəkkəyə Bakı Əli imran surəsinə də Əmircan demirik.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranı tərtil ilə oxuya bilirik.Bəli biz alimlərin kitabını ona görə oxuyuruq ki Allah özü bizə "Bilmədiyinizi bilənlərdən soruşun " deyərək əmr edir.
Tərtil sözünün mənası-إعطاء كل حرف حقه في النطق والوقف والسكون و معرفة ما تعنيه علامات الوقف والوصل والمد واتنوين والإدغام - Tərtil hər bir hərfə nitqdə vaqfda sukunda öz haqqını vermək və vaqf vasl mədd tənvin və idğamın əlamətlərinin veirdiyi mənalarına vaqif olmaq deməkdir.
Yaxşı belə olduqu halda hanı Ələsgərin tərtili ? harda qaldı onun Quran oxuyarkən hərflərə verdiyi haqqı?Pulu alıb mədəyə ötürmək deyil ee.Amma Ələsgər bizi bəyənmir..Bəs harda qaldı Allahın ona öyrətdiyi elm? 20 ildir bu adam rəsul olduqunu sərsəmləyir.Bəs siz Ələsgərin tayfası niyə ondan Quranı tərtil ilə oxumaqı tələb etmirsiniz?Axı bu Allahın əmridir.Danışanda ağzına çullu dovşan yerləşmir.Ələsgər amma bizi bəyənmir ki biz alimlərin kitabını oxuyuruq.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün bu gün sizi bu forumda elmimiz ilə yıxıb sürüyürük.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranın dilinə və üslubuna vaqifik.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün sərsəmlər ki Aləmlərə alim Bəkkəyə Bakı Əli imran surəsinə də Əmircan demirik.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranı tərtil ilə oxuya bilirik.Bəli biz alimlərin kitabını ona görə oxuyuruq ki Allah özü bizə "Bilmədiyinizi bilənlərdən soruşun " deyərək əmr edir.
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Zəkat kimlərə verilməlidir?
Uca Allah buyurur:
Zəkatlar Allah tərəfindən bir fərz olaraq yalnız yoxsullara, kasıblara, onu yığıb paylayanlara, qəlbləri İslam dininə isinişdiriləcək kimsələrə, kölələrin azad olunmasına,borclulara, Allah yolunda cihad edənlərə və müsafirlərə məxsusdur. Allah Biləndir, Müdrikdir. Tövbə surəsi, 60
Ayədən çıxan nəticəyə görə zəkat verilən insanlar səkkiz qismə bölünür:
1) yoxsul; 2) miskin; 3) zəkatı yığıb paylayan; 4) ürəyi islama isinib bağlanan; 5) azad ediləcək kölə; 6) borclu olan; 7) Allah yolunda cihad edən; 8)pulu qurtarıb yolda qalan müsafir
Yuxarıdakı hədisdə “… Allah onlara varlılarından götürüb kasıblarına paylanan zəkatı verilməsini fərz buyurmuşdur.” cümləsində “varlılarından götürüb kasıblarına” deyilməsində belə nəticə çıxır ki, zəkat verərkən əsasən yerli sakinlərdən kasıb olanlara vermək yaxşıdır. Yəni yaxşı olar ki zəkat verən şəxs öz ətrafında olan kasıb şəxslərə öz zəkatını versin. Amma kənar olanlara vermək də caizdir. Çünki ayədə zəkatın verilməsi vacib olan insanlar siyahısına “müsafirlər”in də aid edilməsi onu göstərir ki, özlərindən olmayanlara da zəkat vermək olar. Çünki müsafir əsasən kənardan olur.
