Adam və zövcü
3 posters
1 səhifə (Cəmi 1 səhifə)
Adam və zövcü
Adam və zövcü
İsmi ilə Allahın Rəhmanın, Rəhimin!
Bu dəfə sizinlə Adam və onun zövcü barədə fikirlərimi bölüşmək istəyirəm.Əvvələr mənə də elə gəlirdi ki, Quranda adı çəkilən Adam, dindarların bizə dediyi adəm-yəni ilk insandır.Quranda isə bunun belə olmadığını açıq-aydın görürük.
ADƏM - kəlməsi Ərəb dilinin də mənsub olduğu Sami dil ailəsində yer qabığı, yerin üst təbəqəsi, torpaq örtüyü, baba, ata, Kəldani dilində isə adam, lider, öndər mənalarına gəlir.
Adəm kəlməsi haqda izahlardan daha məntiqlisi adam,lider və öndər mənalarıdır.Allah insanı palçıqdan xəlq etmişdir.Ümumiyyətlə,xəlq olunan insandır,seçilən isə Adamdır.Adam xəlq olunmuş insanların içindən xəlifəliyə seçiləndir.(Bəqərə-30, Ali-İmran-33)Nəticədə adam da insandır,o da torpaqdan yaradılıb, ancaq o Allahın xəlifəsidir,seçilmişidir.Bütün Adamlar insandırlar,bütün insanlar isə Adam deyillər.Xalqımızın müdrik məsəli də var-:Alim olmaq asandır-Adam olmaq çətin:
Demək,Allah insanların içərisindən Adamı seçir və öz xəlifəsi edir.Beləliklə bütün rəsullar və nəbilər Adamdır.
Allah mləklərə ərzdə öz xəlıfəsini yaradacağını bildirdikdə,mələklər ərzdə fəsad edən və qan tökən birinin xəlifə olmasını istəmirlər.Burada sual yaranır-əgər bu xəlifə ilk insan idisə,mələklər bunun fəsad edən və qan tökən olmasını haradan bilirdilər.Demək 49-cu surənin 13-cü ayəsində olduğu kimi Allah bizi bir kişi və bir qadından yaradıb və bizi xalqlar,qəbilələr edib.Allah Quranda heç yerdə deməyib ki,ilk insan Adəm və Həvvadır.Bu fikirlər insanların təxəyyülünün məhsuludur.Məntiqi nəticə budur ki,Allahın xəlifəsi ilk insan deyil.Əgər ilk insan insanların dediyi kimi Adəm və Həvvadırsa onda Allahın qanunları pozulmuş olur.Çünki,analarımız və bacılarımız bizə haramdır.Belə olan təqdirdə Adəmin övladları bir-biri ilə necə nigah edə bilər.Və yaxud dindarların adlandırdıqları Habil və Qabil(Quranda belə adlar yoxdur)kimin ilə nigah edə bilərdi-axı Quranda Adəmin qızlarından söhbət getmir.
Maraqlıdır ki,uydurulmuş bu nağıllarla Allahı aciz etdiklərini görmürlər.Axı,külli şey üzərində Qadir olan,Qüdrətli,Cabbar,Əziz olan Allah niyə bir insan xəlq etməlidir.Bir neçə insan xəlq etməyə Allahın gücü çatmazmı.Daha gülməlisi isə Allahın Həvvanı palçıqdan düzəltməyi unutmasıdır.Bu insanlar niyə özlərinin Allahdan ağıllı,yaddaşlı bilirlər.Ağılı,yaddaşı və başqa üstünlukləri bizə verən Allah təsəvvür edirsinizmi Özü necə Qüdrətlidir.İlk insanın kim olmasının nə əhəmiyyəti var axı.Bunu bilməyimizin axirətdə bizə xeyri olacaqmı.Ehtiyac olsaydı Allah bunu açıq-aydın buyurardı.Şeytan insanlara əsas hökmləri unutdurur və lazımsız statistik araşdirmalara sövq edir.Necə ki,İbrahimin ilk oğlu hansıdır,Samiri kimdir,Yaqub İbrahimin nəvəsidirmi və s..Allah bu insanları bağışlasın.
Nədənsə,Adam və onun zövcünün cənnətdə olma səhnəsi ancaq göydə-yəni səmada təsəvvür olunur.Ona görə də Allah onlara “enin oradan” emr ettiyində,onların göydən yerə atıldığı düşünülür.
Cənnət-bağ deməkdir,bağ niyə səmada olmalıdır axı..
Bizə elə gəlir ki,Allah Adamı yüksək məqama(vəzifəyə)ucaltdı və onun ora(məqama) layiq olmadığına görə-şeytana tabe olduğuna-o məqamdan(üstünlükdən) yenməyi əmr edir.Allah daha doğrusunu bilir.
2--(35).Və dedik Biz: «Ay Adam! Sakin ol sən və zövcün cənnətə və yeyin ondan qida heysiniz istəyəni və yaxılaşmayın bu ağaca və olarsınız zalimlərdən!»
7--(19).Ay Adam! Sakin ol sən və zövcün cənnətə və yeyin ondan heysiniz istəyəni və olmayın bu ağaca yaxın və olarsınız zalimlərdən!» (20).Şeytan onların hər ikisinə vəs-vəsə etdi, örtülmüş ayıb yerlərinin aşkar olması üçün və dedi: «Rəbbiniz sizi bu ağacdan ondan ötrü qadağan etdi ki, olmayasız iki mələk, ya həmişəlik qalanlardan».