Uca Allah buyurur:
Zəkatlar Allah tərəfindən bir fərz olaraq yalnız yoxsullara, kasıblara, onu yığıb paylayanlara, qəlbləri İslam dininə isinişdiriləcək kimsələrə, kölələrin azad olunmasına,borclulara, Allah yolunda cihad edənlərə və müsafirlərə məxsusdur. Allah Biləndir, Müdrikdir. Tövbə surəsi, 60
Ayədən çıxan nəticəyə görə zəkat verilən insanlar səkkiz qismə bölünür:
1) yoxsul; 2) miskin; 3) zəkatı yığıb paylayan; 4) ürəyi islama isinib bağlanan; 5) azad ediləcək kölə; 6) borclu olan; 7) Allah yolunda cihad edən; 8)pulu qurtarıb yolda qalan müsafir
Yuxarıdakı hədisdə “… Allah onlara varlılarından götürüb kasıblarına paylanan zəkatı verilməsini fərz buyurmuşdur.” cümləsində “varlılarından götürüb kasıblarına” deyilməsində belə nəticə çıxır ki, zəkat verərkən əsasən yerli sakinlərdən kasıb olanlara vermək yaxşıdır. Yəni yaxşı olar ki zəkat verən şəxs öz ətrafında olan kasıb şəxslərə öz zəkatını versin. Amma kənar olanlara vermək də caizdir. Çünki ayədə zəkatın verilməsi vacib olan insanlar siyahısına “müsafirlər”in də aid edilməsi onu göstərir ki, özlərindən olmayanlara da zəkat vermək olar. Çünki müsafir əsasən kənardan olur.
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Vay, Vay, Vay!!! Karandaş, ALLAH atava rəhmət eləsin!A dişi, sən hardan gəlib mənim gözümü açdın eee!!! Mənim xəbərim yox, gətirib qazandığımı Ələsgərə verirəm. o da, kefi istəyən kimi xərcləyir! Q U R T A R D I Q!!! Sabahdan pulları özüm xərcliyəcəm!gedib restoranda yeyb içəcəm, gedib gəşəng xanımlarla gizli siğə eliyib. yaxud subay qadın tapıb gizli ALLAh-ın izni ilə cima edəcəm . pulunu vermək şərti ilə!Kasıblara da, ildə bir dəfə orucluqdan sonra fitrə verəcəm, ildə bir dəfə qurbanlıqda ət verəcəm. əl açan dilənçiyə iyirmi qəpik verəcəm!Rəsulu neynirəm- mənim peyğəmbərim Məhəmməd sas-dır. o da ölüb- öz ailəmi hamıdan çox istiyəcəm, əhli sünnə və cəmah olacam ya da, şiə olacam!!! Haqqınızı halal edin İbrahimoğulları. Qələm - popito-ilqam- ruslan mənim bağlı gözlərimi açdı!!!Qələm yazıb:Zəkat kimlərə verilməlidir?
Uca Allah buyurur:
Zəkatlar Allah tərəfindən bir fərz olaraq yalnız yoxsullara, kasıblara, onu yığıb paylayanlara, qəlbləri İslam dininə isinişdiriləcək kimsələrə, kölələrin azad olunmasına,borclulara, Allah yolunda cihad edənlərə və müsafirlərə məxsusdur. Allah Biləndir, Müdrikdir. Tövbə surəsi, 60
Ayədən çıxan nəticəyə görə zəkat verilən insanlar səkkiz qismə bölünür:
1) yoxsul; 2) miskin; 3) zəkatı yığıb paylayan; 4) ürəyi islama isinib bağlanan; 5) azad ediləcək kölə; 6) borclu olan; 7) Allah yolunda cihad edən; 8)pulu qurtarıb yolda qalan müsafir
Yuxarıdakı hədisdə “… Allah onlara varlılarından götürüb kasıblarına paylanan zəkatı verilməsini fərz buyurmuşdur.” cümləsində “varlılarından götürüb kasıblarına” deyilməsində belə nəticə çıxır ki, zəkat verərkən əsasən yerli sakinlərdən kasıb olanlara vermək yaxşıdır. Yəni yaxşı olar ki zəkat verən şəxs öz ətrafında olan kasıb şəxslərə öz zəkatını versin. Amma kənar olanlara vermək də caizdir. Çünki ayədə zəkatın verilməsi vacib olan insanlar siyahısına “müsafirlər”in də aid edilməsi onu göstərir ki, özlərindən olmayanlara da zəkat vermək olar. Çünki müsafir əsasən kənardan olur.