Göründüyü Adam ve zövcünün olduğu cənnətdə qadağan olunmuş ağac var.Allahın inananlara vəd etdiyi cənnətdə isə heç nə qadağan olunmayacaq(Vaqiə surəsi--(32) və çoxlu meyvələr (33) qurtarmaz və qadağan olunmaz.) Demək ki, bu inananlara vəd olunan cənnət deyil.
Və qadağan olunan ağaca gəldikdə,bu heç də meyvə ağacı kimi başa düşülməməlidir.Bizim fikrimizcə bu Allahın müəyyən etdiyi sərhədi keçməməkdir.Qədim türk toplumunda da “qabağına ağac qoymaq”,hər hansı bir işə mane olmaqdır.Bu gün polisdəki “şlaqbaum”da maneə predmeti kimi işlənir.Bu elə qadağan zonasına daxil olmaq üçün ağacdır(əngəldir).
(36).Və zəlil etdi hər ikisini şeytan ondan və xaric etdi hər ikisini nədən ki oldular orada Və dedik: «Düşün bəziniz bəziniz üçün ədavətlə! Və sizin üçün ərzdə qərar tutacağınız yer və mətah tərəfinə müəyyən vaxtın!»
Bu ayətdən də görünür ki,şeytan onların hər ikisinə vəsvəsə verib,günaha təhrik edir.Axirəttdə olacaq cənnətdə isə gunaha təhrik olmayacaq(Vaqiə--(25).Eşitməzlər orada lağlağı və günaha təhrik).Və Allah onların hər ikisini cənnətdən xaric etdi.Axirəttdə olacaq cənnət isə əbədi olacaq ve heç kim oradan qovulmayacaq(Nisa surəsi--(122).Və o kəslər ki, inanırlar və əməlləri islahatdır, daxilimiz onları cənnətlərə, caridir altından onun nəhrlər həmişəlik orada əbədi – vədi Allahın haqq. Və kim sadiqdir Allahdan söznən?)
7--(27).Ay Adam oğulları! Sınamasın sizi şeytan, nə qədər, valideynlərinizi cənnətdən xaric etdi və onların libasını çıxartdı, ayıb yerlərini onlara göstərmək üçün. Həqiqətən, şeytan və onun qəbiləsi sizi görür o yerdən ki, siz onları görmürsünüz. Həqiqətən, Biz şeytanı dost etdik o kəslər üçün ki, inanmırlar!
Allah Adam oğulları dedikdə inananlar başa düşülməlidir.Çünki,Quranda :ay insanlar: müraciəti də var.Bəs insanin və adamın fərqi nədədir.İnsan nəfsinin qulu olandır,Adam isə nəfsini özünə qul edəndir.Allah insanları və cinləri cəhənnəmə dolduracağını bildirir.Bu ayədə olan ayıb yerlər isə Allahın Quranından kənara çıxdıqda bəlli olan acizliyimizdir.
20--(122).Sonra seçdi onu Rəbbi və onun qayıtmasını qəbul etdi və hidayət etdi. (123).Dedi: «Düşün oradan cəmiyyən, bəziniz bəzisi üçün düşmən! Nə vaxt ki, gəldi sizin üçün Mənim tərəfimdən hidayət və kim tabe olsa Mənim hidayətimə, zəlil olmaz və məşəqqət çəkməz!
Bu ayətdən görünür ki,xəlifə də səhv edə bilər və şeytana uyar.Ancaq Allah Təvvabdır(qayıdışları qəbul edəndir),Rəhimdir.Muhəmməd e.s-ı özlərinə rəsul(peyğəmbər) bilən insanlar onun pak və müqəddəs(məsum)olduğunu hesab edirlər.Pak və müqəddəs isə Allaha məxsus sifətlərdir.Allah isə Həcc surəsi-52-də buyurur: Və göndərmədik səndən qabaq elə bir rəsul və nəbi, ancaq onda ki, təmənna edə, atar şeytan niyyətində onun. Və edər nüsxə Allah nə ki, şeytan atar, sonra Allah ayətini möhkəm edər və Allah Alimdir, Həkimdir!
Və yaxud Muhəmməd e.s-ı günahsız hesab edənlər Muhəmməd surəsi-19-u oxusunlar: Bilin ki, həqiqətən, O – yoxdur Ilahi, ancaq Allahdır. Öz günahların üçün bağışlanmaq istə və kişilərdən və qadınlardan olan inananlar üçün. Allah bilir qayıdacağınız yeri və qalacağınız yeri!
Həmd Allah üçündür,Rəbbidir aləmlərin!
İsmi ilə Allahın Rəhmanın, Rəhimin!
Bu dəfə sizinlə Adam və onun zövcü barədə fikirlərimi bölüşmək istəyirəm.Əvvələr mənə də elə gəlirdi ki, Quranda adı çəkilən Adam, dindarların bizə dediyi adəm-yəni ilk insandır.Quranda isə bunun belə olmadığını açıq-aydın görürük.
ADƏM - kəlməsi Ərəb dilinin də mənsub olduğu Sami dil ailəsində yer qabığı, yerin üst təbəqəsi, torpaq örtüyü, baba, ata, Kəldani dilində isə adam, lider, öndər mənalarına gəlir.
Adəm kəlməsi haqda izahlardan daha məntiqlisi adam,lider və öndər mənalarıdır.Allah insanı palçıqdan xəlq etmişdir.Ümumiyyətlə,xəlq olunan insandır,seçilən isə Adamdır.Adam xəlq olunmuş insanların içindən xəlifəliyə seçiləndir.(Bəqərə-30, Ali-İmran-33)Nəticədə adam da insandır,o da torpaqdan yaradılıb, ancaq o Allahın xəlifəsidir,seçilmişidir.Bütün Adamlar insandırlar,bütün insanlar isə Adam deyillər.Xalqımızın müdrik məsəli də var-:Alim olmaq asandır-Adam olmaq çətin:
Demək,Allah insanların içərisindən Adamı seçir və öz xəlifəsi edir.Beləliklə bütün rəsullar və nəbilər Adamdır.
Allah mləklərə ərzdə öz xəlıfəsini yaradacağını bildirdikdə,mələklər ərzdə fəsad edən və qan tökən birinin xəlifə olmasını istəmirlər.Burada sual yaranır-əgər bu xəlifə ilk insan idisə,mələklər bunun fəsad edən və qan tökən olmasını haradan bilirdilər.Demək 49-cu surənin 13-cü ayəsində olduğu kimi Allah bizi bir kişi və bir qadından yaradıb və bizi xalqlar,qəbilələr edib.Allah Quranda heç yerdə deməyib ki,ilk insan Adəm və Həvvadır.Bu fikirlər insanların təxəyyülünün məhsuludur.Məntiqi nəticə budur ki,Allahın xəlifəsi ilk insan deyil.Əgər ilk insan insanların dediyi kimi Adəm və Həvvadırsa onda Allahın qanunları pozulmuş olur.Çünki,analarımız və bacılarımız bizə haramdır.Belə olan təqdirdə Adəmin övladları bir-biri ilə necə nigah edə bilər.Və yaxud dindarların adlandırdıqları Habil və Qabil(Quranda belə adlar yoxdur)kimin ilə nigah edə bilərdi-axı Quranda Adəmin qızlarından söhbət getmir.
Maraqlıdır ki,uydurulmuş bu nağıllarla Allahı aciz etdiklərini görmürlər.Axı,külli şey üzərində Qadir olan,Qüdrətli,Cabbar,Əziz olan Allah niyə bir insan xəlq etməlidir.Bir neçə insan xəlq etməyə Allahın gücü çatmazmı.Daha gülməlisi isə Allahın Həvvanı palçıqdan düzəltməyi unutmasıdır.Bu insanlar niyə özlərinin Allahdan ağıllı,yaddaşlı bilirlər.Ağılı,yaddaşı və başqa üstünlukləri bizə verən Allah təsəvvür edirsinizmi Özü necə Qüdrətlidir.İlk insanın kim olmasının nə əhəmiyyəti var axı.Bunu bilməyimizin axirətdə bizə xeyri olacaqmı.Ehtiyac olsaydı Allah bunu açıq-aydın buyurardı.Şeytan insanlara əsas hökmləri unutdurur və lazımsız statistik araşdirmalara sövq edir.Necə ki,İbrahimin ilk oğlu hansıdır,Samiri kimdir,Yaqub İbrahimin nəvəsidirmi və s..Allah bu insanları bağışlasın.
Nədənsə,Adam və onun zövcünün cənnətdə olma səhnəsi ancaq göydə-yəni səmada təsəvvür olunur.Ona görə də Allah onlara “enin oradan” emr ettiyində,onların göydən yerə atıldığı düşünülür.
Cənnət-bağ deməkdir,bağ niyə səmada olmalıdır axı..
Bizə elə gəlir ki,Allah Adamı yüksək məqama(vəzifəyə)ucaltdı və onun ora(məqama) layiq olmadığına görə-şeytana tabe olduğuna-o məqamdan(üstünlükdən) yenməyi əmr edir.Allah daha doğrusunu bilir.
2--(35).Və dedik Biz: «Ay Adam! Sakin ol sən və zövcün cənnətə və yeyin ondan qida heysiniz istəyəni və yaxılaşmayın bu ağaca və olarsınız zalimlərdən!»
7--(19).Ay Adam! Sakin ol sən və zövcün cənnətə və yeyin ondan heysiniz istəyəni və olmayın bu ağaca yaxın və olarsınız zalimlərdən!» (20).Şeytan onların hər ikisinə vəs-vəsə etdi, örtülmüş ayıb yerlərinin aşkar olması üçün və dedi: «Rəbbiniz sizi bu ağacdan ondan ötrü qadağan etdi ki, olmayasız iki mələk, ya həmişəlik qalanlardan».
Göründüyü Adam ve zövcünün olduğu cənnətdə qadağan olunmuş ağac var.Allahın inananlara vəd etdiyi cənnətdə isə heç nə qadağan olunmayacaq(Vaqiə surəsi--(32) və çoxlu meyvələr (33) qurtarmaz və qadağan olunmaz.) Demək ki, bu inananlara vəd olunan cənnət deyil.