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:Sual : Ələsgər nə üçün Allahın əmrini pozur?Allah təalə Quranda buyurmuşdur رتل القرآن ترتيلا Quranı mütləq tərtil ilə oxu .
Tərtil sözünün mənası-إعطاء كل حرف حقه في النطق والوقف والسكون و معرفة ما تعنيه علامات الوقف والوصل والمد واتنوين والإدغام - Tərtil hər bir hərfə nitqdə vaqfda sukunda öz haqqını vermək və vaqf vasl mədd tənvin və idğamın əlamətlərinin veirdiyi mənalarına vaqif olmaq deməkdir.
Yaxşı belə olduqu halda hanı Ələsgərin tərtili ? harda qaldı onun Quran oxuyarkən hərflərə verdiyi haqqı?Pulu alıb mədəyə ötürmək deyil ee.Amma Ələsgər bizi bəyənmir..Bəs harda qaldı Allahın ona öyrətdiyi elm? 20 ildir bu adam rəsul olduqunu sərsəmləyir.Bəs siz Ələsgərin tayfası niyə ondan Quranı tərtil ilə oxumaqı tələb etmirsiniz?Axı bu Allahın əmridir.Danışanda ağzına çullu dovşan yerləşmir.Ələsgər amma bizi bəyənmir ki biz alimlərin kitabını oxuyuruq.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün bu gün sizi bu forumda elmimiz ilə yıxıb sürüyürük.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranın dilinə və üslubuna vaqifik.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün sərsəmlər ki Aləmlərə alim Bəkkəyə Bakı Əli imran surəsinə də Əmircan demirik.Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranı tərtil ilə oxuya bilirik.Bəli biz alimlərin kitabını ona görə oxuyuruq ki Allah özü bizə "Bilmədiyinizi bilənlərdən soruşun " deyərək əmr edir.
Bədbəxt, umyun, summun, bukmun, lə yəqilun!!!
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Yox sən pulunu Bankir Ələsgərə ver qoy yeyib üstündən cocola içsin
ayda men yene qusladim- niye bele basdan xerebemee
ayda men yene qusladim- niye bele basdan xerebemee
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Qələm yazıb:Allaha həmd olsun ki o mənə Quranı və onun dilini öyrənməyi qismət etmişdir.Təbii ki bu öyrəndiyim elm Ələsgər məlunun iddia etdiyi kimi vəhy yolu ilə deyil zəhmət və dini və dünyəvi kitabların oxunması bahasına əldə olunmuşdur.
Mən qısa olaraq bir daha Ənfal surəsinin 1-ci və 41 ci ayələrinə qayıtmaq istəyirəm.Düşünürəm ki belə etsəm Ələsgərin biznesinə daha çox ziyan vurmuş olaram.Qısa olaraq ayənin izahı.
Ənfal surəsi 1-ci ayəsinin izahı
İlk öncə qeyd etmək istəyirəm ki Ələsgər hədisi və tarixi inkar edə bilər.Amma Ərəb dilçiliyini və Quranın dilini inkar edə bilməz.Ona görə də mən söhbətə Ələsgərin ən yaralı yerindən yəni ərəb dilinin imkanları daxilində Quranın izahından başlayacam ki onun üçün bahanəyə heç bir yer qalmasın.Konkret olaraq 8-1 və 8-41 ci ayələrdəki işlənmiş kəlimələrin ərəb dilində hansı anlamda istifadəsindən söz açacam ki onun bünövrəsi cəhalət üzərində qurulmuş sapıq yolu təməlindən çöksün.Beləliklə ayədə deyilir.