Və qadağan olunan ağaca gəldikdə,bu heç də meyvə ağacı kimi başa düşülməməlidir.Bizim fikrimizcə bu Allahın müəyyən etdiyi sərhədi keçməməkdir.Qədim türk toplumunda da “qabağına ağac qoymaq”,hər hansı bir işə mane olmaqdır.Bu gün polisdəki “şlaqbaum”da maneə predmeti kimi işlənir.Bu elə qadağan zonasına daxil olmaq üçün ağacdır(əngəldir).
(36).Və zəlil etdi hər ikisini şeytan ondan və xaric etdi hər ikisini nədən ki oldular orada Və dedik: «Düşün bəziniz bəziniz üçün ədavətlə! Və sizin üçün ərzdə qərar tutacağınız yer və mətah tərəfinə müəyyən vaxtın!»
Bu ayətdən də görünür ki,şeytan onların hər ikisinə vəsvəsə verib,günaha təhrik edir.Axirəttdə olacaq cənnətdə isə gunaha təhrik olmayacaq(Vaqiə--(25).Eşitməzlər orada lağlağı və günaha təhrik).Və Allah onların hər ikisini cənnətdən xaric etdi.Axirəttdə olacaq cənnət isə əbədi olacaq ve heç kim oradan qovulmayacaq(Nisa surəsi--(122).Və o kəslər ki, inanırlar və əməlləri islahatdır, daxilimiz onları cənnətlərə, caridir altından onun nəhrlər həmişəlik orada əbədi – vədi Allahın haqq. Və kim sadiqdir Allahdan söznən?)
7--(27).Ay Adam oğulları! Sınamasın sizi şeytan, nə qədər, valideynlərinizi cənnətdən xaric etdi və onların libasını çıxartdı, ayıb yerlərini onlara göstərmək üçün. Həqiqətən, şeytan və onun qəbiləsi sizi görür o yerdən ki, siz onları görmürsünüz. Həqiqətən, Biz şeytanı dost etdik o kəslər üçün ki, inanmırlar!
Allah Adam oğulları dedikdə inananlar başa düşülməlidir.Çünki,Quranda :ay insanlar: müraciəti də var.Bəs insanin və adamın fərqi nədədir.İnsan nəfsinin qulu olandır,Adam isə nəfsini özünə qul edəndir.Allah insanları və cinləri cəhənnəmə dolduracağını bildirir.Bu ayədə olan ayıb yerlər isə Allahın Quranından kənara çıxdıqda bəlli olan acizliyimizdir.
20--(122).Sonra seçdi onu Rəbbi və onun qayıtmasını qəbul etdi və hidayət etdi. (123).Dedi: «Düşün oradan cəmiyyən, bəziniz bəzisi üçün düşmən! Nə vaxt ki, gəldi sizin üçün Mənim tərəfimdən hidayət və kim tabe olsa Mənim hidayətimə, zəlil olmaz və məşəqqət çəkməz!
Bu ayətdən görünür ki,xəlifə də səhv edə bilər və şeytana uyar.Ancaq Allah Təvvabdır(qayıdışları qəbul edəndir),Rəhimdir.Muhəmməd e.s-ı özlərinə rəsul(peyğəmbər) bilən insanlar onun pak və müqəddəs(məsum)olduğunu hesab edirlər.Pak və müqəddəs isə Allaha məxsus sifətlərdir.Allah isə Həcc surəsi-52-də buyurur: Və göndərmədik səndən qabaq elə bir rəsul və nəbi, ancaq onda ki, təmənna edə, atar şeytan niyyətində onun. Və edər nüsxə Allah nə ki, şeytan atar, sonra Allah ayətini möhkəm edər və Allah Alimdir, Həkimdir!
Və yaxud Muhəmməd e.s-ı günahsız hesab edənlər Muhəmməd surəsi-19-u oxusunlar: Bilin ki, həqiqətən, O – yoxdur Ilahi, ancaq Allahdır. Öz günahların üçün bağışlanmaq istə və kişilərdən və qadınlardan olan inananlar üçün. Allah bilir qayıdacağınız yeri və qalacağınız yeri!
Həmd Allah üçündür,Rəbbidir aləmlərin!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
Allah qəbul elesin!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
ALLAH-ın salamı olsun seçib qaldırdığı rəsullarının ,nəbilərinin üzərində!ALLAH qəbul etsin!ALLAH Razı olsun!Haci Kazim Ibrahimoglu yazıb:Allah qəbul elesin!
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Adam və zövcü
Olsun salamı Allahın rəsullarının üzərinə və rəhməti və bərəkəti!
Ay Adam! O adamın adı nə olub ? Quranda gəlməyib ?
Bir də ki, Quranda bircə o adama adam deyilirsə, ALlah o biri insanları və peyğəmbərləri adam hesab eləmir ?
Ay Adam! O adamın adı nə olub ? Quranda gəlməyib ?
Bir də ki, Quranda bircə o adama adam deyilirsə, ALlah o biri insanları və peyğəmbərləri adam hesab eləmir ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
Yazını diqqətlə oxuyun!
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Adam və zövcü
Yusif_Kazim_İbrahimoglu yazıb:Yazını diqqətlə oxuyun!
Xahiş edirəm sualıma cavab verin )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
N_ن_N yazıb:Yusif_Kazim_İbrahimoglu yazıb:Yazını diqqətlə oxuyun!
Xahiş edirəm sualıma cavab verin )
Yazını diqqətlə oxuyun, əgər oradan cavab tapmamısınızsa, mənim yazdığım eyni şey olacaq.
Yusif_Kazim_İbrahimoglu- İsmarıc sayı : 298
Kayıt tarihi : 13/01/11
Geri: Adam və zövcü
Yusif_Kazim_İbrahimoglu yazıb:N_ن_N yazıb:Yusif_Kazim_İbrahimoglu yazıb:Yazını diqqətlə oxuyun!
Xahiş edirəm sualıma cavab verin )
Yazını diqqətlə oxuyun, əgər oradan cavab tapmamısınızsa, mənim yazdığım eyni şey olacaq.
Tamam! yazını bir də oxuyaram. Ola bilər diqqətsizlik etmişəm hardasa. Ola bilər hardasa mənim sualıma cavab vermisiz, mən qaçırtmışam.
Ola bilər.
Oxuyandan sonra sualıma cavab verəcəksiz ? )
İndi mən cavab tapmamşamsa, siz mənə hər dəfə deyəcəksiz ki, diqqətlə oxu ?
Heç olmasa göstərməyəcəksiz ki, hansı sətrlərdə sualıma cavab vermisiz ?
"Axı, diqqətlə oxu! " demək kəlmə oyunu oynamaqdan başqa bir şey deyil!
Mən sizin istəyinizi yerinə yetirib bir də diqqətlə oxuyacağam. Söz verirəm.
Xahiş edirəm, siz də mənə köməklik edib sualıma cavab verərsiz. Təkrar-təkrar eyni cavabı verməyiN!
Təşəkkürlər!
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
Allahın salamı olsun!
Yazınızı diqqətlə oxudum!
Demək, "adam" sözünün insan sözündən daha üstün bir söz olması qənaətindəsiz.
Yəni, dünyada adam azdı, insan çoxdu. Aydındı təşəkkürlər! )
Sizin bu barədə fikrinizi öyrəndim, sizin fikrinizi öyrənmək barədə verdiyim suala cavab tapdım )
Amma, bəzi fikirlər diqqətimi çəkdi.
yazırsız :
Axı, şlaqbaumun üstündə, altında, sağında , solunda yazılmır ki, " bu şlaqbaumdan yeməyin! qadağandır!"
Siz hardasa belə yazı görmüsüz ?
Yazınızı diqqətlə oxudum!
Demək, "adam" sözünün insan sözündən daha üstün bir söz olması qənaətindəsiz.
Yəni, dünyada adam azdı, insan çoxdu. Aydındı təşəkkürlər! )
Sizin bu barədə fikrinizi öyrəndim, sizin fikrinizi öyrənmək barədə verdiyim suala cavab tapdım )
Amma, bəzi fikirlər diqqətimi çəkdi.
yazırsız :
Qədim türk toplumunda da “qabağına ağac qoymaq”,hər hansı bir işə mane olmaqdır.Bu gün polisdəki “şlaqbaum”da maneə predmeti kimi işlənir.Bu elə qadağan zonasına daxil olmaq üçün ağacdır(əngəldir).
Axı, şlaqbaumun üstündə, altında, sağında , solunda yazılmır ki, " bu şlaqbaumdan yeməyin! qadağandır!"
Siz hardasa belə yazı görmüsüz ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
Və yaxud Muhəmməd e.s-ı günahsız hesab edənlər Muhəmməd surəsi-19-u oxusunlar: Bilin ki, həqiqətən, O – yoxdur Ilahi, ancaq Allahdır. Öz günahların üçün bağışlanmaq istə və kişilərdən və qadınlardan olan inananlar üçün. Allah bilir qayıdacağınız yeri və qalacağınız yeri!
Bir də yuxarıda yazılmış ayəyə istinad edirsiz.
Bu mübarək ayə əsasında bu qənaətə gəlmisiz ki, Allahın rəsulu günahkardı ?
Allah nəyi rəsulundan "günah" qəbul edir ?
Allah rəsuluna hansı "günah" üçün bağışlanma istəməyini istəyir ?
Bundan əlavə ... Allahın rəsulu məsumdu. Bəs məsumdur deyərkən nəzərdə tutulan nədir ?
Yox əgər Allahın rəsulu məsum deyilsə, siz də Ələsgəri Allahın rəsulu hesab edirsizsə, Ələsgər zina edə bilərmi ?
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
N_ن_N yazıb:Və yaxud Muhəmməd e.s-ı günahsız hesab edənlər Muhəmməd surəsi-19-u oxusunlar: Bilin ki, həqiqətən, O – yoxdur Ilahi, ancaq Allahdır. Öz günahların üçün bağışlanmaq istə və kişilərdən və qadınlardan olan inananlar üçün. Allah bilir qayıdacağınız yeri və qalacağınız yeri!
Bir də yuxarıda yazılmış ayəyə istinad edirsiz.
Bu mübarək ayə əsasında bu qənaətə gəlmisiz ki, Allahın rəsulu günahkardı ?
Allah nəyi rəsulundan "günah" qəbul edir ?