يسألونك عن الأنفال قل الانفال لله والرسول فاتقوا الله و اصلحوا بينكم وأطيعوا الله و رسوله إن كنتم مؤمنين
يسألون -sual edirlər
ك -sənə
عن -barəsində
الانفال - döyüşdə əldə olunmuş qənimətlərin
قل - de
الانفال -döyüşdə əldə olunmuş qənimətlərin(bölüşdürülməsi hökmü)
ل -aiddir
الله - Allahın (hökmünə)
و - və
الرسول -(onun) rəsuluna (nazil etdiyi hökmə)
ف -və
فاتقوا - qorxun
الله - Allahdan
و - və
أصلحوا - düzəldin
بين -aranızı
كم - öz
و أطيعوا -(qənimətin bölüşdürülməsi barəsində) əməl edin istəklərinə
الله - Allahın
و - və
رسول - rasulunun
ه - onun
إن -əgər
كنتم - sinizsə
مؤمنين - mömünlər
"Sənə döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər barəsində sual edirlər de ki de ki qənimətin " bölüşdürülməsi barəsində hökm vermək " Allaha və onun rəsuluna aiddir."
İndi gəlin Ələsgərin ayənin mənasına dair verdiyi izaha baxaq.Ələsgər bu ayəni ətrafındakı sadəlövh insanlara belə izah edib.--- "Ay Ələsgər səndən gün ərzində qazandıqları pul və aldıqları maaş barəsində soruşarlar de ki pulun və maaşın çox hissəsinin xərclənməsi Ələsgərə və Hamletə aiddir."--- Guya ki insanlar bütün günü bazarlarda iş yerlərində döyüşüb pul əldə edirlər onu da aparıb Hamletə verməlidirlər ki ala sən yenən qoy biraz da qarnın yekəlsin biz yeyə bilmirik .Yaxşı onda sual oluna bilər Ələsgərə .Ay Ələsgər ! Sən ki ayəni "pulunuzu rəsula (Ələsgərə) verin rəsul da xərcləsin" kimi izah edirsən bəs onda ayədə rəsul sözündən öncə Allah sözü də işlənib axı .Sənin bu izahından belə çıxır ki həm də pulunuzu Allaha verin xərcləsin.Sən məcbursan bu sözü deməyə .Çünki ayədə təkcə rəsul kəliməsi yox onun ilə yanaşı Allah kəliməsi də işlənib.Aha.Deməli burda işlər korlanır.Ələsgərin ayəyə verdiyi " pulunuzu rəsula verin " izahı uyğun gəlmir.Çünki onda gərək Allaha da pulu təqdim edək.Baxın mən yuxarıda ayənin tərcüməsində dırnaq içərsində bəzi izahlı sözlər əlavə etmişəm.Sual verə bilrəsiniz ki bu sözləri niyə əlavə etmisən.Cavab odur ki Ərəb dilində həzf (حذف) deyilən bir qayda var .Ayənin mənasını tamamlayan sözlərin ayədən ləfzən(لفظا) düşməsi təqdirən (تقديرا)isə nəzərdə saxlanılması.Misal olaraq bir ayəni sizə misal çəkim. واسأل القرية - Kənddən soruş (Yusuf-82) .Məlum məsələdir ki kənddən soruşmaq mümkün deyil .Çünki kəndin danışan dili yoxdur.Ancaq kəndin əhlindən soruşmaq olar kəndin özündən yox.Deməli ayədə əhl sözü ( أهل ) ayədən lafzən həzf (düşüb) olunub amma təqdirən isə nəzərdə "kənddən yox onun əhlindən soruş " tutulub.Necə ki Ənfal surəsinin brinci ayəsində الحكم في تقسيمها (onun barəsində hökm vermək) kəlimələri həzf olunub.
Ənfal surəsi 41 ci ayəsinin izahı
واعلموا أنما غنمتم من شيء فأن لله خمسه وللرسول ولذي القربى واليتامى والمساكن وابن السبيل إن كنتم آمنتم بالله وما أنزلنا على عبدنا يوم الفرقان يوم التقى الجمعان والله على كل شىء قدير
Əgər siz Allaha və haqla batilin ayırd edildiyi gün – iki dəstənin bir-birilə qarşılaşdığı gün bəndəmizə (Muhəmmədə) nazil etdiyimizə iman gətirmisinizsə, bilin ki, ələ keçirdiyiniz qənimətin beşdə biri Allahın, Peyğəmbərin, qohum-əqrəbanın, yetimlərin, yoxsulların və müsafirlərindir. Allah hər şeyə qadirdir!