Allah rəsuluna hansı "günah" üçün bağışlanma istəməyini istəyir ?
Bundan əlavə ... Allahın rəsulu məsumdu. Bəs məsumdur deyərkən nəzərdə tutulan nədir ?
Yox əgər Allahın rəsulu məsum deyilsə, siz də Ələsgəri Allahın rəsulu hesab edirsizsə, Ələsgər zina edə bilərmi ?
Allahın salamı olsun!
Əziz Nun,fikirlərinə hörmətlə yanaşıram və cavab verməyə çalışacağam-
Günahsız,Pak və Müqəddəs olan yalnız və yalnız Allahdır-yoxdur İlahi,ancaq Odur!
Muhəmməd ə.s və eləcə də digər rəsullar ancaq bəşərdilər...Bəşər isə günah edə bilər.
Gafur(40) surəsi--(55).Səbr et! Həqiqətən, vədi Allahın haqdır və bağışlanmaq istə günahların üçün və saya sal həmd ilə Rəbbini gecə və səhər!
«Fəth» surəsi (48)
(1).İsmi ilə Allahın – Rəhmanın, Rəhimin! Həqiqətən, Biz sənə fəthi verdik, aşkar fəthi, (2) bağışlaması üçün Allah səni qədim günahlarından və nə ki, axırdakıları və tamam etsin nemətini sənin üzərinə və hidayət etsin səni yolun düzünə (3) və yardım etsin sənə Allah, yardımla əziz.
Muhəmməd ə.s-a məsum deməklə nəyə nail olmaq istəyirsiniz?
Allah onu seçib və təriflənən məqama qaldırıb ki,Quranı ona nazil edib.
Bizim Muhəmməd ə.s-ı tərifləməyimiz yersizdir---təriflər Allah üçündür-Rəbbidir Aləmlərin!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
Allahın salamı olsun!
Əziz Nun,fikirlərinə hörmətlə yanaşıram və cavab verməyə çalışacağam-
Günahsız,Pak və Müqəddəs olan yalnız və yalnız Allahdır-yoxdur İlahi,ancaq Odur!
Muhəmməd ə.s və eləcə də digər rəsullar ancaq bəşərdilər...Bəşər isə günah edə bilər.
Gafur(40) surəsi--(55).Səbr et! Həqiqətən, vədi Allahın haqdır və bağışlanmaq istə günahların üçün və saya sal həmd ilə Rəbbini gecə və səhər!
«Fəth» surəsi (48)
(1).İsmi ilə Allahın – Rəhmanın, Rəhimin! Həqiqətən, Biz sənə fəthi verdik, aşkar fəthi, (2) bağışlaması üçün Allah səni qədim günahlarından və nə ki, axırdakıları və tamam etsin nemətini sənin üzərinə və hidayət etsin səni yolun düzünə (3) və yardım etsin sənə Allah, yardımla əziz.
Allahın salamı olsun!
əziz və Möhtərəm hacı!
Hörmətinizə görə minnətdaram, cavablandırmağa çalışdığınıza görə də təşəkkürlər!
Amma, yenə də suallarıma cavab vermədiz.
Suallarımı təkrar edir izni ilə Allahın!
Allah nəyi rəsulundan "günah" qəbul edir ?
Allah rəsuluna hansı "günah" üçün bağışlanma istəməyini istəyir ?
Bundan əlavə ... Allahın rəsulu məsumdu. Bəs məsumdur deyərkən nəzərdə tutulan nədir ?
Yox əgər Allahın rəsulu məsum deyilsə, siz də Ələsgəri Allahın rəsulu hesab edirsizsə, Ələsgər zina edə bilərmi ?
Olarmı ki, siz də mənim suallarıma cavab verəsiz, mən də sizin suallarınıza cavab verim ?Muhəmməd ə.s-a məsum deməklə nəyə nail olmaq istəyirsiniz?
Allah onu seçib və təriflənən məqama qaldırıb ki,Quranı ona nazil edib.
Bizim Muhəmməd ə.s-ı tərifləməyimiz yersizdir---təriflər Allah üçündür-Rəbbidir Aləmlərin!
Xahiş edirəm suallarıma cavab verin! Təşəkkürlər!
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
N_ن_N yazıb:Allahın salamı olsun!
Əziz Nun,fikirlərinə hörmətlə yanaşıram və cavab verməyə çalışacağam-
Günahsız,Pak və Müqəddəs olan yalnız və yalnız Allahdır-yoxdur İlahi,ancaq Odur!
Muhəmməd ə.s və eləcə də digər rəsullar ancaq bəşərdilər...Bəşər isə günah edə bilər.
Gafur(40) surəsi--(55).Səbr et! Həqiqətən, vədi Allahın haqdır və bağışlanmaq istə günahların üçün və saya sal həmd ilə Rəbbini gecə və səhər!
«Fəth» surəsi (48)
(1).İsmi ilə Allahın – Rəhmanın, Rəhimin! Həqiqətən, Biz sənə fəthi verdik, aşkar fəthi, (2) bağışlaması üçün Allah səni qədim günahlarından və nə ki, axırdakıları və tamam etsin nemətini sənin üzərinə və hidayət etsin səni yolun düzünə (3) və yardım etsin sənə Allah, yardımla əziz.
Allahın salamı olsun!
əziz və Möhtərəm hacı!
Hörmətinizə görə minnətdaram, cavablandırmağa çalışdığınıza görə də təşəkkürlər!
Amma, yenə də suallarıma cavab vermədiz.
Suallarımı təkrar edir izni ilə Allahın!Allah nəyi rəsulundan "günah" qəbul edir ?
Allah rəsuluna hansı "günah" üçün bağışlanma istəməyini istəyir ?
Bundan əlavə ... Allahın rəsulu məsumdu. Bəs məsumdur deyərkən nəzərdə tutulan nədir ?
Yox əgər Allahın rəsulu məsum deyilsə, siz də Ələsgəri Allahın rəsulu hesab edirsizsə, Ələsgər zina edə bilərmi ?Olarmı ki, siz də mənim suallarıma cavab verəsiz, mən də sizin suallarınıza cavab verim ?Muhəmməd ə.s-a məsum deməklə nəyə nail olmaq istəyirsiniz?Allah onu seçib və təriflənən məqama qaldırıb ki,Quranı ona nazil edib.
Bizim Muhəmməd ə.s-ı tərifləməyimiz yersizdir---təriflər Allah üçündür-Rəbbidir Aləmlərin!
Xahiş edirəm suallarıma cavab verin! Təşəkkürlər!
Allahın salamı olsun sənə ey Nun!
1)Əvvəlki 2 sualın Allaha aiddir-mən cavab verə bilmərəm.Allahı sual etmək olmaz!
2)Mən demirəm ki,rəsul məsumdur-sən deyirsən,özün də cavab ver.
3)Ələsgər mənim üçün Allah rəsuludur-sənin üçün deyil.Və,nə Ələsgər nə də başqa bir özünü inanan bilən zina etməməlidir!
Salam!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
Allahın salamı olsun sənə ey Nun!
1)Əvvəlki 2 sualın Allaha aiddir-mən cavab verə bilmərəm.Allahı sual etmək olmaz!
2)Mən demirəm ki,rəsul məsumdur-sən deyirsən,özün də cavab ver.
3)Ələsgər mənim üçün Allah rəsuludur-sənin üçün deyil.Və,nə Ələsgər nə də başqa bir özünü inanan bilən zina etməməlidir!
Salam!
Allahın salamı olsun sizə ey Hacı!
1) Tamam. Demək, bilmirsiz. Təşəkkürlər.
2) Sən niyə demirsən ki, rəsul məsum deyil? Məsumiyyət anlayışı sənin üçün nədir ki, sən onun peyğəmbərlərdə olmadığını iddia edirsən ? Nədir o sənin nəzərində ? Pisdi, yaxşıdı ? "məsum" deyərkən nə anlayırsan hacı ? Sual tam aydın oldumu ? ) Bax, bunun cavabı lazımdı. Təşəkkürlər.
3. Biz Ələsgər haqqında İCAZƏ MƏQAMINDA edə bilərmi demirik, MÜMKÜN OLMAQ MƏQAMINDA edə bilərmi soruşuruq. Yəni, mümkündürmü ki, Ələsgər zina etsin ?
Təşəkkürlər!
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
Allahın salamı olsun!
Ənam surəsi--50. De: "Mən sizə demirəm ki, Allahın xəzinələri mənim yanımdadır. Mən qeybi də bilmirəm. Mən sizə demirəm ki, mən mələyəm. Mən yalnız mənə vəhy olunana tabe oluram". De: "Məgər korla görən eyni ola bilərmi? Məgər düşünmürsünüz?"
Fusillət surəsi--(6).De: «Həqiqətən, mən, bəşərəm misliniz sizin. Vəhy edilir mənə ki, həqiqətən, İlahiniz Vahid İlahidir. Və istiqamət götürün Onun tərəfinə və Ondan bağışlanmaq istəyin. Vay olsun müşriklər üçün - (7) o kəslər ki, vermirlər zəkatı paklanmaq üçün və onlar axirət ilə kafirdirlər».
Ənam surəsi--50. De: "Mən sizə demirəm ki, Allahın xəzinələri mənim yanımdadır. Mən qeybi də bilmirəm. Mən sizə demirəm ki, mən mələyəm. Mən yalnız mənə vəhy olunana tabe oluram". De: "Məgər korla görən eyni ola bilərmi? Məgər düşünmürsünüz?"
Fusillət surəsi--(6).De: «Həqiqətən, mən, bəşərəm misliniz sizin. Vəhy edilir mənə ki, həqiqətən, İlahiniz Vahid İlahidir. Və istiqamət götürün Onun tərəfinə və Ondan bağışlanmaq istəyin. Vay olsun müşriklər üçün - (7) o kəslər ki, vermirlər zəkatı paklanmaq üçün və onlar axirət ilə kafirdirlər».
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
Allahın salamı olsun!
Ənam surəsi--50. De: "Mən sizə demirəm ki, Allahın xəzinələri mənim yanımdadır. Mən qeybi də bilmirəm. Mən sizə demirəm ki, mən mələyəm. Mən yalnız mənə vəhy olunana tabe oluram". De: "Məgər korla görən eyni ola bilərmi? Məgər düşünmürsünüz?"