Qısa olaraq bu ayədə keçmiş غنم kəliməsi barəsində yazmaq istəyirəm ki insanlara məlum olsun ki Ələsgər camaatı necə barmaqına sarıyır.Çünki Ələsgər bu ayədən belə fətva verib ki gün ərzində qazandıqın pulun aldıqın maaşı beş hissəyə böl gətir mənə .Yoxsa müşrik olacaqsan.Ələsgər bilir ki onun ətrafındakıların onun sözünü Qurandan araşdırıb analiz etmək üçün kifayət qədər savadları yoxdur.Amma ölməmişəm mən .Bəs illər uzunu nə üçün oxudum ?Allahın dinini Ələsgər kimilərdən mühafizə etmək üçün onun saxtakarlıqını ona allananlara bəyan etmək üçün.Demək olar ki ayədə əsas məsələ غنم felinin üzərində cəmləşib.Bu feilin verdiyi leksik mənaya əsasən Ələsgərin doğru və ya yalan söylədiyi ortaya çıxacaq.Çünki ələsgərə görə غنم normal şəraitdə aldıqın maaş və ya qazandıqın pul deməkdir.Gəlin bu sözün verdiyi mənaya birlikdə nəzər salıb Ələsgərin necə yalançı olduquna şahid olaq.
أصاب غنيمة في الحرب والغنيمة هي ما يؤخذ من المحاربين في الحرب بالقوة Bu sözün mənası hərbdə qənimət əldə etməkdir. Qənimət isə hərbiçilərdən zor gücünə götürülən şeydir.
İndi ey Ələsgərə allanmışlar ! Sizin Ələsgərə verdiyiniz pulunuzun maaşınızın döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər ilə nə əlaqəsi var ki gün ərzində qazandıqınız malın beşdə birini bu saxtakar yalançı Quranı tərsə-mayallaq oxuyan və özünə vəhy gəldiyini iddia edən Allahın düşməninə verirsiniz?(Ənam-93)Axı Quranda beşdə bir rəqəmi ancaq döyüşdə əldə olunmuş qənimətlər üçün təyin olunub daha Ələsgərin dediyi kimi gün ərzində qazandıqınız pul və ya maaş üçün yox.
Biraz düşünün .Sonra qərar verin.Allah Quranda buyurmuşdur bilmədiyinizi bilənlərdən soruşun .Daha Ələsgər kimi Quranı belə üzündən düzgün oxuya bilməyən savadsızlardan yox.
Yazıq zəlil, sənin qəlbinin gözü kordur!
Görə bilmirsən ki, heç bir rəsul, nəbi zor deyən, cahil ola bilməz!Üzərində qan olan hər bir şey haramdır!Ölünü soymaq "maradyorluqdur"!!! Deməli, sənin özünə ideal götürdüyün sələflərin maradyor olublar?! Mən şəxsən inanmıram ki, Quranda adı çəkilən və üzərinə Quran nazil olan Muhəmməd A.S. müharibə təbliğatçısı olsun və kiminsə meyitindən yağmalanmış , üzərində qan ləkələri olan on onbeş dinarı, cırıq ayaqqabını, qanlı köynəyi. toqqanı. qılıncı, oxu. nizəni, özgə kişinin papağını, alt tumanını, burun dəsmalını qənimət olaraq götürsün!Bu olsa - olsa sizn uydurduğunuz Məhəmməd sas olar!daha ALLAH rəsulu - xatəmənnəbiyyinə Muhəmməd A.S. olmaz!!!