Fusillət surəsi--(6).De: «Həqiqətən, mən, bəşərəm misliniz sizin. Vəhy edilir mənə ki, həqiqətən, İlahiniz Vahid İlahidir. Və istiqamət götürün Onun tərəfinə və Ondan bağışlanmaq istəyin. Vay olsun müşriklər üçün - (7) o kəslər ki, vermirlər zəkatı paklanmaq üçün və onlar axirət ilə kafirdirlər».
Hacı, Allahın salamı olsuN!
Hər dəfəki kimi haqq ayələrin mənasını təhrif edib batil yerində işlədirsiz )
Odur ki, Quran ayələri gətirməklə özünüzü haqlı göstərməyə çalışmayın! )
Xəvaric də belə edirdi )
Siz zəhmət olmasa suallaırmıza cavab verin! )
Təşəkkürlər)
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
Sualları təkrar edirəm :
Qabaqcadan təşəkkür edirəm! )
2) Sən niyə demirsən ki, rəsul məsum deyil? Məsumiyyət anlayışı sənin üçün nədir ki, sən onun peyğəmbərlərdə olmadığını iddia edirsən ? Nədir o sənin nəzərində ? Pisdi, yaxşıdı ? "məsum" deyərkən nə anlayırsan hacı ? Sual tam aydın oldumu ? ) Bax, bunun cavabı lazımdı. Təşəkkürlər.
3. Biz Ələsgər haqqında İCAZƏ MƏQAMINDA edə bilərmi demirik, MÜMKÜN OLMAQ MƏQAMINDA edə bilərmi soruşuruq. Yəni, mümkündürmü ki, Ələsgər zina etsin ?
Qabaqcadan təşəkkür edirəm! )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
Geri: Adam və zövcü
9--(28).Ay o kəslər ki, inanırsınız! Həqiqətən, müşriklər nəcisdirlər. Bu ildən sonra gərək qadağan olunmuş məscidə yaxın olmasınlar! Əgər çatışmamazlıqdan xofunuz olsa, Allah Öz fəzlindən, əgər istəsə, sizi varlandırar. Həqiqətən, Allah Alimdir, Həkimdir!
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
41--(6).De: «Həqiqətən, mən, bəşərəm misliniz sizin. Vəhy edilir mənə ki, həqiqətən, İlahiniz Vahid İlahidir. Və istiqamət götürün Onun tərəfinə və Ondan bağışlanmaq istəyin. Vay olsun müşriklər üçün - (7) o kəslər ki, vermirlər zəkatı paklanmaq üçün və onlar axirət ilə kafirdirlər».
Hacı Kazım Ibrahimoğlu- İsmarıc sayı : 264
Kayıt tarihi : 11/01/11
Yaş : 54
Şəhər/ölkə : Bekke
Geri: Adam və zövcü
Kazım , Quranda, bu ayədə və digər ayələrdəki "eşşək" misalı sizin kimilər üçün çəkilib )
Siz nə qədər Qurandan gözəl sifətləri özünüzə, pis sifətləri Allahın qullarına aid etsəz də, siz Quranı inkar edirsiz )
Sizin kimi Quranı inkar edənlər, kafirlər üçün də "eşşək" təbiri işlənib )
Onlar sanki vəhşi eşşəklərdir.
Sonra Allah buyurur :
Ey insanlar! Sizə bir məsəl çəkilir. Onu dinləyin. Şübhəsiz ki, Allahdan başqa ibadət etdikləriniz bir milçək belə yarada bilməzlər, hətta bunun üçün bir yerə yığışsalar belə. Əgər milçək onlardan bir şey götürüb aparsa, bunu ondan geri ala bilməzlər. (Bunu etmək )istəyən də aciz qalar, istənilən də!
Bu və digər ayələrdə KAFİRLƏR üçün üçün çəkilən "eşşək" sözü siz və sizin kimilərə şamil olunur )
İstəsən bütün Quran ayələrini bircə bircə yaz! QURANIN ŞƏHADƏTİNƏ GÖRƏ eşşəksiz ki, eşşəksiz! )
Siz nə qədər Qurandan gözəl sifətləri özünüzə, pis sifətləri Allahın qullarına aid etsəz də, siz Quranı inkar edirsiz )
Sizin kimi Quranı inkar edənlər, kafirlər üçün də "eşşək" təbiri işlənib )
Onlar sanki vəhşi eşşəklərdir.
Sonra Allah buyurur :
Ey insanlar! Sizə bir məsəl çəkilir. Onu dinləyin. Şübhəsiz ki, Allahdan başqa ibadət etdikləriniz bir milçək belə yarada bilməzlər, hətta bunun üçün bir yerə yığışsalar belə. Əgər milçək onlardan bir şey götürüb aparsa, bunu ondan geri ala bilməzlər. (Bunu etmək )istəyən də aciz qalar, istənilən də!
Bu və digər ayələrdə KAFİRLƏR üçün üçün çəkilən "eşşək" sözü siz və sizin kimilərə şamil olunur )
İstəsən bütün Quran ayələrini bircə bircə yaz! QURANIN ŞƏHADƏTİNƏ GÖRƏ eşşəksiz ki, eşşəksiz! )
N_ن_N- İsmarıc sayı : 375
Kayıt tarihi : 10/07/12
1 səhifə (Cəmi 1 səhifə)
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.