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
Они спрашивают тебя о трофеях. Скажи: "Трофеи принадлежат Аллаху и Посланнику". Побойтесь же Аллаха и урегулируйте разногласия между собой. Повинуйтесь Аллаху и Его Посланнику, если вы являетесь верующими.
indi bildin ənfal nədir?
indi bildin ənfal nədir?
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
sənin kimi səmimi Kafir görmədiyimə görə Salam!
Sənin iradlarına qısa olaraq fikirlərimi bildirmək istəyirəm ay Davar!
= harda qaldı onun Quran oxuyarkən hərflərə verdiyi haqqı?=
Allahın haqqını vermək lazımdır,hərfin yox.
= Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün bugün sizi bu forumda elmimiz ilə yıxıb sürüyürük.=
Düzdür,alimləriniz sizi öyrədib ki,bizi söyüşlə yıxıb sürüyəsiniz-çünki,başqa cür bacara bilməzsiniz.
= Bəli bizalimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranı tərtil ilə oxuya bilirik.=
Bəli,sizlər ona görə Quranı kənara atıb itin-qurdun hədis kitablarına istinad edirsiniz,
Firqələrə bölünmüsünüz
Bir-birinizə düşmənsiniz
Allahdan qorxmursunuz.
= Gənclikdə evini satan niyə atdı sizə? =
Bizə heç kim atmır.kim zəkatın vermirsə-Allah Alimdir,Həkimdir!
= Zəkatlar Allah tərəfindən birfərz olaraq yalnızyoxsullara, kasıblara, onu yığıb paylayanlara, qəlbləri İslam dininəisinişdiriləcək kimsələrə, kölələrin azad olunmasına,borclulara,Allah yolunda cihad edənlərə və müsafirlərə məxsusdur. Allah Biləndir, Müdrikdir. Tövbə surəsi, 60=
Ay parabeyin,bu ayədə zəkat deyilmir axı,sədəqə deyilir.
Və 58-ci ayədə bölgünün rəsulun üzərində olduğu buyurulur axı.
Öyrənmisiniz rəsuldan qabağa çıxmağa-çünki rəsulunuz olmayıb..
= Mən Ələsgərəvə onun tayfasına sual verirəm. Namaza durduqunuz zaman hansı istiqamətə tərəfdurmalısınız?=
Bəqərə--(115).Allah üçündür məşriq və məğrib. Hara dönsəniz, hər səmtdəvəchidir Allahın. Həqiqətən, Allah Vəsidir, Alimdir!
(142).Deyəcəklər səfehləri insanlardan: «Nə döndərdi onları qiblələrindən, hansı ki, olmuşdular üzərində onun?» De: «Allah üçündür məşriq və məğrib.Hidayət edir kimi istəyir tərəfinə yolun düzünün!»
=mənim isə elmi əxz etdiyimmənbələrin müəllifləri Quran tərcümanlarının möhtac olduqu şəxslərdir.Aradakıfərqi görürüsünüz? =
Bizim mənbə isə Allah və Quranıdır.Bəli fərq bundadır.
=Kazım hara itilib qaçmısan?Tab gətirə bilmədin?Onda sən get tab gətirə bilənin gəlsin.=
Məni təhqir eləsən səni çıxdığın yerə qədər qovacağam,pe...!
=Baba yaxşı olar ki sən burda pedantlıq etmək əvəzinə mənim "namaza durarakən hansı istiqamətə yönəlirsiniz" sualıma cavab yazasan. =
Özümə görə olmasada Babaya görə gəlib səni Qamətin yanında da olsan döyərəm,əxlaqsız!
=Siz Ələsgərin tayfası tövhid əhli olduqunuzu iddia edirsiniz .Onda mənə Lə iləhə illəllah sözünün mənası deyin.Ümüdvaram ki deyə bilməzsiniz. =
Yox İlahi,ancaq Allah!
Sənin iradlarına qısa olaraq fikirlərimi bildirmək istəyirəm ay Davar!
= harda qaldı onun Quran oxuyarkən hərflərə verdiyi haqqı?=
Allahın haqqını vermək lazımdır,hərfin yox.
= Bəli biz alimlərin kitabını oxuduqumuz üçün bugün sizi bu forumda elmimiz ilə yıxıb sürüyürük.=
Düzdür,alimləriniz sizi öyrədib ki,bizi söyüşlə yıxıb sürüyəsiniz-çünki,başqa cür bacara bilməzsiniz.
= Bəli bizalimlərin kitabını oxuduqumuz üçün Quranı tərtil ilə oxuya bilirik.=
Bəli,sizlər ona görə Quranı kənara atıb itin-qurdun hədis kitablarına istinad edirsiniz,
Firqələrə bölünmüsünüz
Bir-birinizə düşmənsiniz
Allahdan qorxmursunuz.
= Gənclikdə evini satan niyə atdı sizə? =
Bizə heç kim atmır.kim zəkatın vermirsə-Allah Alimdir,Həkimdir!
= Zəkatlar Allah tərəfindən birfərz olaraq yalnızyoxsullara, kasıblara, onu yığıb paylayanlara, qəlbləri İslam dininəisinişdiriləcək kimsələrə, kölələrin azad olunmasına,borclulara,Allah yolunda cihad edənlərə və müsafirlərə məxsusdur. Allah Biləndir, Müdrikdir. Tövbə surəsi, 60=
Ay parabeyin,bu ayədə zəkat deyilmir axı,sədəqə deyilir.
Və 58-ci ayədə bölgünün rəsulun üzərində olduğu buyurulur axı.
Öyrənmisiniz rəsuldan qabağa çıxmağa-çünki rəsulunuz olmayıb..
= Mən Ələsgərəvə onun tayfasına sual verirəm. Namaza durduqunuz zaman hansı istiqamətə tərəfdurmalısınız?=
Bəqərə--(115).Allah üçündür məşriq və məğrib. Hara dönsəniz, hər səmtdəvəchidir Allahın. Həqiqətən, Allah Vəsidir, Alimdir!
(142).Deyəcəklər səfehləri insanlardan: «Nə döndərdi onları qiblələrindən, hansı ki, olmuşdular üzərində onun?» De: «Allah üçündür məşriq və məğrib.Hidayət edir kimi istəyir tərəfinə yolun düzünün!»
=mənim isə elmi əxz etdiyimmənbələrin müəllifləri Quran tərcümanlarının möhtac olduqu şəxslərdir.Aradakıfərqi görürüsünüz? =
Bizim mənbə isə Allah və Quranıdır.Bəli fərq bundadır.
=Kazım hara itilib qaçmısan?Tab gətirə bilmədin?Onda sən get tab gətirə bilənin gəlsin.=
Məni təhqir eləsən səni çıxdığın yerə qədər qovacağam,pe...!
=Baba yaxşı olar ki sən burda pedantlıq etmək əvəzinə mənim "namaza durarakən hansı istiqamətə yönəlirsiniz" sualıma cavab yazasan. =
Özümə görə olmasada Babaya görə gəlib səni Qamətin yanında da olsan döyərəm,əxlaqsız!
=Siz Ələsgərin tayfası tövhid əhli olduqunuzu iddia edirsiniz .Onda mənə Lə iləhə illəllah sözünün mənası deyin.Ümüdvaram ki deyə bilməzsiniz. =
Yox İlahi,ancaq Allah!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
burda nece eded peygenber var?
Al_Furgan- İsmarıc sayı : 19
Kayıt tarihi : 27/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
17 baş "rəsul" var
bir sürü də "nəbi "
bir dənə də onları otaran keçi
bir sürü də "nəbi "
bir dənə də onları otaran keçi
Qələm- İsmarıc sayı : 25
Kayıt tarihi : 22/10/11
Geri: Zəlalət əhli ilə mücadilə
allah bol elesin))))..emeli bashli surudur ki...
Al_Furgan- İsmarıc sayı : 19
Kayıt tarihi : 27/10/11
2 səhifə (Cəmi 3 səhifə) • 1, 2, 3
2 səhifə (Cəmi 3 səhifə)
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.